Gå til innhold

Jeg angrer på nytt "forhold" :(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

For 5 mnd siden så ble jeg dumpet etter ett langt forhold på 7 år.

Etter sånn ca 3 mnd følte jeg at ting begynte å bli bedre.

Så møtte jeg ei jente som jeg virkelig liker, og syns hun er helt fantastisk.

Men for noen dager siden så hadde vi sex. Dette angrer jeg veldig på, for jeg er jo tydeligvis ikke over eksen likevel. Den nye jenta er helt super, og jeg liker henne men jeg får panikk og klarer rett å slett ikke å "treffe" henne som mer enn noen venn. Jeg har så dårlig samvittighet, for jeg har virkelig gitt utrykk for at jeg liker henne som mer enn bare en venn. Men at jeg kom til å føle sånn her hadde jeg jo aldri trodd. Har aldri vært i en slik situasjon før. Vil ikke være slem mot henne, men må jo fortelle henne sannheten. Hun vet ikke om eksen min engang. Så nå sitter jeg her med stort savn over eksen og dårlig samvittighet for hun nye. Hva er riktig framgangsmåte i denne situasjonen? Vil bare være singel og bruke tid på å komme over eksen, dessuten fortjener denne jenta en som kan være der 100% og det er noe jeg ikke klarer sånn som det er nå :/ Hjelp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær ærlig! Det vil såre henne tusen ganger mer hvis du sier noe som tydelig er en løgn, eller at du bare begynner å ignorere henne. Så si det som det er, og beklag for at det ble sånn, og si at du gjorde ikke dette med vilje for å såre henne.

Anonym poster: 8277bebcc04523346ae52734cace9479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

For 5 mnd siden så ble jeg dumpet etter ett langt forhold på 7 år.

Etter sånn ca 3 mnd følte jeg at ting begynte å bli bedre.

Så møtte jeg ei jente som jeg virkelig liker, og syns hun er helt fantastisk.

Men for noen dager siden så hadde vi sex. Dette angrer jeg veldig på, for jeg er jo tydeligvis ikke over eksen likevel. Den nye jenta er helt super, og jeg liker henne men jeg får panikk og klarer rett å slett ikke å "treffe" henne som mer enn noen venn. Jeg har så dårlig samvittighet, for jeg har virkelig gitt utrykk for at jeg liker henne som mer enn bare en venn. Men at jeg kom til å føle sånn her hadde jeg jo aldri trodd. Har aldri vært i en slik situasjon før. Vil ikke være slem mot henne, men må jo fortelle henne sannheten. Hun vet ikke om eksen min engang. Så nå sitter jeg her med stort savn over eksen og dårlig samvittighet for hun nye. Hva er riktig framgangsmåte i denne situasjonen? Vil bare være singel og bruke tid på å komme over eksen, dessuten fortjener denne jenta en som kan være der 100% og det er noe jeg ikke klarer sånn som det er nå :/ Hjelp :(

Hei ts,

tror du at du kan falle for henne, når du har kommet over eksen, eller tror du ikke det helt ærlig?

Tror du at du og eksen kan bli sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Glemet å spørre hvorfor du ble dumpa?

Har nylig vært gjennom et brudd selv, var enige på en måte om bruddet, men jeg vil egentlig være sammen med han, men klarer ikke ha tillit, så har det veldig vondt for tida...ingen er som han :(

Det som gjør ekstra vondt er at jeg er så redd hvis han bare går videre med ei ny. Føler han er litt sånn type...istedenfor å ta tak i egne problemer, finner han ei ny...

Har du hatt noe kontakt med eksen etter bruddet? Hadde derr mye problemer i forholdet, eller kom bruddet sok et sjokk på deg?

Vi har ingen kontakt, og det er så vondt...spesielt siden jeg skjelte han ut på mld sist...Han har ikke gjort noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Ts her. Ja jeg vet at dette er ei jente jeg kunne falt for, om jeg ikke hadde føleser for eksen.

På fredagen før jeg skulle på kurs med jobben bestilte hun brudekjole. Da jeg kom hjem på mandag hadde hun pakket alle tingene sine og dratt. Så det var jo klart ett sjokk. 7 år er ganske lang tid, og idiot som jeg har vært så trodde jeg vel at jeg var klar for noe nytt. Noe jeg absolutt ikke er :(

Vi har ikke noe kontakt lenger, men hun ringte meg på valentins dagen for å spørre hvordan jeg hadde det.

Det beste etter ett brudd er å tenke på seg selv, prøv å begrens kontakten veldig.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og forresten, nei jeg kunne ikke tenkt meg å ta henne tilbake igjen. Det hadde jeg aldri gjort. Men elsker henne uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym

Ts her. Ja jeg vet at dette er ei jente jeg kunne falt for, om jeg ikke hadde føleser for eksen.

På fredagen før jeg skulle på kurs med jobben bestilte hun brudekjole. Da jeg kom hjem på mandag hadde hun pakket alle tingene sine og dratt. Så det var jo klart ett sjokk. 7 år er ganske lang tid, og idiot som jeg har vært så trodde jeg vel at jeg var klar for noe nytt. Noe jeg absolutt ikke er :(

Vi har ikke noe kontakt lenger, men hun ringte meg på valentins dagen for å spørre hvordan jeg hadde det.

Det beste etter ett brudd er å tenke på seg selv, prøv å begrens kontakten veldig.

Lykke til! :)

Hvordan kunne hun bestille brudekjole for så å bare dra uten å si ifra? Mente du at hun så en annen?

Huff, så vondt det må ha vært...Var forholdet ellers bra mellom dere?

Ja, vi har ikke hatt noe kontakt, en mnd nå siden bruddet. Problemet er at jeg ønsker at vi kan vli sammen igjen, men at jeg må kunne ha tillit til han...

Angående hun jenta, kanskje bare være ærlig å si at du ikke er klar for noe nå, kanskje dere kan møtes seinere?

Eller tror du det kan være håp for deg og eksen? hvorfor kan du ikke ta eksen tilbake? Pga henne som person, eller dere som par, eller at hun såret deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Fordi vi var forlovet og nettopp hadde kjøpt leilighet og hun sa hun hadde det så bra i forholdet, men så pluttselig stikker hun. Kunne aldri blitt sammen med henne igjen, men klart jeg har føleser for henne..

Dessuten så innrømte hun at hun var utro i over 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Fordi vi var forlovet og nettopp hadde kjøpt leilighet og hun sa hun hadde det så bra i forholdet, men så pluttselig stikker hun. Kunne aldri blitt sammen med henne igjen, men klart jeg har føleser for henne..

Dessuten så innrømte hun at hun var utro i over 1 år.

Huff, må ha vært veldig vondt for deg...Forstår at du trenger tid på å komme over det. Har du inntrykk at hun savner deg, vil ha deg tilbake? Du skrev at hun ringte deg. Vet hun at du elsker henne fortsatt?

Fant du ut om utroskapen , ja hadde du mistanke, eller sa hun det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...