Gå til innhold

Skal jeg fortelle han ?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Får håpe han har pult rundt også

Anonym poster: 18c9491329daef336b2b3d760b368ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar! De som er uenige syns sikkert jeg er en forferdelig kjæreste, men dette gidde meg mer enn mange andre svar her!

TS

Ja av alle de tretten svarene du fikk så måtte du plukke ut den ene som ber deg hemmelighetholde og fortsette skuespilleriet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skulle ønske at du ikke visste!? Bedrageri er å foretrekke? Manipulasjon? Om du hadde hatt mistanke til utroskap da, skulle du ønske at kjæresten din fortsatte å nekte eller at hun innrømmet utroskapen?

Jeg foretrekker å være lykkelig. Hvis jeg dør etter å ha levd et lykkelig liv gjør det meg ingenting om noen har løyet til meg for å bidra til dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å være lykkelig. Hvis jeg dør etter å ha levd et lykkelig liv gjør det meg ingenting om noen har løyet til meg for å bidra til dette.

Jeg forstår, heller lykkelig som uviten enn ulykkelig med kunnskaper om forholdet. Det blir jo som å forstå religionens hensikt. Heller et tåpelig paradis enn ett intelligent helvete!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja av alle de tretten svarene du fikk så måtte du plukke ut den ene som ber deg hemmelighetholde og fortsette skuespilleriet.

klart ikke, men tenker vi har det bra sammen og vil ikke ødelegge det, og iom at det er såpass lenge siden har jeg tenkt at jeg ikke skal si det! Jeg er jo mye enig i de som sier jeg bør fortelle! Det er vanskelig når man vet at om man forteller er det over!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår, heller lykkelig som uviten enn ulykkelig med kunnskaper om forholdet.

Heller lykkelig enn ulykkelig, du trenger ikke å gjøre det noe vanskeligere enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klart ikke, men tenker vi har det bra sammen og vil ikke ødelegge det, og iom at det er såpass lenge siden har jeg tenkt at jeg ikke skal si det! Jeg er jo mye enig i de som sier jeg bør fortelle! Det er vanskelig når man vet at om man forteller er det over!

La mannen finne seg ei som fortjener han

Anonym poster: 18c9491329daef336b2b3d760b368ee9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart ikke, men tenker vi har det bra sammen og vil ikke ødelegge det, og iom at det er såpass lenge siden har jeg tenkt at jeg ikke skal si det! Jeg er jo mye enig i de som sier jeg bør fortelle! Det er vanskelig når man vet at om man forteller er det over!

Men kanskje dere får det enda bedre sammen om du blir kvitt din dårlige samvittighet og slipper å late som du er trofast når du faktisk er utro. Etter min mening er ei utro person utro helt til den forteller om utroskapen.

Da er man ikke utro lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeh, burde du ikke fortelle hvorfor du var utro til deg selv? Er det fordi at samboeren din "aldri" kommer til å oppdage dette her? Hva om han fyren du pulte på og samboeren din møtes en gang/jobber/treffes eller noe sånt?

Hva er motivet for utroskapen da, - at typen din var bortreist eller at du hadde fri?

Hvorfor drakk du alkohol når du gjør handlinger du sier du ellers ikke ville ha gjort, - skyldes det ønsket om å tørre å gjøre handlinger du innerst inne ønsker?

Når man er full, - gjør man de handlingene man vil, - eller de handlingene man ikke vil?

Hvorfor ønsker du å skjule sannheten, nekte å fortelle deg selv begrunnelsen eller ikke fortelle din kjæreste, - er det fordi du er et godt menneske, - eller et dårlig menneske?

jeg tenker grunnen til heg var utro var fordi jeg og samboeren var i en periode med null sex lite intimitet.. Jeg var mye lei meg den perioden pga av det! Jeg har heller aldri flørtet med andre når jeg har drukket, dette var første gang jeg flørtet med en gutt, som gidde meg veldig lite som heg har tenkt i ettertid! Han kommer aldri til og komme i kontakt med denne personen for han er ikke fra det stedet vi bor!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker grunnen til heg var utro var fordi jeg og samboeren var i en periode med null sex lite intimitet.. Jeg var mye lei meg den perioden pga av det! Jeg har heller aldri flørtet med andre når jeg har drukket, dette var første gang jeg flørtet med en gutt, som gidde meg veldig lite som heg har tenkt i ettertid! Han kommer aldri til og komme i kontakt med denne personen for han er ikke fra det stedet vi bor!

Som jeg tenker årsaken til at du var utro er flere.

Først må man rettferdiggjøre handlingen for seg selv. Det finnes flere metoder å gjøre det på. For det første kan du be om det umulige, som for eksempel at samboeren din skal være intim og gi masse sex når han er bortreist. Og alle karer på byen vet at det enkleste saken i verden for å få fitte er å pule ei jente som har problemer i forholdet sitt. Derfor ser jeg ned på gutter som ligger med jenter som har type.

