Gå til innhold

Ung, og i ønonomisk uføre..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for gode råd :) Jeg håper og tror at dette skal ordne seg, jeg skal ihvertfall gjøre en skikkelig innsats for å få det til å gå i rundt.

Anonym poster: d712a808947379706d90424f2ec51e9c

Du kan godt sende meg en PM også, jeg har de siste årene fått mye erfaring med å skulle få jobb, skole, barn og økonomi til å gå rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan godt sende meg en PM også, jeg har de siste årene fått mye erfaring med å skulle få jobb, skole, barn og økonomi til å gå rundt :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange råd å komme med, utover de du allerede har fått. Bortsett fra dette: Gjør alt du kan for å ikke skaffe deg mer forbruksgjeld i alle fall. Og betal ned alt du makte, selv om det innebærer å ofre noe annet.

Men: Jeg hadde egentlig bare lyst til å si at det er skikkelig bra at du vil satse på utdanning, i stedet for å bare gro fast i en hvilken som helst jobb! Så kult at du gjør det, både for din egen del, og for barnas. Dere vil alle tjene på dette på sikt, det er jeg helt sikker på. Stå på - dette løser du! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange råd å komme med, utover de du allerede har fått. Bortsett fra dette: Gjør alt du kan for å ikke skaffe deg mer forbruksgjeld i alle fall. Og betal ned alt du makte, selv om det innebærer å ofre noe annet.

Men: Jeg hadde egentlig bare lyst til å si at det er skikkelig bra at du vil satse på utdanning, i stedet for å bare gro fast i en hvilken som helst jobb! Så kult at du gjør det, både for din egen del, og for barnas. Dere vil alle tjene på dette på sikt, det er jeg helt sikker på. Stå på - dette løser du! :danse:

Takk, jeg gleder meg virkelig til å studere nå, har aldri vært mer motivert! :) Skal klare dette, some way or another! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...