Gå til innhold

Dere menn som har dame, ser dere på andre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke det å tilfeldig se andre mennesker , for det gjør man hele tiden. Ellers hadde man vært blind. Jeg mener det å se litt ekstra eller evt. flere ganger enn slik du gjør hvis du møter en mann, ei dame som ikke er pen osv.

Anonym poster: db64fd752f031f616feea1c282f2a726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager at jeg er en kvinne som svarer:

Mannen min ser på andre damer, og det er ikke tvil om at han finner de meget fine/sexy og flotte. Noen ser bedre ut enn meg, i mine øyne, men det er ikke et problem om han ikke overdriver og gjør en sak ut av det.

Det er vel til en viss grense helt normalt?

Anonym poster: 09a298c2085f96ac2190d2edb9a38024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere menn som ser på andre damer på den måten jeg sikter til, ser dere kun på damer som dere synes er penere enn kjæresten?

TS

Anonym poster: db64fd752f031f616feea1c282f2a726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg er en kvinne som svarer:

Mannen min ser på andre damer, og det er ikke tvil om at han finner de meget fine/sexy og flotte. Noen ser bedre ut enn meg, i mine øyne, men det er ikke et problem om han ikke overdriver og gjør en sak ut av det.

Det er vel til en viss grense helt normalt?

Anonym poster: 09a298c2085f96ac2190d2edb9a38024

Takk for svar.

Jeg vil jo i utgangspunktet ha svar fra menn, men det er hyggelig med innspill uansett så lenge det ikke blir flere kvinner enn menn som svarer.

Anonym poster: db64fd752f031f616feea1c282f2a726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg er kvinne og svarer, men jeg vil tro at de fleste menn i forhold ser på andre damer. De ser nok på de damene de syns er fine, uten å nødvendigvis sammenligne de med kjæresten. Jeg har vært i et forhold i over 10 år, ser da på andre menn, men det er ingen av de som er finere enn min :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten min ser på alle damer han synes er attraktive (utseende/figur/rumpe), de trenger ikke å være finere enn meg for å vekke interesse. Eksen hans var modell, han kikket på andre damer da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på andre damer og damen min ser på andre menn. Ser du på andre menn eller bare på kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...