Så lurer du på hvorfor jeg ser ned på forklaringene dine, for det første lyver du til meg som at jeg skulle vært en fremmed,- at du aldri flørter eller at du aldri ligger med fremmede vet du jo selv ikke er sant!??

Spør deg selv følgende, - dersom typen din ikke hadde vært bortreist hadde du pult fyren da?

- neste,- betyr det at du kunne pult en annen neste gang typen din er bortreist, eller neste gang du sanver intimitet, - eller neste gang du er lei deg på grunn av manglende sex?

Hva om det kommer en fremmed utenbys kjekkas som typen din aldri vil få høre om fra helvete som sjarmerer deg og påspanderer deg drikke neste gang du er ulykkelig og typen din er bortreist, - hva da? Han har pene smil og lytter til tragediene dine i livet ditt? Får deg til å le ved å fortelle vitser om han duste typen din som aldri gir deg oppmerksomhet?

Hvordan reagerer du på plutselig oppmerksomhet fra en kåt bajas? En som får deg til å glemme hverdagen og mestre flørten og kilen og latteren?

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller lykkelig enn ulykkelig, du trenger ikke å gjøre det noe vanskeligere enn det.

Tenk så mye lykkeligere du kunne blitt med ei som var ærlig og aldri ville funnet på å være utro?

Kanskje du ikke ville ant hva virkelig lykke var en gang, om du forble sammen med en som holdt sannheten skjult fra deg.

Anonym poster: c686d96ea8401750969d48e2ef1314e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mye lykkeligere du kunne blitt med ei som var ærlig og aldri ville funnet på å være utro?

Kanskje du ikke ville ant hva virkelig lykke var en gang, om du forble sammen med en som holdt sannheten skjult fra deg.

Anonym poster: c686d96ea8401750969d48e2ef1314e1

Hvorfor skulle det gjøre meg mer lykkelig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente Gud, var at jo mer tid man deler med ei som ikke er ærlig, jo mindre tid får man med ei som er ærlig og som man kan oppleve virkelig lykke med.

Anonym poster: c686d96ea8401750969d48e2ef1314e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et års tid siden var kjæresten min på reise, jeg var med venninner og var ute en kveld. Møtte en fyr som var veldig sjarmerende og vi snakket sammen så og si hele kvelden! Vi kysset og jeg ble med han hjem hvor vi hadde sex. Det er ingen andre enn en venninne som vet om dette! Jeg var veldig full noe som ikke er noen unskjyldning! Men tenkte ikke der og da at dette var galt! Og trodde heller aldri at jeg skulle gjøre noe slikt noengang! Jeg våknet dagen etter med full panikk, gren i flere dager for det jeg hadde gjort mot en person som jeg elsker så inderlig mye! Jeg tenker skjelden på det jeg har gjort den dag i dag men tanken kommer opp av og til! Samboeren min har ikke en eneste anelse og vet at han ALDRI kommer til og finne ut av det! Men, bør jeg fortelle han det? Eller skal jeg gå videre å ha det fantastiske vi har sammen? Hjelp!

En dag kommer typen din til å være utro, da må du huske å tilgi han, hvis du får vite om det da...

Anonym poster: 6487118f8ad0f18bdbdf9fc1d56a7dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tenker årsaken til at du var utro er flere.

Først må man rettferdiggjøre handlingen for seg selv. Det finnes flere metoder å gjøre det på. For det første kan du be om det umulige, som for eksempel at samboeren din skal være intim og gi masse sex når han er bortreist. Og alle karer på byen vet at det enkleste saken i verden for å få fitte er å pule ei jente som har problemer i forholdet sitt. Derfor ser jeg ned på gutter som ligger med jenter som har type.

Så lurer du på hvorfor jeg ser ned på forklaringene dine, for det første lyver du til meg som at jeg skulle vært en fremmed,- at du aldri flørter eller at du aldri ligger med fremmede vet du jo selv ikke er sant!??

Spør deg selv følgende, - dersom typen din ikke hadde vært bortreist hadde du pult fyren da?

- neste,- betyr det at du kunne pult en annen neste gang typen din er bortreist, eller neste gang du sanver intimitet, - eller neste gang du er lei deg på grunn av manglende sex?

Hva om det kommer en fremmed utenbys kjekkas som typen din aldri vil få høre om fra helvete som sjarmerer deg og påspanderer deg drikke neste gang du er ulykkelig og typen din er bortreist, - hva da? Han har pene smil og lytter til tragediene dine i livet ditt? Får deg til å le ved å fortelle vitser om han duste typen din som aldri gir deg oppmerksomhet?

