Gå til innhold

Sex! Sex! Sex!


Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Jeg er født helt på begynnelsen av åttitallet og har blitt utsatt for en del av dette. Jeg ser at det blir værre og værre for hvert år. Vi kledde oss ikke slik som 12-14-åringene i dag kler seg osv. Men jeg er drittlei å høre og lese om sex. Når man er 23 så burde man ikke være drittlei om å lese hvordan man får de beste orgasmene, stillinger etc. Det er da det burde begynne å bli spennende. Men det er ikke det lenger. Det var spennende når jeg leste om det som 15-åring. Før jeg noen gang hadde hatt sex. Når jeg nå skal kjøpe meg ukeblader så styrer jeg bevisst unna de hvor det står et eller annet om sex på forsida. Orker bare ikke mer. Og da er det ikke mange bladene å velge mellom. Jeg syns det er synd. Media har prøvd å få sex til å bli spennende, sex selger osv. Men i stedet har de gjort det motsatte. De har ihvertfall gjort meg drittlei.

Forhåpentligvis vil også de som er i begynnelsen av tenårene i dag også få denne motreaksjonen om ti år. Men det er synd også. At sex blir avmysterisert før de kommer ut av tenårene. At de vet mere om sex enn sine besteforeldre på femti.

:klappe::klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De vet neppe mer enn besteforeldrene på femti! Tvertimot!

Besteforeldrene lever jo også i dagens samfunn, omgitt av sex på alle kanter, leser om det alle steder osv.

Men i motsetning til de unge, vet de eldre hva sex egentlig dreier seg om, og kan bearbeide alle inntrykkene på en helt annen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet neppe mer enn besteforeldrene på femti! Tvertimot!

Besteforeldrene lever jo også i dagens samfunn, omgitt av sex på alle kanter, leser om det alle steder osv.

Men i motsetning til de unge, vet de eldre hva sex egentlig dreier seg om, og kan bearbeide alle inntrykkene på en helt annen måte!

Dette var noe av det jeg mente, selv om det ikke kom helt klart fram.

Problemet er vel egentlig at enkelte unge lærer om sex på feil måte. De tror at de må være så og så flinke og at det og det skal skje. Tenåringer kan derfor få litt for mange seksuelle erfaringer som de egentlig kunne vært foruten fordi de tror det skal være sånn. Det blir kvantitet i stedet for kvalitet.

Man får helt feil forestillinger om hva sex egentlig handler om.

Jeg mener ikke støte de her i forumet som har hatt en del seksualpartnere i tenårene. Dette er ikke rettet mot dem som ikke har tatt skade av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Utrolig bra innlegg jenter! :enig_animasjon:

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver Veslejenta, jeg er selv 22 og da vi var i 14-15 års alderen var sex kjempespennende å lese om. I dag gjør jeg som du - styrer unna ukeblader etc med sex på forsiden, det er rett og slett uinteressant å lese om det nå.

Jeg ser med gru på små kusiner i 10-års alderen som snakker om at de føler seg tjukke, at de er redde for å bli det etc. Fokuset på kropp og vellykkethet tar fra dem barndomsår som burde vært relativt bekymringsløse, ihvertfall på den fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig med deg Lille Solstråle :klappe:

Det er helt greit med seksualoppplysning, men det blir for mye av det gode...og det skaper mer bekymring enn noe annet.

Nå skal ikke jentene være glade for at de i det hele tatt får orgasme, nå skal de ha vaginal orgasme og gjerne g-punkt orgasme. Og oppnår de ikke det så må de jo være unormale, for det har de lest i nesten alle bladene.

Sex handler mer og mer om å prestere, og hige etter det "alle de andre har".....ikke å nyte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ler av USA som reagerte slik de reagerte da Janet blottet puppen sin. Men er det ikke bra da?

Nei, fordi det representerer en gammelkristelig holdning, der kropp er fy, og der selv hengepuppene til gamle Janet er verre enn å se sivile sprengt i luften i Irak eller Israel.

Puppestuntet til Janet var harmløst, og det ble blåst fullstendig ut av proporsjoner. Det viser virkelig hvor pill råttent samfunnet i USA kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...