Eleutheria Skrevet 26. februar 2013 #41 Skrevet 26. februar 2013 Helt riktig! Men jeg kan om det er nødvendig være med å veilede lesber med den delen Newsflash: Lesber hadde neppe tatt i pikken din med ildtang. 4
fruBeist Skrevet 27. februar 2013 #42 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Nja, homsene ordner det med penis i "guttefitta" og lespene bruker strap-on i vagina...som er som en protese... Til info, det er på langt nær alle homser som praktiserer analsex og slett ikke alle lesber (med b, ikke p!!!) som bruker strapon, men som har sex god som noen. Nei, det er bare dere heterofile som ikke eier fantasi Endret 27. februar 2013 av fruBeist 1
wadd Skrevet 27. februar 2013 #43 Skrevet 27. februar 2013 Newsflash: Lesber hadde neppe tatt i pikken din med ildtang. Det er godt å høre. Ildtang høres vondt ut. Jeg tar selvfølgelig med engangshansker og zalo.
wadd Skrevet 27. februar 2013 #44 Skrevet 27. februar 2013 Til info, det er på langt nær alle homser som praktiserer analsex og slett ikke alle lesber (med b, ikke p!!!) som bruker strapon, men som har sex god som noen. Nei, det er bare dere heterofile som ikke eier fantasi Utvid min horisont! Lær meg å tilfredstille en dame som om jeg var en lespe
fruBeist Skrevet 27. februar 2013 #45 Skrevet 27. februar 2013 Utvid min horisont! Lær meg å tilfredstille en dame som om jeg var en lespe Så vidt meg bekjent er lespe en talefeil. Hvordan en person som lesper tilfredsstiller en dame vet jeg faktisk fint lite om. 1
wadd Skrevet 27. februar 2013 #46 Skrevet 27. februar 2013 Så vidt meg bekjent er lespe en talefeil. Hvordan en person som lesper tilfredsstiller en dame vet jeg faktisk fint lite om. Jeg lesper, så du må bare lære meg å tilfredsstille en kvinne
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2013 #47 Skrevet 27. februar 2013 Sex er en sosial prosess for meg. 1
Doris Day Skrevet 28. februar 2013 #48 Skrevet 28. februar 2013 Virkelig? Syns dere fingring feks "telles"? Det er en du har hatt sex med? Da har jeg løyet så det renner av meg til mange. For meg er sex penetrering. Altså, for at det skal telles som en sexpartner. Enig.
guttemann Skrevet 28. februar 2013 #49 Skrevet 28. februar 2013 Blowjob=sex. Analsex=sex. Penis i vagina uten orgasme er fortsatt lik sex. At orgamse skal være involvert må være det dummeste jeg har hørt. Når det gjelder runking og fingring kommer det i mitt hode litt an på om det var fem minutter på dassen på et utested eller en 20 minutters runde i sengen til en av dem. Men jeg har ikke noe problemer med at noen kaller det og sex. Men hvis du er ung nok til at du lurer på hva du skal svare, regner jeg med du er såpass ung at den andre sekstenpåringen som spør lurer på "Hvor mange har du pula daaaa?", og da er jo svaret enkelt og greit tre...
Tidus Skrevet 28. februar 2013 #50 Skrevet 28. februar 2013 Lesbe-sammenlikningen som mange tar her er veldig bra. All kontakt med kjønnsorgan og/eller anal er sex. Men skal man være så flisespikker, så får man dele opp da.. Jeg har hatt sex med X antall partnere og slikka/sugd et antall Y.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå