Gå til innhold

Spåkone vs klartsynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For mange mange herrens år siden gikk jeg til en spåkone ( tragisk? ja litt ) men gjorde det mest for nyskjerrighetens skyld.

Hun leste meg i hånden og leste i kaffikoppen.

Uansett.

Hun fortalte meg mye fra min fortid og nevnte navn, som "din mor"

jeg trodde ikke helt på henne, det virket liksom så useriøst, selvom jeg fant henne via en troverdig venninne.

Hun fortalte meg at jeg kom til å finne meg en mann om noen år ( ja hvem gjør ikke det tenker dere)?

Navnet hans begynner på A... Millionvis av menn som har ett navn som begynner på A?! Jepp!

Hun fortalte meg at jeg kom til å flytte ut fra landegrensen,og at moren hans er en gammel spåkjerring.

Jeg skulle også få mitt første barn når jeg var 27, sa hun!

Idag er jeg gift med en mann som har navn som begynner på A, vi bor i USA

Moren er utgått på dato spåkone

og vi har akkuratt fått vårt første barn, og vært prøvere i mange år, jeg er akkurat fyllt 27 :)

Jeg kom akkurat på dette for ca 1 mnd siden, da jeg skrev ned alt hun sa til meg på mail og gikk igjennom mailen.

hva tror dere? svada? tilfeldigheter?

jeg er litt sjokket egentlig, ler litt av den mailen, men det syke er jo at det stemmer.

Anonym poster: 527dcee30e0dc9c3f3dce257b1d58b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Har aldri trodd på spåkoner, men det der var jo interessant..

Kanskje hun var ekte vare likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan de vet slikt. Har episoder med spåkoner eller klarsynte som har rett også.

Men de klarer aldri finne personer. f.eks Therese-saken. Bjarne Eide saken osv.

Anonym poster: 46f29ebae01f8f971d3e02cd008dfed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg legger tarot selv, men er skeptisk til slike såkalte klarsynte som tar seg grovt betalt, men aldri har rett på noe viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om disse spåkonene som vil ha tilsendt bilder på email også ber de deg sende 400kr cash i en konvolutt til dem så skal de spå hvem enn du sendte bilde av. Jeg snakket med en slik dame engang og da hun sa hvordan hun ville ha bilder og betalt så nektet jeg. Senere så fikk jeg mail av henne og hun sa hun kunne spå meg gratis, vet ikke hvorfor jeg var ett unntak fra alle andre, men hun spådde meg hvertfall helt totalt feil, og hunden min spådde hun helt feil, det var ingenting hun sa som var riktig.. Så jammen er jeg glad jeg aldri sendte de 400kr cash til henne. Men har hørt flere som var fornøyd med hun da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll?

Anonym poster: 6b6e43a781300a6e2398a5a9e5f5b481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...