Gå til innhold

vondt, værre, helt grusomt


Gjest buhu

Anbefalte innlegg

Har blitt dumpa, i know, det skjer hver dag og det finnes mange som har det mye værre enn meg. Men akkurat nå er det verdens undergang..

Det værste er at jeg føler meg helt alene. Ingen å prate med. Ikke at jeg egentlig føler for å prate, men det er bare så grusomt å være alene.

Var sammen i over tre år også fikk jeg bare beskjed om at det ikke var noen følelser igjen for meg, ingenting å jobbe for.

Jeg har så mange minner, både bilder, klær, kort og masse annet + mange tanker. Alt vi gjorde sammen og ikke minst alt jeg angrer på.

Jeg behandlet han ikke alltid like bra, men det er jo typisk å tenke på det nå som jeg ikke får han tilbake..

Jeg vil ikke glemme, men det gjør vondt å tenke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nonym

Hei kjære trådstarter :) Jeg har nettopp vært gjennom det samme som du går gjennom nå. Jeg ble dumpet etter 4 år i november. Akkurat nå føles det nok helt grusomt og mørkt og trist for deg. Men med tiden så skal du se at livet begynner å se lysere ut igjen. Det som er ekstremt viktig akkurat nå, er at du aksepterer det som har skjedd. Ikke tenk at du vil bli sammen med han igjen. Da har du noe konkret å forholde deg til. Husk, ekte kjærlighet tar aldri slutt, du fortjener en som elsker deg så høyt at han ikke kan se for seg ett liv uten deg. Akkurat nå er det nok ikke så mye som hjelper, men vær egoistisk og tenk kun på deg selv og hva du må gøre for å få det bra.

Klem til deg :hug: m26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behandlet han ikke alltid like bra, men det er jo typisk å tenke på det nå som jeg ikke får han tilbake..

Husk, ekte kjærlighet tar aldri slutt, du fortjener en som elsker deg så høyt at han ikke kan se for seg ett liv uten deg. Akkurat nå er det nok ikke så mye som hjelper, men vær egoistisk og tenk kun på deg selv og hva du må gøre for å få det bra.

Kan hele verden snart skjønne at ekte kjærlighet MÅ ta slutt hvis man ikke blir behandlet bra?!?!? Man MÅ prøve å se for seg et liv uten den andre da!

Hilsen en som virkelig ikke ville dumpe sin store store kjærlighet, men som måtte fordi hun ikke ble behandlet bra... og som er den eneste som sitter med sårene nå fordi han tenker at "da var det ikke ekte kjærlighet".

Anonym poster: 5b5b96f6b1210871246dfd57556b72aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Man kan gjerne TRO at det er ekte, men det er det faktisk ikke vist den tar slutt/ eller man ikke har det bra i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS her. Det værste akkurat nå er at jeg tenker på alt jeg har fått over disse tre årene, og det er jo en del. Jeg vil ikke kaste det eller glemme det. Det er bare så vondt å f.eks bruke plagg og tilbehør for det er jo en del av "oss" i det.

Hater dette, verden ville perfekt om det ikke var noe som het kjærlighetssorg. Man må vel bare gjennom det en del ganger, tydeligvis. Men gud så vondt det gjør med alle minnene som flyr gjennom hodet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei kjære trådstarter :) Jeg har nettopp vært gjennom det samme som du går gjennom nå. Jeg ble dumpet etter 4 år i november. Akkurat nå føles det nok helt grusomt og mørkt og trist for deg. Men med tiden så skal du se at livet begynner å se lysere ut igjen. Det som er ekstremt viktig akkurat nå, er at du aksepterer det som har skjedd. Ikke tenk at du vil bli sammen med han igjen. Da har du noe konkret å forholde deg til. Husk, ekte kjærlighet tar aldri slutt, du fortjener en som elsker deg så høyt at han ikke kan se for seg ett liv uten deg. Akkurat nå er det nok ikke så mye som hjelper, men vær egoistisk og tenk kun på deg selv og hva du må gøre for å få det bra.

Klem til deg :hug: m26.

Synes ikke det er helt rett å si det sånn: at ekte kjærlighet aldri tar slutt. Det kan godt være ekte kjærlighet selv om et forhold tar slutt. Det kan og være en periode man ikke klarer å være sammen, men at man finner tilbake til hverandre. Mange gjør det. Det er både sunnere og bedre med slutt evt pause hvis det er store problemer i forholdet, enn å gå hverandre på nervene , ja ødelegge alt. Nå mener jeg selvsagt at ikke alle finner tilbake til hvernadre, men mange gjør det. Vi er bare mennesker, utvikler oss i forskjellig tempo, har hverdager, hendelser i livene våre...Noen ganger kan det at et forhold tar slutt, få en til å se hva en virkelig hadde, mange begynner å ta partneren for gitt ut i et forhold.

