Gå til innhold

Hvordan overføre FRA Bank Norwegian?


challenger

Anbefalte innlegg

Sliter med å finne ut hvordan jeg kan overføre et beløp fra Bank Norwegian-nettbanken til min DnB-konto. Har prøvd både med "betale" og "overføre", men jeg får ikke til å skrive inn noe annet kontonummer i feltet hvor det skal stå. Det eneste alternativet er mitt eget kontonummer, altså det samme som jeg overfører FRA. Det går ikke an å skrive inn noe annet.. Noen som kan hjelpe? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg med meg BankID, så jeg får ikke sjekket, men kan det hende du må lagre kontonummeret på forhånd et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bruke "betale", og jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan det kan være mulig å ikke skjønne hvordan det skal brukes. Det er et felt for fra-konto (dropdown) og et for til-konto (tekstfelt).

Anonym poster: bbabfdbe81b882aa96f7137f8f72ed5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke Bank Norwegian, men...: Det gjøres vel på samme måte der som i alle andre nettbanker, du går frem akkurat som du betaler andre regninger. Får du ikke betalt regninger eller overføre i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke betale ja. Får ikke logget meg på akkurat nå så kan ikke hjelpe direkte, men skulle ikke være så vanskelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bruke "betale", og jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan det kan være mulig å ikke skjønne hvordan det skal brukes. Det er et felt for fra-konto (dropdown) og et for til-konto (tekstfelt).

Anonym poster: bbabfdbe81b882aa96f7137f8f72ed5d

Men det går ikke skjønner du.. Det går ikke an å skrive inn kontonummer på "betal til". Det eneste alternativet som kommer opp er det kontonummeret jeg overfører i fra. Får ikke til å skrive inn noe annet liksom, det er det som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke Bank Norwegian, men...: Det gjøres vel på samme måte der som i alle andre nettbanker, du går frem akkurat som du betaler andre regninger. Får du ikke betalt regninger eller overføre i det hele tatt?

Vet jo hvordan en nettbank fungerer normalt, men skjønner ingenting av den i bank norwegian(bruker denne kun som sparekonto, ikke noe annet). Får ikke til å skrive inn noe annet kontonummer enn det som står innfelt på en måte(og det er det nummeret jeg overfører FRA)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du bruker feil felt. Under den gule stripa er det et felt for kontonummer (Til konto), det er det du skal bruke. Det er ikke nedtrekksmeny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går ikke skjønner du.. Det går ikke an å skrive inn kontonummer på "betal til". Det eneste alternativet som kommer opp er det kontonummeret jeg overfører i fra. Får ikke til å skrive inn noe annet liksom, det er det som er problemet!

"Betal til" inneholder bare en liste over mottakere du har lagret. Du må bruke "Til konto".

Anonym poster: bbabfdbe81b882aa96f7137f8f72ed5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du bruker feil felt. Under den gule stripa er det et felt for kontonummer (Til konto), det er det du skal bruke. Det er ikke nedtrekksmeny.

"Betal til" inneholder bare en liste over mottakere du har lagret. Du må bruke "Til konto".

Anonym poster: bbabfdbe81b882aa96f7137f8f72ed5d

Her :) Ikke krysset - firkanten :)

Aha! Det var ikke verre nei :fnise:

Tusen takk for hjelpen dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...