Gå til innhold

Hun tror at jeg hater henne - og hun hater meg for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Gjør så vondt, ville henne bare godt, nå vil hun aldri snakke med meg mer. Noen som har opplevd noe lignende? Burde jeg respektere ønsket hennes? Eller fortsette å prøve å bevise at jeg ikke hater henne?

(Kommer med mer informasjon imorgen)

Anonym poster: dbc3a7f81a3c4ca648ce9ee3feba9683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kommer ingen veg med å presse en sovende elefant opp en trapp. jo mer du maser på henne, jo verre blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre? Gjør så vondt, ville henne bare godt, nå vil hun aldri snakke med meg mer. Noen som har opplevd noe lignende? Burde jeg respektere ønsket hennes? Eller fortsette å prøve å bevise at jeg ikke hater henne?

(Kommer med mer informasjon imorgen)

Anonym poster: dbc3a7f81a3c4ca648ce9ee3feba9683

Hvorfor tror hun at du hater henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kommer ingen veg med å presse en sovende elefant opp en trapp. jo mer du maser på henne, jo verre blir det.

Ja, er det jeg også tenker. Så gjør bare vondt verre. Men igjen så vil jeg ikke la henne tenke det om meg. Så sa bare en siste ting noe som at jeg vil respektere hennes ønsker, men at jeg bare vil at hun skal vite at jeg er lei meg og ikke ønsket å gjøre noe vondt.

Anonym poster: dbc3a7f81a3c4ca648ce9ee3feba9683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger kommer ikke sannheten frem uansett hvor høyt du roper den ut. la det ligge en stund.

for å sitere en sang du sikkert har hørt før. "you gotta know when to hold them, know when to fold them"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt umulig å gi råd når man ikke har fått vite hva som har skjedd.

Anonym poster: 36ee8dcc72d86c4144678f9e5bb5197b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det hjelper fint lite å si at man ikke vil noe vondt, hvis man gang på gang gjør vondt.

Din beste sjanse er å rette det opp gjennom å behandle henne bra. Ord betyr ingen ting.

Anonym poster: 3315bc356f600b67091236cc5cd4100b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre? Gjør så vondt, ville henne bare godt, nå vil hun aldri snakke med meg mer. Noen som har opplevd noe lignende? Burde jeg respektere ønsket hennes? Eller fortsette å prøve å bevise at jeg ikke hater henne?

(Kommer med mer informasjon imorgen)

Anonym poster: dbc3a7f81a3c4ca648ce9ee3feba9683

wtf?

Anonym poster: 361c3cb607fc8c50e4c5957ac9778b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...