Jeg er der selv nå. Slutt for ca en mnd siden, men kjenner mer og mer at jeg ønsker vi kunne bli sammen igjen. Men det er sevsagt ting vi da må jobbe med. Godt mulig han er helt ferdig med meg selv om vi begge sa at det er over. Vi har ingen kontakt. Jeg kunne tvile endel på han ( men jeg er en ambivalent person til mye ...), men ser nå at han hadde mye bra. Det eneste er tilliten, klarer jeg å stople på han...

Det jeg mener å si er at selv om et forhold er over, trenger det ikke være over hvis det er ekte kjærlighet der. Kjærligheten tåler mye. De som sier : det var en grunn til at det ble slutt, synes jeg og ikke har skjønt greia...Vi er som sagt i bevegelswe hele tiden..man vet aldri med følelser. Et brudd kan føre noen sammen igjen, ja sterkere enn noen gang...

Ts: nå mener jeg ikke at du skal tenke det, men er det en mulighet for at dere kan bli sammen igjen? Du skrev du ble dumpa..hva var grunnen, og kom den som et sjokk? Har dere noen kontakt nå?

Kan du utdype litt mer om at du ikke behandlet han bra?

Jeg gjorde heller ikke det, kunne ta ut ting på han, bli veldig sint ( sterkt temperament, men det hadde han og.. ), men mye pga at jeg klarte ikke stole helt på han, da fikk jeg diverse utbrudd...Noen var veldig drøye, ser det i ettertid. Bruddet var vondt, vet ennå ikke helt hva som skjedde, jeg bare reagerte med sinne og vi har ikke hatt kontakt siden. Det at jeg ikke aner hva han tenker nå, ingenting...gjør meg gal!

Hvis det er over for godt mellom dere ts, håper jeg selvsagt at du gjør som de andre sier her, stell pent med deg selv, aksepter det. Ikke hopp inn i noe med en gang. Jeg hadde egentlig lyst til å dra ut i helga, men kjenner at jeg ikke klarer , er ikke i humør, og det er over en mnd siden jeg har vært alene hver helg...Mne jeg tror det er godt å være litt alene, tenke igjennom ting, som du nå også gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan gjerne TRO at det er ekte, men det er det faktisk ikke vist den tar slutt/ eller man ikke har det bra i forholdet.

Jo, det kan det faktisk være. Kanskje ikke hvis man er 16 og driver med magisk tenkning, men kjærlighet er litt (mye) mer enn som så! Det handler veldig mye om hva man yter selv, og ikke fullt så magisk som en viss følelse.

Anonym poster: 5b5b96f6b1210871246dfd57556b72aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Anonym poster: e4db0be26d206c7e901f8706af35bb01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS igjen. Har ikke lyst å utdype. Men på en måte visste vi begge at det var mye som ikke funket, så jeg visste vi måtte jobbe for å komme oss videre, men han kom plutselig til meg å sa at han ikke følelser for meg, han ønsket ikke å være med meg og muligheten for at vi kom til å bli sammen igjen er ikke der, han mente han hadde det så godt inni seg etter at vi var ferdige.

Jeg har nok litt for mange ganger latt sinne mitt gå utover han, og har kjeftet litt unødvendig mye. Men det gjorde jeg fordi jeg følte jeg ikke ble hørt og fordi jeg ville hjelpe han til å bli flinkere å sifra om ting. Typisk at man alltid sitter igjen med følelsen av at man ikke var god nok og viste hvor mye han betydde etter at forholdet er slutt.. Er så mye jeg ville endret meg på, men det er ingen vits når han utelukker muligheten for å gi det en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS, vi har jo litt kontakt. må bytte litt ting osv som ligger hos hverandre fortsatt. Men jeg tror ikke det blir så mye etter det. Jeg vil jo gjerne at vi skal komme overens som venner, men i starten tror jeg bare det er vondere å ha han på tråden. Vi var bestevenner, men det er rart hvordan gutter bare kan gjøre noe slutt så hardt og brutalt. Håper vi kan være gode venner i fremtiden, sitte å le av alt en gang når det vonde er borte. For som en venn så er han fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...