Skjønningen Skrevet 2. mars 2013 #21 Skrevet 2. mars 2013 Hvis en mann/kvinne blottlegger seg for unger, DA er det ekkelt, da. Men hvis en mann hadde blottlagt seg for meg (voksen dame) så hadde jeg antakelig syntes det var litt kleint og ledd av det, men jeg hadde ikke tatt meg nær av det eller følt på det lenge i ettertid. 1
Gjest Stronger Skrevet 2. mars 2013 #22 Skrevet 2. mars 2013 Blotting er ulovelig, er jeg den eneste som hadde kontaktet politi? Jeg syns ikke det er greit at noen kjører rundt å blotter seg på den måten. Man vet aldri hvilke "offer" han velger seg ut neste gang, det kan være barn, det kan være noen som har vært utsatt for voldtekt og som hadde funnet en sånn hendelse svært traumatiserende.. 1
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2013 #23 Skrevet 2. mars 2013 Jeg vil si det er en stor forskjell på å onanere fremfor folk, og å vise frem kjønnsorganet. Nja, i dette tilfellet var det snakk om å sprike med beina og tafse i retning av kjønnsorganet (alkoholen gjorde henne mindre treffsikker) så forskjellen var virkelig ikke særlig stor. Jo, men de føler seg ikke krenket som mann og synes synd på seg selv i lang tid etterpå. Det er en vesentlig forskjell. Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11 Og jeg tenker at blotting er en patetisk handling, men det får meg ikke til å føle meg krenket som kvinne. Vesentlig forskjell. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #24 Skrevet 2. mars 2013 eg opplevde det eingang på karl johan då eg var med min niese, hun satt i barnevogn men det brydde ikkje han seg om, hadde hånden på innsiden av buksen eller lommerunket, snudde seg mot meg når eg kom, det var tydeleg at han ville at eg skulle sjå han. som TS skriver, ka får de utav det? er disse også potensielle horekunder? Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2013 #25 Skrevet 2. mars 2013 er disse også potensielle horekunder? Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3 Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom blotting og å være horekunde. Sjokkfaktoren er vel ganske viktig for de fleste blottere, og den mister du hvis du betaler noen for å se. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #26 Skrevet 2. mars 2013 Blotting er ulovelig, er jeg den eneste som hadde kontaktet politi? Jeg syns ikke det er greit at noen kjører rundt å blotter seg på den måten. Man vet aldri hvilke "offer" han velger seg ut neste gang, det kan være barn, det kan være noen som har vært utsatt for voldtekt og som hadde funnet en sånn hendelse svært traumatiserende.. De er ekkle! husker vi hadde en gammel alkis i borettslaget for mange år siden, han pleide å komme hjem full, rote vekk nøklene ( trodde vi ) så ringte han på hele oppgangen kl 3-4 på natten, når da en av oss beboere åpnet ( de ventet vel hjem noen i den samme tidsperioden) så så de han, kliss naken, stående opp etter glassdøren/ ytterdøren og kneke utsyret sitt inntil ruten... det var lett å kjenne igjen ballemerkene på døren dagen etter. Han ble opp til flere ganger hentet av politiet siden vi som naboer klaget, han ble jo til slutt hatet, til slutt bestemte borettslaget for å kaste han ut ( han hadde en sosial bolig ) så det er ikke akseptabelt. det er UHØRT Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3
Gjest Bandit Skrevet 2. mars 2013 #27 Skrevet 2. mars 2013 Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom blotting og å være horekunde. Sjokkfaktoren er vel ganske viktig for de fleste blottere, og den mister du hvis du betaler noen for å se. Helt enig. Ser heller ikke sammenligningen der.
darth Vader Skrevet 2. mars 2013 #28 Skrevet 2. mars 2013 Herregud så sensitiv enkelte er. Så du så en mann som runket, big deal. Vi har det godt i dette landet, når man kan sutre over slike bagateller. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #29 Skrevet 2. mars 2013 Herregud så sensitiv enkelte er. Så du så en mann som runket, big deal. Vi har det godt i dette landet, når man kan sutre over slike bagateller. Var det deg hu så forleden dag eller var det deg vi så når vi stod med barnevogn? for blotting er uaskeptabelt og ulovlig, og det er sjukt ekkelt. og vi har det godt i Noreg ja...dette har ikkje NOKE med det å gjøre!!! så du syns ikkje at det er motybydelig at menn står å runker på åpen gate eller kjøyrar fram og tilbake med bilen for å finne nokon å vise seg fram til? Tror neppe du hadde vore så høg i hatten om det hadde kommet en mann fram til deg på torvsplassen med kuken stående ut av smekken. så sant at du ikkje er into shit like this! Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3
darth Vader Skrevet 2. mars 2013 #30 Skrevet 2. mars 2013 Var det deg hu så forleden dag eller var det deg vi så når vi stod med barnevogn? for blotting er uaskeptabelt og ulovlig, og det er sjukt ekkelt. og vi har det godt i Noreg ja...dette har ikkje NOKE med det å gjøre!!! så du syns ikkje at det er motybydelig at menn står å runker på åpen gate eller kjøyrar fram og tilbake med bilen for å finne nokon å vise seg fram til? Tror neppe du hadde vore så høg i hatten om det hadde kommet en mann fram til deg på torvsplassen med kuken stående ut av smekken. så sant at du ikkje er into shit like this! Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3 U mad? Slutt å vær så sensitiv og sutrete. Om du ikke tåler litt nakenhet ligger nok problemet hos deg. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #31 Skrevet 2. mars 2013 U mad? Slutt å vær så sensitiv og sutrete. Om du ikke tåler litt nakenhet ligger nok problemet hos deg. Hadde du ikke reagert om en gammel mann hadde hoppet forann jentungen din og runket? Anonym poster: bed54c64ab52dc5b1ca3b7e528810906
