Gå til innhold

Hvordan lære valpen at bæsj=æsj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Regner nesten med at det er flere her inne som har hatt valper som har spist bæsj... Hvordan klarte dere å vende de av med det?

Min spiser ALDRI sin egen bæsj, men kattebæsj fra sandkassa er snadder! Samme med all bæsj han finner ute, nytter ikke å lokke med godbiter da!

Han er endel løs ute, da vi trener på innkalling, må jeg bare slutte med dette?

Setter utrolig stor på alle svar, da dette er ett stort problem!

Anonym poster: cf72e134096d0fc74cb2ff5b8f49d628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bånd på bikkja til den har lært at det er æsj.. Samt flytt kattedoen dit hunden ikke får tak i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duftlys

Da hunden min var valp, heiv ho i seg en gedigen hesteruke før jeg rakk å reagere. HAHAHA :wow: Men jeg har hatt ho i bånd og sagt: "ÆÆÆÆÆÆSJ" hver gang ho har sniffa på bæsj. Har gitt ho godbiter for å avlede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vet om en som blir misfornøyd når han må i bånd ;) får heller gå lengre turer :) har noen av dere erfaring med å gi ananas i maten? Det burde jo gå å gi dette i kattematen? Herregud som jeg gleder meg til kattene går på do UTE!

Anonym poster: cf72e134096d0fc74cb2ff5b8f49d628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lettere for deg,bikkja og katt(ene) om du plasserer kattedoen slik at bikkja ikke får tak i den.

Du kan jo gå turer der det normalt ikke ferdes mye folk eller hunder.Etterhvert som hunden lærer seg ting,kan du bruke langline slik at h*n får løpt mer. Min elsker hestebæsj og revebæsj ,men vet hva NEI betyr.Jeg har da alltid med meg go'biter jeg vet han elsker.Når han får NEI kommando og ikke rører,får han mye skryt og snop. Bytt ut bæsj med go'bit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...