Gå til innhold

Hvordan definerer du sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man kan ha sex uten å knulle, så man sier vel ikke "han har jeg pult" nei, men det teller fortsatt som sex. Etter min mening selvsagt.

"Nei jeg har ikke pult han, men har hatt sex da"?

Når noen spørr meg hvor mange jeg har hatt sex med, så teller jeg ikke med en som har hatt fingeren sin inni meg i 2 min. For eksempel

Syns jeg har hatt sex med for få damer, så jeg teller alle jeg får øyekontakt med på gate som en jeg har hatt sex med, så så langt har jeg hatt sex med mellom 300 og 600 damer, 400 menn. (samt 3 hunder med en feil)

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fysisk kontakt med et annet menneske som har formål om kjønnslig nytelse.

I visse tilfeller vil jeg og kalle telefonsex/nettsex for sex. Som om å drive med slikt sammen med en person man har hatt den fysiske delen med. Snakker man griseprat på telefonen med et menneske man aldri engang har møtt så tafser man bare på seg selv og har ikke sex. Snakker man griseprat med partneren sin så er det en del av seksuallivet man har sammen.

Endret av fruBeist
  • Liker 2
Skrevet

Når noen spørr meg hvor mange jeg har hatt sex med, så teller jeg ikke med en som har hatt fingeren sin inni meg i 2 min. For eksempel

Nei, du må jo selv bestemme hva som teller som sex for deg.

Jeg begynner å bli glad for at jeg aldri hatt sex med noen med bare hender og kjønnsorganer involvert uten å ha hatt andre former for sex med dem i tillegg. Antallet blir det samme, så jeg slipper å lure på hvor mange jeg egentlig har hatt sex med. :ler2:

Skrevet

Nei, du må jo selv bestemme hva som teller som sex for deg.

Jeg begynner å bli glad for at jeg aldri hatt sex med noen med bare hender og kjønnsorganer involvert uten å ha hatt andre former for sex med dem i tillegg. Antallet blir det samme, så jeg slipper å lure på hvor mange jeg egentlig har hatt sex med. :ler2:

Må jo ha litt selvkontroll! haha neida, men hvis det telles som sex for mange så kunne man jo like greit gått hele veien med alle, oh well. Jeg som ikke vil ha så mange på lista :glare: men alikevel, i mitt hodet så klarer jeg ikke å telle med disse (nå høres det jo ut som om det er 50 stk,det er det ikke) så da beholder jeg den korte lista mi å teller som jeg gjør :fnise:

Skrevet

Må jo ha litt selvkontroll! haha neida, men hvis det telles som sex for mange så kunne man jo like greit gått hele veien med alle, oh well. Jeg som ikke vil ha så mange på lista :glare: men alikevel, i mitt hodet så klarer jeg ikke å telle med disse (nå høres det jo ut som om det er 50 stk,det er det ikke) så da beholder jeg den korte lista mi å teller som jeg gjør :fnise:

Lista mi er også veldig kort fordi den består av lange forhold og faste pulevenner, men jeg synes helt ærlig at du er den eneste som har noe med hvor mange du har hatt sex med, så jeg støtter din rett til å telle akkurat som du vil. ;)

Skrevet

Jeg har hatt sex med 3 stykker, etter min definisjon.

3 andre gutter har jeg kun runket/sugd, og to av de fingret meg. Men de telles ikke på listen. Altså har jeg hatt sex med 3 gutter.

Så dersom kjæresten din hadde blitt sugd av ei anna jente, mens han fingret henne hadde du ikke ansett det som problematisk, "fordi det ikke er sex"?

Anonym poster: 441c44bec8c4250776e931cb814d121f

• Liker 1
Skrevet

Lista mi er også veldig kort fordi den består av lange forhold og faste pulevenner, men jeg synes helt ærlig at du er den eneste som har noe med hvor mange du har hatt sex med, så jeg støtter din rett til å telle akkurat som du vil. ;)

Sant nok, det er hvertfall det alle ønsker, men i dagens samfunn er det et vanskelig spørsmål å unngå. Hvertfall av mulige partnere. Nekter man er det jo andre verdenskrig å han tror du har pult hele byen. Jeg mener man skal stå for det om det så er 2 eller 20 ;)

Men nå vet jeg ærlig talt ikke hvordan jeg skal telle..så jeg vet for meg selv hvertfall :vetikke:

Skrevet

Så dersom kjæresten din hadde blitt sugd av ei anna jente, mens han fingret henne hadde du ikke ansett det som problematisk, "fordi det ikke er sex"?

