Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel

Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

hva var dette sladderet?

var det noe som ble skrevet her i tråden men som er modda bort?

Ja, det skal jeg love deg gitt :skratte:

Her var det mye snadder. Navngitte personer som var involvert i en hel del knulling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett en av de gjøre noe rett foran meg, men velger å ikke slenge den sladderen ut nå. Jeg respekterer bruddet dems, og vil ikke være med å hive ved på bålet.

Anonym poster: 33b8b6940cb0d92c6728985c36025167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie

Men hvorfor er det interessant å diskutere?

Hva er greia med at folk synes den nyheten er så stor at istedenfor å tenke "uff det var synd" og så trekke på skuldrene og glemme det, så klikker de seg inn på KG for å diskutere det?

Jeg tror folk fryder seg litt, skal jeg være ærlig! I Norge lever janteloven i beste velgående og det er ikke fritt for at mange får seg en real "eargasm" når de leser at pene Tone og superskuespiller Aksel er kaputt.

Når det er sagt så stiller jeg spørsmål ved dette fenomenet som har oppstått i kjølevannet av tv program som Idol, Big Brother, osv. Nå kan liksom Roy fra Rælingen bli kjendis på 1 uke og plutselig bli en del av den såkalte "kjendis eliten" i dette lille landet. Dette fenomenet eksisterer jo i alle land, eks Kardashians! Hva i huleste heiteste er det de har bidratt med som skulle tilsi at de plutselig er "super kjendiser"!!

Tone vant ikke engang Idol, og har faktisk ikke en stemme som kan slå an internasjonalt! Sånn er det bare! Kanskje i Sverige... eller Danmark, men international stardom? Glem det!! Tone er et eksempel på at man kan skape en interesse eller et behov blant publikum! Tenk på det da, folkens? Hun er ei nydelig jente men er liksom blitt Norges svar på Victoria Beckham? Egen kleskolleksjon? WHAT??

Tror folk intresserer seg fordi man digger en ekte "trainwreck"! Ikke noe som er bedre enn å rive noen ned fra tronen de sitter på? Sier ikke at jeg fryder meg over dette bruddet, men konstaterer bare at vi lever i et samfunn der folk føler seg bedre når de kan sitte å være tilskuer i andres liv og ulykke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadefryd er da ikke noe nytt. Menneskelig og ganske naturlig.

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi nå få slutt på disse trådene da? Han kasta tøset på dør omsider. Good for him.

Anonym poster: eea8f0d484a74be56305e116f9b33c20

Jeg vedder rumpa mi på at det var Tone gjorde det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men for en forkastelig sammenligning. Tore Tønne oppsøkte aldri media selv. Han hadde da en helt annen rolle enn Tone.

Tone kan TAKKE media for sin sukess. Hun har vært helt bevisst i hvordan hun har markedført seg selv gjennom media, og hvor kropp og sex har stått i høysetet. Musikken har aldri vært det viktigste der i gården.

Da må hun også tåle at det blir skriverier og oppslag når det ikke går fullt så bra på den private fronten.....

Uansett om han var kjent for andre ting, så ble han hengt ut hver dag i media. Nei, han oppsøkte ikke media selv. Dette bruddet som er msnakket i alle medier i dag, ingen av de har gått til media,ingen kommentarer. Bla her inne av mange andre plasser det skrives så kommer det frem ting. Sant eller usant.

Her har dere lagt ut navn på hvem som har sex med hvem,navngir skillsmissegrunner til andre pga de har ligget med dagens omtalte. Dere navngir hvem som bruker kokain,hvor de har bukt det,og når. Hva kaller du det da?

Det er rykter som de skal leve med, som vil stå i media for alltid.

Sikkert kjekt å være mor til noen i dag.

Slikt sladder som har fremkommet her i dag, er skrevet kun i den hensikt å skade folk.

For det er vel ingen her inne som har en annen grunn?

Sladder fører aldri noe godt med seg,eller?

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedoverskriften på vg.no nå: De var forbilder for kjærligheten! OMG ...

Anonym poster: b7a1d96eaa7eae4f7263a52c9832879e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedoverskriften på vg.no nå: De var forbilder for kjærligheten! OMG ...

Anonym poster: b7a1d96eaa7eae4f7263a52c9832879e

Herregud!! Det eneste som mangler nå er "kondolanse protokollen"!! Send DIN hilsen til Tone og Aksel og fortell hva deres kjærlighet har betydd for deg og nasjonen!!

Det er bestandig trist med brudd og jeg har ikke fått med meg innholdet i tråden her i dag og hvem som har gjort hva med hva/hvem osv. Har som sagt hørt mye rykter i årenes løp og tror ikke nødvendigvis på alt sammen!! Kan være at dette forholdet har vært over mye lenger enn vi tror og at man på grunn av promoteringer og reality tv har lagt et lokk over det hele!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor Tone og Aksels hus sto det en svær bil med tilhenger og med det paradoksale navnet "på veien videre".

Jeg bor nedi gata og var i nærheten så fikk med meg det ja. Kjipt.

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor Tone og Aksels hus sto det en svær bil med tilhenger og med det paradoksale navnet "på veien videre".

Jeg bor nedi gata og var i nærheten så fikk med meg det ja. Kjipt.

Nå nettopp?

Anonym poster: 1754c1902ba711205ac848b2623054c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forbilder for kjærligheten og forelskelsen

- Jeg hadde inntrykk av at dette var et par som virkelig kjente på forelskelse mer enn noen annet par i hele verden. De var på en måte et forbilde for kjærligheten og forelskelsen, sier Mohn om paret.

Lulz

Endret av Alice123
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett en av de gjøre noe rett foran meg, men velger å ikke slenge den sladderen ut nå. Jeg respekterer bruddet dems, og vil ikke være med å hive ved på bålet.

Anonym poster: 33b8b6940cb0d92c6728985c36025167

Herregud, de er et offentlig par. Si det!

Anonym poster: 46b4738d57a376c3f36abbb7b13a606a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettopp?

Anonym poster: 1754c1902ba711205ac848b2623054c4

Nå bløffer du. Jeg er nærmeste nabo for tiden (på besøk riktignok) Der er ingen "flyttebil". tror du flyttebilen kommer på en dag som dette? Men la du merke til to personer? Journalister!!!!

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettopp?

30 min siden ca.

Veldig kjipt egentlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå bløffer du. Jeg er nærmeste nabo for tiden (på besøk riktignok) Der er ingen "flyttebil". tror du flyttebilen kommer på en dag som dette? Men la du merke til to personer? Journalister!!!!

Jeg så seks personer, inkludert Tone. To biler, hvorav den ene var en med tilhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drap krig og katastrofer får kanskje 20 svar.

Det at to C-kjendiser slår opp får over 200 svar.

Denne tråden er beviset på hva som er galt med det Norske samfunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drap krig og katastrofer får kanskje 20 svar.

Det at to C-kjendiser slår opp får over 200 svar.

Denne tråden er beviset på hva som er galt med det Norske samfunnet

slik var det for 2000 år siden også, sladder har alltid slått ann.

Og gid hvor er det deilig er det at ikke alt trenger å være dødsens alvorlig, hvor vi diskuterer drap, krig og katastrofer, men også har rom for å la tankene hvile på noe uinteressant, teit, sladder en gang i blandt:) Visstnok er de store alvorlige temaene viktig, men jeg tror ikke verden hadde kommet så langt uten litt lett underholdning.

Klaging derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...