Paneera Skrevet 23. februar 2024 #361 Del Skrevet 23. februar 2024 nattsvermer skrev (På 11.3.2014 den 16.21): Det kom en tiggermann bort til meg en gang og skulle ha meg til å ta ut penger til han i minibanken. Han var utrolig slitsom og ga seg ikke med masinga før jeg løp inn i en butikk. Frekk, frekkere, frekkest! Dette har jeg også opplevd. En mann som ville ha meg til å ta ut penger i en minibank. Påstod at han trengte 500kr Ila dagen, ellers ville moren hans dø. Som ung jente, og litt naiv, trodde jeg jo på det og ble helt "ødelagt" der og da og oppløst i tårer. Er ikke slik atferd utpressing? Hva sier jussen om slik oppførsel? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #362 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg ignorerer de bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 25. februar 2024 #363 Del Skrevet 25. februar 2024 De som virkelig trenger penger er som regel de aller siste som tørr eller vil spørre om penger. Man kommer langt med å koble sammenhenger og bruke sunn fornuft. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 26. februar 2024 #364 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.3.2014 den 17.47): Har hørt det fra usa, men har ingen direkte link. Dette derimot er like ille: http://www.ixdaily.com/grind/8e44a2087650d1d2d7c1b6d462dd2d23e2a794dc http://ireport.cnn.com/docs/DOC-930349 Dette er ikke nødvendigvis deres egne barn, men barn som har blitt stjålet. For hva? For at idioter som mange av oss skal gi penger. Anonymous poster hash: 829d2...496 Ser det er 10 år siden du svarte på HI. Men jeg siterer deg for det. Akkurat dette med sovende barn har jeg ikke sett i Norge, men Hellas. Det brenner inni meg. Blir rett og slett fly forbanna. På Kreta sitter de på rekke og rad nedover gatene der med enten en hund eller er barn. På førsten syntes jeg synd på dem, men det var før jeg skjønte mer. Parasitter! De velger denne livsstilen selv. At de bruker uskyldige barn og dyr er bare 1000 ganger verre. Nå drar jeg det langt og skjønner man kan få litt 2 verdenskrig vibber av meg nå, men de verste av dem , de som blir tatt i å skade barn på den måten burde blitt sterilisert og kastrert. la Flaca skrev (På 11.3.2014 den 19.16): Det er sant, man kan ikke hjelpe alle. Men det blir så nært. Husker ikke hva den nervesykdommen handlet om, men det eksempelet minner meg om en gatehund jeg og søstera mi observerte i Spania. Den peip og haltet når det var folk i nærheten, men når den så at den var alene så gikk den helt uten problemer på alle fire beina. Sånn holdt den på hele året på butikksenteret i sentrum. Tigging funker, og så lenge folk ikke er ubehagelige har jeg ikke problemer med det. Jeg skjønner veldig godt tanken din. Den er god. Jeg syns lett synd på fattige som tigger. Syns det er så utrolig trist. Men disse har valgt det. Det er kulturen deres. Dyr derimot er avhengige av oss. At vi behandler dem bra og hjelper dem i harde tider. Akkurat romfolket har jeg fått langt oppi halsen. Men så har du den som lager ting de selger, som noen her har nevnt. De gjør ihvertfall noe. Sånne støtter jeg gjerne. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå