Gå til innhold

Vil du se utstyret mitt? BLOTTING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne var ute og gikk igår, så oppdaget vi en bil, han kjørte sakte mot oss, så stoppet han opp, han rullet ned vinduet og der satt han, i all sin pryd og viste fram storegutten sin!!

Hva faen går det av folk?

Hvorfor gjør noen sånt?

Jeg må ærlig innrømme at jeg fant det avskyelig, kvalmende, irriterende og ikke minst så følte jeg at han tråkket på min stolthet som kvinne!

Hva forventer sånne mennesker? at vi skal bøye oss over til de og si" ja jeg vil suge deg og etterpå kan du bare ta meg hardt, som du vil"

Jeg snudde meg opp til flere ganger for å se om bilen kom tilbake, jeg memorerte ansiktet hans, så viser han seg igjen så vet jeg hvem han er!

Kan disse type griser være i stand til å voldta?

Jeg tenkte mye på det, at jeg var heldig som ikke traff han alene i en trang gate, da tror jeg adrenalinet mitt hadde gått av hektene!

Herregud! ja, det er det jeg kan si... herregud for en ekkel gris!!

Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er som regel helt uskyldige og får et kick av å blotte seg.

Anonym poster: bed54c64ab52dc5b1ca3b7e528810906

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

GROSS! Jeg opplevde noe lignende da jeg spaserte hjem fra dagligvarebutikken i fjor sommer. Midt på dagen, lyst og varm ute. Da jeg gikk gjennom en liten tunnel, oppdaget jeg en gutt som stod og dillet med, ja, du vet, med heftige bevegelser med hånden!! EKKELT PÅ HØYT NIVÅ. Heldigvis kom det en eldre mann bak meg, så han løp avgårde rimelig raskt.

Anonym poster: 02beb3c5d407440dab33a4b0fecbd919

AnonymBruker
Skrevet

De er som regel helt uskyldige og får et kick av å blotte seg.

Anonym poster: bed54c64ab52dc5b1ca3b7e528810906

De får ett kick av å blotte seg? da får de vel utløsning og da? selvom de ser at kvinnene finner de avskyelige?!

Blotter de seg kun til kvinner eller til barn/ menn også?

Fader meg for en ekkel fyr,.. sjeggete, ustelt og sikkelig ekkel type... ush

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke da man skal peke og begynne å le høyt?

Anonym poster: 84402a32d76378e788f5da95d06052b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg fant det avskyelig, kvalmende, irriterende og ikke minst så følte jeg at han tråkket på min stolthet som kvinne!

Tråkket på din stolthet som kvinne?

Hva slags piss er det da? Kan du ikke bare le av det?

Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er da man skulle dratt fram hekksaksa og sagt "Så fint utstyr! Kan jeg ta det med meg hjem?"

*Snipp snipp*

Men spøk til side, skjønner deg veldig godt TS. Det finnes noen ekle perverse raringer der ute. Og oppførselen hans burde få konsekvenser.

Anonym poster: 03c8061d7535cb3befabae157ca3e593

• Liker 1
Skrevet

Hvis en kvinne hadde blottet seg for en mann så er jeg sikker på at mannen hadde syntes det var morsomt, og ikke ekkelt. Hvorfor kvinner synes pikken er så ekkel er et mysterium for meg. Klart det var unødvendig, grenseovertredende og sjenerende for deg, men ekkelt?

• Liker 3
Skrevet

Ta bilnummeret og send melding til 2282 (REGNR + bilnummeret). Da får du fullt navn på bileieren. Er du riktig heldig kan du ved hjelp av det navnet finne frem til telefonnummer, facebookprofil, arbeidsgiver, foreldre/ektefelle/barn m.m. Og da er det jo bare å slå seg løs og politianmelde blottingen og informere kone, barn eller annen slekt, arbeidsgiver osv. om hva han driver med på fritida .. Hadde du vært riktig smart hadde du selvfølgelig passet på å filme ham eller ta bilde med mobilen; da hadde du hatt en komplett vendetta klar :)

• Liker 7
Gjest Bandit
Skrevet

Hvis en kvinne hadde blottet seg for en mann så er jeg sikker på at mannen hadde syntes det var morsomt, og ikke ekkelt. Hvorfor kvinner synes pikken er så ekkel er et mysterium for meg. Klart det var unødvendig, grenseovertredende og sjenerende for deg, men ekkelt?

Et veldig godt poeng.

AnonymBruker
Skrevet

Ta bilnummeret og send melding til 2282 (REGNR + bilnummeret). Da får du fullt navn på bileieren. Er du riktig heldig kan du ved hjelp av det navnet finne frem til telefonnummer, facebookprofil, arbeidsgiver, foreldre/ektefelle/barn m.m. Og da er det jo bare å slå seg løs og politianmelde blottingen og informere kone, barn eller annen slekt, arbeidsgiver osv. om hva han driver med på fritida .. Hadde du vært riktig smart hadde du selvfølgelig passet på å filme ham eller ta bilde med mobilen; da hadde du hatt en komplett vendetta klar :)

Empatiløs og korttenkt ide.

