Gå til innhold

Til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, det var flott at du la det ut. Ikke hør på avsporingene.

Du har hele min medfølelse. Jeg har selv vært med på sånne runder noen ganger. Det er en syk, omtrent surrealistisk opplevelse. Det er som om noen får kick av å jobbe seg inn på deg, se på deg med store blå øyne og få deg til å slappe heeeeelt av, bare for å demonstrere at de ikke trenger deg etterpå. At de ikke vil ha deg, at du ikke er bra nok, whatever floats their boat. Både bortforklaringer og mangel på forklaringer etterpå er vondt. Ikke når man inn til dem heller. Det beste man kan få er en "sorry, jeg lover å ikke gjøre det til noen andre". Så gjør de det igjen.

Anonym poster: d6e0be8e5d4845931bd5b03f92d4cac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex, følelser, alt

Han mistet interessen

Anonym poster: 6e64ad1cd8419a5e2da3fd0320866d8f

Men var dere kjærester, eller holdt dere bare på? Var dere ekslusive? Hvordan dumpet han deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det er klart det er trist og vondt å bli dumpet. Kjærlighetssorg er noe av det vondeste man kan oppleve. Men du, det er ikke sikkert denne mannen er en kynisk jeger eller i utgangspunktet en drittsekk. Noen ganger så er det jakten og spenningen det som holder forelskelsen i gang, og når det danner av, som det oftest gjør, så erdet mange som dropper ut. Er IKKE sikkert det var en ond plan han her hadde? Det høres nesten ur sånn på det du skriver. Jeg mener ikke å forsvare han, men like mennskelig som det er å bli forelsket, like mennskelig er det faktisk å miste interessen. 6 mnd er faktisk ikke så lang tid...det er klart du vil elske igjen når sårene har leget!! Aldri aldri gi opp håpet på kjærlighete :)) stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...