Anonym poster: 441c44bec8c4250776e931cb814d121f

For meg går det helt forskjellige linjer for definisjonen av utroskap og definisjonen av sex. Utroskap for meg er alt fra klining og tafsing og dryhumping - ingen av de tre er "sex" i mine øyne, men det er langt forbi hva min kjæreste hadde fått lov til. For at det skal kalles sex derimot er det helt andre standarder inne i bildet.

• Liker 2
Skrevet

er det sex i ordet så er det sex.

Anonym poster: b84916465a61838f66e0de6bedd89355

Skrevet

det greieste hadde kanskje vært å spørre hva den andre personen legger i sex, men jeg er litt for sjenert til å svare "teller de som bare har hatt fingrene inni meg?" om noen hadde spurt hvor mange jeg har hatt sex med.

Skrevet

Sex er penetrering der det fører til utløsning! Dvs penis inn i vagina

Anonym poster: 042992ac666da93d715ece8fe477369d

Skrevet

Så om du runker en fyr å han fingrer deg , så har dere altså da hatt sex? Du sier "han har jeg pult?"

Det tviler jeg på at så mange teller som sex.. hvertfall ikke jeg.

Helt enig. Når ble runking å fingring sex?

Det er så sykt mange rare spørsmål her inne.. Sex er jo ved penetrering! ;)

Skrevet (endret)

Når jeg tenker på antall sexpartenere jeg har hatt så tenker jeg da på penetrering.

Selv om oralsex har ordet sex i seg tenker jeg mer på det som seksuel aktivitet.

Endret av Myntepynt
Skrevet

det greieste hadde kanskje vært å spørre hva den andre personen legger i sex, men jeg er litt for sjenert til å svare "teller de som bare har hatt fingrene inni meg?" om noen hadde spurt hvor mange jeg har hatt sex med.

Ja det er vel det jeg har komt frem til, etter å ha lest alle sine svar her. Får rett å slett spørre "hva er sex for deg?" Så får han svar etter det, men i mitt hodet er nok sex = penetrering

Skrevet

Sex er penetrering der det fører til utløsning! Dvs penis inn i vagina

Så bare heterofile har sex altså?

• Liker 2
Skrevet

Nja, homsene ordner det med penis i "guttefitta" og lespene bruker strap-on i vagina...som er som en protese...

Skrevet

Nei, homofile også :P Kun lesbiske som aldri har sex :P

Skrevet

Nja, homsene ordner det med penis i "guttefitta" og lespene bruker strap-on i vagina...som er som en protese...

Så lesber som ikke bruker strapon har ikke sex? :P

Jeg holder fortsatt fast ved "så langt det er mulig å gå"-definisjonen min. Det fins dog unntak hvor jeg tør si at man har hatt sex selv om man ikke nødvendigvis har gått "all the way", men da har det vært særdeles langvarige sessions hvor det har skjedd såpass mye annet at folk ville ledd hvis jeg hadde sagt "nei, jeg HAR ikke hatt sex med ham, men vi har gjort det og det og det og det og det og det og det". Men det blir definisjonsspørsmål ... Hvis noen stiller meg spørsmålet "hvor mange har du hatt sex med?" repliserer jeg alltid med "definer sex?". Sier personen da "pikk i fitte og gjennomført samleie hvor en eller begge kommer" er svaret 10, hvilket for meg ville vært ensbetydende med at jeg bl.a. aldri har hatt sex med en jente. Om vedkommendes definisjon er mer åpen kan tallet fort bli det dobbelte. Tallet jeg opererer med er 18 (6 kvinnfolk og 12 mannfolk).

Skrevet

det som er sexuelt med intens intimberøring, og eller penetrering, mener jeg kanm gå under katogorien sex.

Skrevet

Så lesber som ikke bruker strapon har ikke sex? :P

Helt riktig! Men jeg kan om det er nødvendig være med å veilede lesber med den delen :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...