Hvorfor vil du ødelegge livet til kone og barn?

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt på samme nattbuss som ei drita full dame som plutselig trakk opp skjørtet og begynte å onanere. Tro meg, det var flere menn som syntes det var jævlig ekkelt enn menn som syntes det var morsomt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

men hva får de utav det? blir de så kåte av å vise seg fram at de kommer av det? eller leter de også noen jenter som vil være med på leken i samme slengen?

For meg, der han satt, gamle grisen med storegutt i hånden og sleiket seg i munnviken mens han så på meg var ekkelt... for de som syns det er rart har vel ikke vært i min setting ever og vet vel ikke hva de snakker om.

mener jeg leste om dette for en tid tilbake siden, da det var vanligst med mannfolk mellom 40-65... seksuellt frustrerte eller bare en fetish?

I just dont get it.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte damers evne til å synes synd på seg selv er utømmelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt på samme nattbuss som ei drita full dame som plutselig trakk opp skjørtet og begynte å onanere. Tro meg, det var flere menn som syntes det var jævlig ekkelt enn menn som syntes det var morsomt.

Jo, men de føler seg ikke krenket som mann og synes synd på seg selv i lang tid etterpå. Det er en vesentlig forskjell.

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

men hva får de utav det? blir de så kåte av å vise seg fram at de kommer av det? eller leter de også noen jenter som vil være med på leken i samme slengen?

For meg, der han satt, gamle grisen med storegutt i hånden og sleiket seg i munnviken mens han så på meg var ekkelt... for de som syns det er rart har vel ikke vært i min setting ever og vet vel ikke hva de snakker om.

mener jeg leste om dette for en tid tilbake siden, da det var vanligst med mannfolk mellom 40-65... seksuellt frustrerte eller bare en fetish?

I just dont get it.

Jeg vet ikke helt hva som foregår i hodene deres, for jeg er ikke skrudd sammen slik. Jeg kan tenne på følelsen av å bli sett, men blir jeg sett er det på en måte helt annerledes, om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Jeg vil si det er en stor forskjell på å onanere fremfor folk, og å vise frem kjønnsorganet.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

De får ett kick av å blotte seg? da får de vel utløsning og da? selvom de ser at kvinnene finner de avskyelige?!

Blotter de seg kun til kvinner eller til barn/ menn også?

Fader meg for en ekkel fyr,.. sjeggete, ustelt og sikkelig ekkel type... ush

Er utseende relevant? Er ikke selve handlingen småekkel uansett hvordan vedkommende ser ut?

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som foregår i hodene deres, for jeg er ikke skrudd sammen slik. Jeg kan tenne på følelsen av å bli sett, men blir jeg sett er det på en måte helt annerledes, om du skjønner hva jeg mener.

men settingen blir jo anderledes om 2 stk er med på det, ikke når en villt fremmed mann leter etter jenter på gaten i bilen sin, kjører bort til dem og viser dem stå pikken sin.

seriously!

Jeg skjønner ikke hva de får utav det? de må jo ha gjort det noen ganger siden de fortsetter, jeg vil tippe 9/10 kvinner de viser seg for ( ihvertfall den mannen jeg traff på ) vil bare føle at det er FEIL, ekkelt, rynke på nesen evt si noen ord og så bare gå sin vei...

Men likevel fortsetter de.... leter de etter kvinner i samme slengen? de sier vel ikke nei til å bli sugd der og da av en fremmed dame...?

Gjest Bandit
Skrevet

men settingen blir jo anderledes om 2 stk er med på det, ikke når en villt fremmed mann leter etter jenter på gaten i bilen sin, kjører bort til dem og viser dem stå pikken sin.

seriously!

Jeg skjønner ikke hva de får utav det? de må jo ha gjort det noen ganger siden de fortsetter, jeg vil tippe 9/10 kvinner de viser seg for ( ihvertfall den mannen jeg traff på ) vil bare føle at det er FEIL, ekkelt, rynke på nesen evt si noen ord og så bare gå sin vei...

Men likevel fortsetter de.... leter de etter kvinner i samme slengen? de sier vel ikke nei til å bli sugd der og da av en fremmed dame...?

Det er det jeg sier. I den settingen kan jeg ikke hjelpe deg til å forstå dem, for jeg er skrudd sammen annerledes. Mitt tips er at det også er disse som henger ut igjennom vinduene på bilene og tuter og roper til lettkledde kvinner på sommerstid. Og tror det av den grunn skal bli noe på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...