Gå til innhold

Hadde du blitt sammen med noen som var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Que? Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener....

Det jeg mente var at jeg kunne sikkert ha blitt sammen med noen som tidligere har vært utro ( lært litt av engen feil type) , men ikke om hun var utro mot kjæresten med meg. Make sense?

Synes utroskap er såpass usexy at hadde jeg visst at noen hadde kjærste, hadde jeg neppe vært særlig keen på samkvem i utgangspunktet....

hovedinnlegget handler om at ts ligger med en kompis og er utro. Forsto det som at hun lurte på om folk var i han kompisens sko, om de ville blitt sammen med henne når hun er utro med han..

Det maker ikke mye sense. Virker jo mer logisk at en som er med på utroskap uten problem ikke har moralske skrupler nok til IKKE å bli sammen med vedkommende..

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som har vært utro er høyrisiko og det utsetter jeg meg ganske enkelt ikke for.

Anonym poster: 658f4ee7064329ca24fa7ccb2c992c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Folk som har vært utro er høyrisiko og det utsetter jeg meg ganske enkelt ikke for.

Anonym poster: 658f4ee7064329ca24fa7ccb2c992c69

tror ikke så bastant på det der jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi snakker litt forbi hverandre Betty :D

Folk som har vært utro er høyrisiko og det utsetter jeg meg ganske enkelt ikke for.

Anonym poster: 658f4ee7064329ca24fa7ccb2c992c69

Noen ganger kan det være veldig lærerikt å oppleve ting på egenhånd....

Type, har du prøvd å spise en humle før... Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i hvert fall ikke blitt sammen med han/hun jeg selv hadde vært utro med når jeg var i et forhold! Det er jo et forhold som er basert på unnaluring og løgner, det kan jo aldri blir til ekte kjærlighet basert på tillit, og i bakgrunnen for forholdet spøker de forsmådde eksene.

Anonym poster: 5b17908605749b452d6ec65416921df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skippern

nei, jeg bare ser ting litt mer nyansert. Du forventer at mennesker skal være 100% perfekte og det er ikke realistisk. Og selv om man er utro med en så er det ikke sikkert man er det med en annen. De fleste er utro fordi det er noe som ikke er som det skal i forholdet.

BettyBoop:

Det er ingen unnskyldning. Kommunikasjon er løsningen.

Svar på spm:

Nei!

Et råd:

Grip mulighetene du har for et fantastisk rikt liv; med trofaste mennesker.

Endret av Skippern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i hvert fall ikke blitt sammen med han/hun jeg selv hadde vært utro med når jeg var i et forhold! Det er jo et forhold som er basert på unnaluring og løgner, det kan jo aldri blir til ekte kjærlighet basert på tillit, og i bakgrunnen for forholdet spøker de forsmådde eksene.

Anonym poster: 5b17908605749b452d6ec65416921df1

Du syns ikke at din innstilling er mildt sagt dobbelmoralsk?

Du mener at det er greit at du er utro, men du kunne aldri tenke deg å bli i sammen med den du var utro med?

Da finnes det ingen "unnskyldning" for din utroskap.

Jeg kan nemlig bare se at utroskap har en "verdi" når de som var utro faktisk blir i sammen etterpå. Selv om en slik start aldri er den ideelle.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Jeg har hatt sex ned folk som har kjæreste, selvom jrg aldri kunne vært utro selv. Ville aldri blitt sammen med noen av de ...

hykler much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle sett veldig svart/hvitt på saken så hadde jeg sagt nei.

Men jeg ville da prøvd å bli kjent med deg, hører grunnen bak hvorfor du var utro og ta stilling ut ifra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle Hollywoodfilmene jeg har sett der alle de kjekke fyrene først er utro men så ender opp som the "good guys"; ja. Hahah.

Anonym poster: 84cef2a78c9ebbf61dfab7bba99984fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener; ville jeg blitt sammen med en mannlig Tone? Nope.

TULLAAA. Har egentlig null og niks imot frk. Damli.

Anonym poster: 84cef2a78c9ebbf61dfab7bba99984fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

På KG så er det visst det.. Alle som er utro skulle jo egentlig vært hengt og det er aldri en grunn god bok til noe som helst. Og dette kommer stort sett fra unge mennesker dom aldri har vært borti noe annet enn at ungdomsflørten klina ned ei jente på diskoen.

Anonym poster: fb8a2b059c503de19bf318e657cafb0f

Hvorfor skal man ta lett på utroskap? Jeg syns egentlig dette burde vært en straffbar handling. Folk som er utro er motbydelige mennesker uten respekt. Jeg HATER HATER HATER utroskap. Jeg har brukt tusenvis av kr på psykolog pga utroskap. Jeg har sittet gråtende hos legen og måtte ta HIV-test pga utroskap (heldigvis var den negativ). Så nei, jeg holder meg unna utro drittfolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har vært utro i tidligere forhold, 2-3 ganger. Mot nesten alle kjærestene han har hatt.

Jeg merker jeg er veldig usikker på ham, dessverre.

Anonym poster: 8f4cbba87e6abf098c8de874d377bee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...