Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Og det er DER du og så mange andre tar HELT feil. Selvfølgelig tviler menn like mye som vi damer tviler når det kommer til det å gå inn i ett forhold med noen. At han liker henne er det jo ingen tvil om det sier han jo at han gjør. Om hun er ei han vil dele livet med derimot det tviler han på, og det tviler jo hun på med han også.

Jeg blir så oppgitt av alle de som fortsatt er i den tro at man vet med en gang om det er noe som er verdt å satse på. Man har da ikke PEILING på om en person er rett for en før det har gått i allefall ett halv år! Før man har sett hverandre i forskjellige omgivelser og sett verdien den andre har i forhold til hele hverdagen og livet.

Vel, men det er din erfaring med saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, men det er din erfaring med saken.

Ja og det betyr at det at en person tviler om hvor ting går, ikke trenger å bety at han tviler på at han liker henne!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja og det betyr at det at en person tviler om hvor ting går, ikke trenger å bety at han tviler på at han liker henne!

Jeg har gjort meg andre erfaringer med fyrer som holder på sånn.

Skrevet

Jeg har gjort meg andre erfaringer med fyrer som holder på sånn.

Forskjellen her er at jeg har andre erfaringer i tillegg. Det betyr at ikke alt er så svart/hvitt som vi skal ha det til. Fordi EN mann eller TI menn er sånn fordi de ikke bil binde seg så betyr ikke det at ALLE menn er sånn. Vi må slutte å fortelle andre hva de skal gjøre ut i fra bare egne erfaringer. Vi kan fortelle hva vi har opplevd ut i fra en lik situasjon, men også informere om at det ikke trenger å bety at alle vil oppleve det samme.

Det som føles bra følelsesmessig er rett. Hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad jeg fant denne tråden. Er nemlig havnet i samme situasjon selv og vet ikke helt hvordan det skal gå. I vårt tilfelle, vet jeg at jeg på nåværende tidspunkt føler mer enn han, og spørsmålet blir jo om han etterhvert/ noen gang vil føle det samme, eller om vi bare oppholder hverandre mens vi venter på noe bedre. Jeg tror jeg må bare gjøre som deg - ta det opp med han, men jeg gruer meg sånn. På samme tid som jeg vil få bekreftet min teori, vil jeg ikke vite...

Anonym poster: a0ec4ffba6692753881ca8097dc5c4d3

Skrevet

Jeg er så glad jeg fant denne tråden. Er nemlig havnet i samme situasjon selv og vet ikke helt hvordan det skal gå. I vårt tilfelle, vet jeg at jeg på nåværende tidspunkt føler mer enn han, og spørsmålet blir jo om han etterhvert/ noen gang vil føle det samme, eller om vi bare oppholder hverandre mens vi venter på noe bedre. Jeg tror jeg må bare gjøre som deg - ta det opp med han, men jeg gruer meg sånn. På samme tid som jeg vil få bekreftet min teori, vil jeg ikke vite...

Anonym poster: a0ec4ffba6692753881ca8097dc5c4d3

Det gikk hvertfall veldig fint å konfrontere han med det! Han tok det veldig pent og var veldig enig. Sist jeg snakket med han lusket han inn noen spørsmål hvorvidt jeg var interessert/ville noe mer på lenger sikt. Så tror faktisk at min usikkerhet skapte litt mer sikkerhet hos han. Tror rett og slett han liker meg litt bedre nå fordi han plutselig skjønte at jeg ikke var blindt forelsket i han, men interessert og aventende. Tror det handler om å ikke legge for mye press, og beholde spenninngen som skal være der, frem til man kan begynne å pushe litt på når det passer. Ble også enige om at vi skulle si ifra til hverandre dersom vi ikke ville sees mer på den måten, det synes jeg er veldig avslappende, har møtt altfor mange som bare stopper å skrive. Nå slipper jeg å tolke alt hele tiden, for han sier ifra. :)

• Liker 1
Skrevet

Det gikk hvertfall veldig fint å konfrontere han med det! Han tok det veldig pent og var veldig enig. Sist jeg snakket med han lusket han inn noen spørsmål hvorvidt jeg var interessert/ville noe mer på lenger sikt. Så tror faktisk at min usikkerhet skapte litt mer sikkerhet hos han. Tror rett og slett han liker meg litt bedre nå fordi han plutselig skjønte at jeg ikke var blindt forelsket i han, men interessert og aventende. Tror det handler om å ikke legge for mye press, og beholde spenninngen som skal være der, frem til man kan begynne å pushe litt på når det passer. Ble også enige om at vi skulle si ifra til hverandre dersom vi ikke ville sees mer på den måten, det synes jeg er veldig avslappende, har møtt altfor mange som bare stopper å skrive. Nå slipper jeg å tolke alt hele tiden, for han sier ifra. :)

Dette er nok et bevis på at kommunikasjon skaper løsninger og ikke problemer. Når man slipper å lure på hva den andre føler og tenker og tør være ærlig om hva man selv føler og tenker så blir alt så mye bedre!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...