Gå til innhold

Hva heter plata speilglasset er festet i?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har knust glasset på speilet og tenkte jeg skulle komme unna med å bare kjøpe nytt glass, eventuelt helst sammen med den plastplata som man klikker på plass inni speilet. Men hva heter egentlig akkurat den delen der? Er ikke interessert i bare glasset, har ikke varmepistol til å varme opp plasten så jeg kan sette glasset inn i.

Anonym poster: 439ce1c084dc6a369c1beb3b6d5d1356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Speilplate. På min bil er det da glasset som er montert på plastplaten som videre klikkes på plass i speilhuset.

Om du kjøper kun glass må det limes på. Man får noe på Biltema man kan klippe til med tape på baksiden, men det er ganske ubrukelig, alt blir forvrengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK, omsider noen som skjønner hva jeg mener!!

Neida, jeg vil ikke ha bare glasset, jeg vil ha glasset på plass i speilplata si. :)

Jeg har det også "3delt" liksom, glass som skal i speilplata, speilplata som klikkes på plass i speilhuset sitt.

Anonym poster: 439ce1c084dc6a369c1beb3b6d5d1356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Opel og der er limet dårlig, så glasset løsnet fra platen. Fikk ikke kjøpe bare glasset, måtte ha platen det var festet på også, det kostet BARE 1400 kr.

Jeg ringte en bilopphugger og fikk et til halve prisen, nytt i eske. Fikk han til å montere det og, da det var lett for at det sprakk under montering. Var han som opplyste om at det var et vanlig problem. Lykke til på shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...