Gå til innhold

Utmattet og sliten jente på 15 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er en jente på 15 år som lurer på noe.

jeg har følt meg veldig dårlig i det siste, så jeg klarer ikke annet enn å ligge i senga :/ er sykt trøtt og slapp. har vært det de siste dagene.. hva feiler meg? :/

PS: med dårlig mener jeg - slapp, kvalm, mageknipe, svimmel og hodepine -.- i tillegg så fryser jeg veldig mye.. :/

Jeg er også ofte veldig nær på å besvime på skolen, og det er ikke akkurat så gøy..

Ekstra informasjon om meg: jeg sliter med kronisk hodepine. har gått med hodepine konstant i to år snart, og legene finner ikke ut noe.. har tatt utallige tester og prøver, men de finner ikke årsaken til hodepinen min :( nå sist jeg var hos legen sa han vi skulle vente et år til, og se om det forbedrer seg.. hva i..?? jeg klarer snart ikke dette mer. er helt utslitt :/

Anonym poster: 5bdc12e0bcbef054b96b8f825b3ce756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du burde dra til en annen lege.. En som tar deg på alvor! Du kan ringe til legekontoret der du har fastlegen din, men be om en annen lege i stedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min har jo sendt meg litt rundt om kring til andre leger da, bla. nevrolog, spesialister og optikere. Så jeg tror ikke det er så mye andre leger kan gjøre heller :(

Men takk for svar hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min har jo sendt meg litt rundt om kring til andre leger da, bla. nevrolog, spesialister og optikere. Så jeg tror ikke det er så mye andre leger kan gjøre heller :(

Men takk for svar hvertfall! :)

Jaha, så trist... men hvis du har følt deg verre den siste tiden, og har fått nye symptomer enn det du har hatt, er det kanskje lurt med en liten legesjekk likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjon, selvfølgelig :)

Anonym poster: 9e1487a8d1737ee6b8aec09bc249cc8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så trist... men hvis du har følt deg verre den siste tiden, og har fått nye symptomer enn det du har hatt, er det kanskje lurt med en liten legesjekk likevel?

ja, kanskje det.. men tror ikke det er så mye de kan gjøre..

men kan jo gå forde :) takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysioterapi el lign? Prøvd det?

har ikke prøvd det nei, men legen sa at det ikke var nødvendig og at det ikke kom til å hjelpe :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

nei, jeg har tatt alle mulige blodprøver, så jeg tror ikke det..

Cøliaki kan ikke alltid måles på blodprøve, den kan være falsk negativ. Jeg nevner det bare fordi jeg har hatt det som deg (minus hodepine) siden jeg var 15. Nå er jeg 22 og har endelig vært hos en lege som mistenkte cøliaki.

Håper virkelig du finner ut av det, mas på legene helt til de finner en årsak! Du skal ikke ha det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cøliaki kan ikke alltid måles på blodprøve, den kan være falsk negativ. Jeg nevner det bare fordi jeg har hatt det som deg (minus hodepine) siden jeg var 15. Nå er jeg 22 og har endelig vært hos en lege som mistenkte cøliaki.

Håper virkelig du finner ut av det, mas på legene helt til de finner en årsak! Du skal ikke ha det slik.

okei, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kiropraktor, bivirkning av hormonprevensjon?

jeg bruker ingen form for prevensjon, så jeg tror ikke det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utmattelsessyndrom (ME) ?

Hjernesvulst?

Anonym poster: d06945e495f41f66b9ada7a1fd2bf943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utmattelsessyndrom (ME) ?

Hjernesvulst?

Anonym poster: d06945e495f41f66b9ada7a1fd2bf943

Nei, det tror jeg ikke. da hadde de sikkert funnet det ut for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var svulst (pga konstant hodepine). Men det burde vel være funnet ut på den tiden. Jeg ville dratt til en annen lege for å eventuelt finne ut hva det kan være, selv om du har vært til flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...