Gå til innhold

Rammemadrass kontra kontinental

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at Bohus selger en Wonderland Symfoni til 15 000 nå, den har førpris over 20 000.

Jeg foreslår at du drar og prøver både Wonderland og Jensen hos Bohus, og finner ut hva som føles best. Bruk god tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme har jeg en helt vanlig 90x200 madrass, den er grei å ligge på. Hos pappa har jeg en Jysk kontinentalseng en av de dyreste, den er også bra. Problemet er bare at mammas Jensen er myyye mer behagelig for ryggen. Hvordan er sengene til Svane og Wonderland?

Wonderland kan jeg ikke huske at jeg har prøvd. (Kan ha gjort det, uten å bite meg merke i merket, selvsagt.) Svane passer ikke for min rygg. Mine foreldre kjørte Svanemadrasser i heimen og det var "au". En fordums eks hadde også svanemadrass i senga. Det var ikke madrassen som fikk overtalt meg til å overnatte der, for å si det sånn ;) . Men det er sikkert personavhengig, så om det ikke passer min rygg så kan det jo fungere helt fint for din.

Tror forresten en venninne har investert i en Wonderland kontinental og hun er godt fornøyd.

Skrevet

Uææææ - for en farge :sjokkert: . Men ser de har flere. Den ser veldig kort ut på bildet, men målene virker mer overbevisende. Spørs hvor tykke armlenene er, for målene er naturligvis ytre mål.

Men med annen farge og hvis lengden er rett, så kunne den der gjerne fått innpass i Cataheimen.

Skrevet

Jeg er forresten litt fascinert av denne. Mener jeg så den på Bohus og den var faktisk veldig god å sitte i.

Skrevet

Uææææ - for en farge :sjokkert: . Men ser de har flere. Den ser veldig kort ut på bildet, men målene virker mer overbevisende. Spørs hvor tykke armlenene er, for målene er naturligvis ytre mål.

Men med annen farge og hvis lengden er rett, så kunne den der gjerne fått innpass i Cataheimen.

Det er jo fargen som rocker :ler:

Jeg er forresten litt fascinert av denne. Mener jeg så den på Bohus og den var faktisk veldig god å sitte i.

Blir for futurisk for meg, jeg liker litt lunere sofaer. Nei, først jensen i hus, så kanskje jeg kan tenke på sofa til jul!

Skrevet

Det er jo fargen som rocker :ler:

Jeg vil slappe av i sofaen, ikke rocke :opplyser: . Dessuten føler jeg veldig sterkt at når jeg nå er lei av min røde sofa etter bare 12 år, så ville jeg ikke bli mindre lei av en lilla. Kanskje den bare ville vare i 7????

Skrevet

Jeg vil slappe av i sofaen, ikke rocke :opplyser: . Dessuten føler jeg veldig sterkt at når jeg nå er lei av min røde sofa etter bare 12 år, så ville jeg ikke bli mindre lei av en lilla. Kanskje den bare ville vare i 7????

Du vet aldri når du kunne tenkt deg å gjøre noe annet i sofaen :lur:

Etter bare 12 år? Jeg syns 7 år er lenge med samme sofa også jeg, man forandrer jo smak ettersom åra går (og ræva blir større)?

Skrevet

Derfor jeg kjøper brei sofa. Skal noe til ræv for å vokse ut av den! :ler:

Men du har en positiv innvirkning på kjøpelysten min altså, det skal du ha for. Innen denne tråden er over kommer jeg sikkert til å ha bestemt meg for sofajakt når kontoen er kommet over sengehandelsjokket.

Er det bare jeg som bytter møbler så sjelden? :klo: Tror min mor har hatt 2-3 salonger mens jeg har slitt på min ene sofa. Jeg trodde bare at hun var litt ekstra kjapp i snuinga.

Skrevet

Innen denne tråden er over så sitter du med ny seng, ny sofa, ny pc, badstu :ler:

Nei det er ikke det, jeg kjenner flere som har hatt samme sofa i mange mange år. Det er jo den mest økonomiske varianten å gjøre det sånn!

Skrevet

Infrarød badstu kan plasseres i alle rom, trenger ikke vann/sluk, bare stikkontakt. Kan ha den på soverommet :lur:

Ja, steamdusj!

Jeg tar meg en tur til New York før jeg kjøper meg steamdusj tror jeg.

Skrevet

Infrarød badstu kan plasseres i alle rom, trenger ikke vann/sluk, bare stikkontakt. Kan ha den på soverommet :lur:

Jamenattedetatte....skråtaket mitt? Men de enpersonsbadstuene var jo søte da. Tror likevel jeg holder en knapp på steamdusjen, for jeg liker dampbadstu mye bedre enn vanlig badstu.

PS: Jeg lurer på om jeg har bidratt til å spore av tråden din littegrann???? :sjenert:

Skrevet

Hahaha, jeg setter pris på en avsporing, så lenge de er trivelige! Du kan kjøpe en bærbar sauna!

Skrevet

Åh, dæggerndøtte, den var morsom :ler:. Tror nok den ville blitt brukt med samme intensitet og iver som en del andre sammenleggbare greier (vi nevner i fleng yogamatte og fitnessball) som er kjøpt inn opp gjennom åra, men tøff - det var den. Hadde jeg hatt dilla på sauna så kunne jeg sagtens vurdert den.

Skrevet

Ah, men dette er ikke vanlig badstu, det er infrarød! :opplyser:

Skrevet

Ah, men dette er ikke vanlig badstu, det er infrarød! :opplyser:

Jammen man blir varm fordet! Kan du finne fram kompakt sammenleggbar dampbadstu som ikke plager gipsplatene mine med damp, så har vi en deal....

Skrevet

Det er jo det som er noe av det som er fantastisk med infrarød, det blir ikke damp! Også er den i tillegg mye mer effektiv enn vanlig sauna, og du forbrenner mer enn ved jogging..Våknet du nå? :ler:

Skrevet

Jammen jeg vil ha damp på kroppen og i nesa, bare ikke på gipsplatene :ler: .

Skrevet

Jammen det blir ikke damp noe annet sted enn inni badstua. Gipsplatene dine er trygge!. Også blir det heller ikke damp i en infrarød badstu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...