Hvordan reagerer du på plutselig oppmerksomhet fra en kåt bajas? En som får deg til å glemme hverdagen og mestre flørten og kilen og latteren?

jeg savnet ikke sex og intimitet pga han var bortreist dette holdt på i noen måneder og jeg har vert i forhold siden jeg var 14 nå 21 og aldri flørtet med en person før den kvelden når jeg har vet i forhold! les hva jeg skriver! Jeg fortalte heller aldri om hvordan forholdet vårt var!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molecules

Syntes at han fortjener sannheten. Enten du mister han eller ikke. Dette kommer til å hjemsøke deg for alltid hvis dere ender opp med å dele livet deres sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud mener at dersom dama er utro gjør det ikke gud lykkeligere at han får vite det, tvert om mer ulykkelig. Sånn sett kan jo en forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savnet ikke sex og intimitet pga han var bortreist dette holdt på i noen måneder og jeg har vert i forhold siden jeg var 14 nå 21 og aldri flørtet med en person før den kvelden når jeg har vet i forhold! les hva jeg skriver! Jeg fortalte heller aldri om hvordan forholdet vårt var!

Beklager at jeg virket så krass. Du skjønner, jeg er mye flinkere til å fortelle alle andre hvordan de skal leve livene deres og litt mindre om hvordan jeg skal leve mitt eget liv. Dessuten er jeg også flink til å finne feil hos alle andre mennesker for å sette meg selv i litt bedre lys.

Det jeg tenker, - dersom du vet med deg selv at du aldri kommer til å være utro igjen så kan du vel likegjerne fortelle hvorfor du var utro? Kanskje du tok lærdom av utroskapen?

Hva som hadde bekymret meg mest er vanskelig å si, men det hadde nok vært viten om at i det lange løp lønner ikke utroskap seg.

La meg forklare, - dersom jeg har det vondt og vanskelig i forholdet mitt og jeg blir lykkelig med å ligge med en annen så vet jeg at min lykke ikke vil gjøre ulykken i forholdet mindre.

Faktisk blir alt forverret. Jeg må late som jeg er lykkkelig når jeg skjuler handlinger, jeg vil jo ikke klare å stole på andre, fordi på seg selv kjenner man andre.

Om jeg har det vanskelig i forholdet så vet jeg at ved å ligge med en annen så vil jeg forverre alle problemer hundre ganger.

Man snakker om tillit, - kjæresten er bortvekke, kjæresten forsøker å være lykkelig uten meg, - men er ikke det alle de handlinger du selv gjør?

Den sanne lykken, er ikke det å sove godt om natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg virket så krass. Du skjønner, jeg er mye flinkere til å fortelle alle andre hvordan de skal leve livene deres og litt mindre om hvordan jeg skal leve mitt eget liv. Dessuten er jeg også flink til å finne feil hos alle andre mennesker for å sette meg selv i litt bedre lys.

Det jeg tenker, - dersom du vet med deg selv at du aldri kommer til å være utro igjen så kan du vel likegjerne fortelle hvorfor du var utro? Kanskje du tok lærdom av utroskapen?

Hva som hadde bekymret meg mest er vanskelig å si, men det hadde nok vært viten om at i det lange løp lønner ikke utroskap seg.

La meg forklare, - dersom jeg har det vondt og vanskelig i forholdet mitt og jeg blir lykkelig med å ligge med en annen så vet jeg at min lykke ikke vil gjøre ulykken i forholdet mindre.

Faktisk blir alt forverret. Jeg må late som jeg er lykkkelig når jeg skjuler handlinger, jeg vil jo ikke klare å stole på andre, fordi på seg selv kjenner man andre.

Om jeg har det vanskelig i forholdet så vet jeg at ved å ligge med en annen så vil jeg forverre alle problemer hundre ganger.

Man snakker om tillit, - kjæresten er bortvekke, kjæresten forsøker å være lykkelig uten meg, - men er ikke det alle de handlinger du selv gjør?

Den sanne lykken, er ikke det å sove godt om natta?

du er ikke krass er lov å si sin mening det var det jeg ville ha! Og ja jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å være utro igjen, jeg er lykkelig og jeg vet at dette er mannen jeg ønsker skal være far til mine barn og være sammen med! Følte også jeg lærte mye av det feilgrepet jeg gjor med og sette mer pris på den jeg er glad i! Og iom jeg vet at jeg ikke kommer til og gjøre dette igjen er jeg blitt en mindre sjalu person som har jobbet med først å stole på meg selv!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke krass er lov å si sin mening det var det jeg ville ha! Og ja jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å være utro igjen, jeg er lykkelig og jeg vet at dette er mannen jeg ønsker skal være far til mine barn og være sammen med! Følte også jeg lærte mye av det feilgrepet jeg gjor med og sette mer pris på den jeg er glad i! Og iom jeg vet at jeg ikke kommer til og gjøre dette igjen er jeg blitt en mindre sjalu person som har jobbet med først å stole på meg selv!

Det kan du ikke si... du har allerede vært utro en gang

Anonym poster: 18c9491329daef336b2b3d760b368ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...