Gå til innhold

Hvordan definerer du sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva regner du som sex?

Hva må du ha gjort med personen for at han/hun skal føyes til lista?

Jeg har hatt sex med 3 stykker, etter min definisjon.

3 andre gutter har jeg kun runket/sugd, og to av de fingret meg. Men de telles ikke på listen. Altså har jeg hatt sex med 3 gutter.

De fleste venninnene mine er enige, men en venninne mente at jeg hadde hatt sex med 6 gutter. Men det blir jo feil!

Anonym poster: ec4dd2df6ec12a1712d76dad95fd90ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å kunne si at man har hatt sex med en kar må det ha vært snakk om penetrering. Er det snakk om to kvinner derimot må man jo kunne si at de har hatt sex hvis de har gjort alt som gjøres kan ;)

Skrevet

hvis jeg og kjæresten min har hatt f.eks en 69 føler jeg definitivt at vi har hatt sex ja selvom det ikke har vært penetrering. Du har hatt sex med seks gutter din skitne lille tøs ;)

• Liker 3
Skrevet

Om kjæresten min hadde sagt at han hadde hatt analsex eller oralsex med ei annen dame hadde han fremdeles hatt sex med ei annen dame. For meg gjelder oralsex også som sex synes det ligger i ordet liksom, oralsex. Sex for meg er mye mer enn bare penetrering, folk som mener sex bare dreier seg om penis i hull må jo mene lesbiske ikke har sex og dør som jomfruer.

• Liker 7
Skrevet

Etter min definisjon har du hatt sex med seks gutter.

• Liker 8
Skrevet

Jeg mener heller ikke at det er penetrening som definerer sex. Det er mange måter å ha sex på. 6 stykker.

Anonym poster: f5a36d26c4f4b62fa1fa4b33c72ededc

• Liker 3
Skrevet

Min definisjon på sex er alt som potensielt kan føre til orgasme. Jeg mener også derfor at du har hatt sex med 6.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun hatt sex med noen om jeg kommer. så feks i fylla så kommer jeg aldri, og da har man ikke hatt sex med disse menneske

Anonym poster: 37a01b07992f559f487b2901bf3e4707

Skrevet

Enig med de som sier at det ikke må være penetrering for å kalles sex

• Liker 2
Gjest aam1972
Skrevet

Jeg har kun hatt sex med noen om jeg kommer. så feks i fylla så kommer jeg aldri, og da har man ikke hatt sex med disse menneske

Anonym poster: 37a01b07992f559f487b2901bf3e4707

Liker denne :-)

På samme måte som man fort glemme dårlige sexpartnere, og da også glemmer å regne dem med om man skulle få behov for en moralsk selvangivelse

Skrevet

Jeg mener at det er sex dersom en eller flere parter får orgasme.

Skrevet

Virkelig? Syns dere fingring feks "telles"? Det er en du har hatt sex med? Da har jeg løyet så det renner av meg til mange.

For meg er sex penetrering. Altså, for at det skal telles som en sexpartner.

Skrevet

Liker denne :-)

På samme måte som man fort glemme dårlige sexpartnere, og da også glemmer å regne dem med om man skulle få behov for en moralsk selvangivelse

Isåtilfelle er jeg fortsatt jomfru da jeg aldri har kommet. :P

Men om alt regnes som sex, både fingring og runking og suging og alt det der - så har jeg hatt "sex" med 28.o.o

Anonym poster: afda94071f5803deae72f69c8ed93148

Skrevet

For meg er sex der to stykker tilfredsstiller hverandre seksuelt, enten om det er oralt eller ved penetrering. MEN, hvis det er slik at det bare er den ene som fingrer den andre eller bare den ene som suger/runker den andre tenker ikke jeg på det som komplett sex? På en måte? Syntes ikke det teller som sex hvis bare en gutt fingrer jenta men ikke noe mer hvis du skjønner! Man kan liksom ikke gå rundt å si da at man har hatt sex da, man er blitt fingret!

• Liker 4
Skrevet

Virkelig? Syns dere fingring feks "telles"? Det er en du har hatt sex med? Da har jeg løyet så det renner av meg til mange.

For meg er sex penetrering. Altså, for at det skal telles som en sexpartner.

Enig!

Anonym poster: ec4dd2df6ec12a1712d76dad95fd90ee

Skrevet

For meg er sex der to stykker tilfredsstiller hverandre seksuelt, enten om det er oralt eller ved penetrering. MEN, hvis det er slik at det bare er den ene som fingrer den andre eller bare den ene som suger/runker den andre tenker ikke jeg på det som komplett sex? På en måte? Syntes ikke det teller som sex hvis bare en gutt fingrer jenta men ikke noe mer hvis du skjønner! Man kan liksom ikke gå rundt å si da at man har hatt sex da, man er blitt fingret!

Signerer denne! Sex går begge veier. Man har ikke sex med en dildo, den får, stakkars liten, ingenting igjen!

• Liker 1
Skrevet

Så om du runker en fyr å han fingrer deg , så har dere altså da hatt sex? Du sier "han har jeg pult?"

Det tviler jeg på at så mange teller som sex.. hvertfall ikke jeg.

Skrevet

Så om du runker en fyr å han fingrer deg , så har dere altså da hatt sex? Du sier "han har jeg pult?"

Det tviler jeg på at så mange teller som sex.. hvertfall ikke jeg.

Man kan ha sex uten å knulle, så man sier vel ikke "han har jeg pult" nei, men det teller fortsatt som sex. Etter min mening selvsagt.

• Liker 4
Gjest Gunfreak
Skrevet

Syns jeg har hatt sex med for få damer, så jeg teller alle jeg får øyekontakt med på gate som en jeg har hatt sex med, så så langt har jeg hatt sex med mellom 300 og 600 damer, 400 menn. (samt 3 hunder med en feil)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...