Gå til innhold

Butikker med fine vesker, klær og sko i Oslo - hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først må jeg nevne at jeg ikke er en fjortis som vil bare bruke foreldrenes penger for å kjøpe dyre merkevarer.

Jeg er en nylig utdannet jurist som trenger tips om butikker i Oslo med fine og dyre vesker, klær og sko som passer en mer sofistikert sil jeg vil ha.

Jeg er ikke som regel en som er veldig opptatt av mote, men samtidig vil jeg ha noe fint og flott, selv om det koster ekstra.

Jeg har hørt om Mulberry, jeg sjekket nettsiden deres og så en veske som heter Bayswater. Kan man kjøpe det i Oslo? Finner bare en butikk bak Stortinget, men har ikke mulighet å dra ditt. Noen som vet mer?

Trenger også tips om butikker med klær og sko som passer en dame som er ung jurist og gir tips og råd, som personlig rådgiver når det gjelder passende og matchende ting.

Anonym poster: f426751bef37632c9b4507417abaf7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Manillusion har mye fint om man liker 40, 50 og 60 talls stilen, de har mye flotte kjoler, topper, vesker, hatter etc.

Bare google så finner du hjemmesiden dems og hvor butikken dems ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst?

Hvis ja.. ta deg en tur på Paleet, det ligger i Karl Johan nesten ved slottet.. etterpå kan du gå til senteret på Egertorget (husker ikke navnet) og på Steen & Strøm som er like ved Egertorget. Hegdehaugsveien har også mange dyre designerbutikker.. er vel noen i Bogstadveien også kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min absolutte favoritt er Garbo i Hegdehaugsveien. Kamikaze er kanskje bedre for det du er ute etter. Disse har rimelig stive priser, men veldig mye pent. For all del, du har nok råd til det, men du bør være forberedt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg unge jurist som såvisst ikke er en fjortis og derfor skal handle merkeklær med egne opptjente midler for å se standsmessig ut på jobb.