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #32 Skrevet 2. mars 2013 U mad? Slutt å vær så sensitiv og sutrete. Om du ikke tåler litt nakenhet ligger nok problemet hos deg. haha, om eg e mad? ikkje eg som forsvarer blottare her...det er DEG så det hadde vore helt greit for deg om en mann hadde kommet fram til deg med kuken sin ut smekken og tafsa litt på den framfor deg. det sier jo alt om deg. Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #33 Skrevet 2. mars 2013 Fader meg for en ekkel fyr,.. sjeggete, ustelt og sikkelig ekkel type... ush Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3 Ja, han kunne i det minste ha barbert seg og tatt på seg dress og slips! Anonym poster: 601fb1099fd93070728e3ede939d4179 4
Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2013 #34 Skrevet 2. mars 2013 Hadde du ikke reagert om en gammel mann hadde hoppet forann jentungen din og runket? Anonym poster: bed54c64ab52dc5b1ca3b7e528810906 Om det hadde vært en ung mann, ville det vært bedre kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #35 Skrevet 2. mars 2013 Om det hadde vært en ung mann, ville det vært bedre kanskje? Ikke heng deg opp i detaljer da, ja en hvilken som helst voksen mann. Anonym poster: bed54c64ab52dc5b1ca3b7e528810906
Eleutheria Skrevet 2. mars 2013 #36 Skrevet 2. mars 2013 Empatiløs og korttenkt ide. Hvorfor vil du ødelegge livet til kone og barn? Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11 Er vel ikke snakk om å ødelegge livet til kone og barn? De hadde fått vite om det uansett når politiet kom på døra for å avhøre gjøken, like greit å droppe bomben skikkelig. Hvis folk ikke klarer å respektere andres rett til å bevege seg utendørs uten å risikere å møte en kar som på død og liv må vise hvor flink han er til å dra seg i tissen, da fortjener de faktisk ikke mye respekt tilbake. Som andre har nevnt her er det aldri godt å vite hvem han blotter seg for neste gang. Blotter han seg for en som har vært utsatt for et grovt overgrep risikerer man at det ripper opp i alvorlige traumer og i verste fall setter vedkommende flere år tilbake i rehabiliteringen, og jeg skal ikke engang gå inn på hva det potensielt kan gjøre med et barn som blir utsatt for blotting. Barn er også lette ofre - man vet jo ikke om dette er en person med dragning mot "ulovlig" seksualitet som dermed vil gripe sjansen til å begå mer alvorlige overgrep. For noen blottere er det det å bli sett som er "spennende", mens andre er mer tilbøyelige til å ta det videre. Uansett best at det får konsekvenser så fort som mulig - og gjerne så alvorlige konsekvenser som mulig! Derav forslaget mitt om å finne mest mulig informasjon om vedkommende og sørge for at hele nettverket hans hadde fått vite hva slags svin han er.
Alice123 Skrevet 2. mars 2013 #37 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Jeg har blitt utsatt for blotting to ganger. Første gangen var jeg vel rundt 7 år og forsto ikke helt hva som skjedde, bortsett fra at det føltes feil. I voksen alder er jeg glad det ikke skjedde noe mer (jeg var alene på et ganske avsidesliggende sted, og det hadde seriøst vært null problem å plukke meg opp og tatt meg med inn i skogen eller en bil). Andre gangen var jeg vel rundt 13 år og bare lo av det hele. Venninnen min som jeg gikk sammen med syntes derimot det var veldig dramatisk. Som voksen har jeg ikke opplevd noen blotter. Endret 2. mars 2013 av Alice123
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #38 Skrevet 2. mars 2013 Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom blotting og å være horekunde. Sjokkfaktoren er vel ganske viktig for de fleste blottere, og den mister du hvis du betaler noen for å se. Ja, det er det som er det fine med blotting - det er gratis Jaja, har blitt litt sjokkert over prisen horene tar da, men utover det er horekjøp svært lite sjokkerende. Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #39 Skrevet 2. mars 2013 Var det deg hu så forleden dag eller var det deg vi så når vi stod med barnevogn? for blotting er uaskeptabelt og ulovlig, og det er sjukt ekkelt. og vi har det godt i Noreg ja...dette har ikkje NOKE med det å gjøre!!! så du syns ikkje at det er motybydelig at menn står å runker på åpen gate eller kjøyrar fram og tilbake med bilen for å finne nokon å vise seg fram til? Anonym poster: 49fe43d98d41245e44ddbba0a857a1c3 Må da være lov å lette på trykket! Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #40 Skrevet 2. mars 2013 Ja, han kunne i det minste ha barbert seg og tatt på seg dress og slips! Anonym poster: 601fb1099fd93070728e3ede939d4179 Eventuelt en lang, grå frakk. Og solbriller (pilotbriller med refleksglass) selvsagt. Ingen skikkelig blotting uten dette antrekket. Anonym poster: 84ea970ec7d50fe410c0673389fdfc11 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå