Gå til innhold

Vil du se utstyret mitt? BLOTTING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt en lang, grå frakk. Og solbriller (pilotbriller med refleksglass) selvsagt. Ingen skikkelig blotting uten dette antrekket.

Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11

Ja, det skader ikke å gjøre seg litt presentabel!

Anonym poster: 601fb1099fd93070728e3ede939d4179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du ikke reagert om en gammel mann hadde hoppet forann jentungen din og runket?

Anonym poster: bed54c64ab52dc5b1ca3b7e528810906

har ingen datter og tviler på at ts er en jentunge.

AnonymBruker
Skrevet

KG forumet for alle med forskrudde meninger....... burde jo forstått at her inne synes "alle" at blotting er helt greit.

Jada før noen gidder å kommentere jeg er på KG jeg også, håper bare aldri jeg blir hjernevasket av alt det merkelige jeg leser her inne. Men fin underholdning er det jo.

Anonym poster: f2896b2d371a66261c6e834d8c3f4a49

Skrevet

Jeg ser heller en blotter, enn en som tisser offentlig.

Gjest Skogmann
Skrevet

Er det ikke da man skal peke og begynne å le høyt?

Anonym poster: 84402a32d76378e788f5da95d06052b7

Skal ikke se bort i fra at enkelte tenner på det også..

Tror nok de fleste blottere er rimelig ufarlige og harmløse. De tenker nok IKKE at kvinnene de blotter seg for skal kle av seg og la seg bli tatt, eller sette seg ned å suge dem. Tipper det handler mer om at de tenner på å føle seg avskylige og nedrige. Følelsen av å være en skitten mann uten kontroll over sin egen kuk. Nå høres det ut som om jeg har mye erfaring som blotter (noe jeg ikke har), men jeg tror i det minste jeg kan forstå i hvert fall noen av dem. Sikkert ikke alle som tenker slik riktignok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...