Gå til innhold

Syns du dette er en vakker kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, jeg synes ikke hun er tiltrekkende. Visse av trekkene hennes minner meg om en Uruk Hai fra ringenes herre, tennene og tannkjøttet kanskje?

Men sjarmerende dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pen, men alike vel over gjennomsnittet... jauda

Det er en stor forskjell på å være pen og det å være over gjennomsnittet. Angelina Joulie og Jennifer lopez er pene jenter, anette sagen er over gjennomsnittet, men langt i fra pen. Må huske at mange overvektige og relativt utiltrekkende kvinner er med på å forme et snitt også.

Anonym poster: 2495b28b208445448e90ab72f5cde6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over alle som synes hun er "helt grei" osv. Jeg synes hun er aboslute drop dead gorgeous! Hun er smellvakker etter min mening :)

Anonym poster: d9e50a446816ed32e11b7ba73242b93e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor forskjell på å være pen og det å være over gjennomsnittet. Angelina Joulie og Jennifer lopez er pene jenter, anette sagen er over gjennomsnittet, men langt i fra pen. Må huske at mange overvektige og relativt utiltrekkende kvinner er med på å forme et snitt også.

Anonym poster: 2495b28b208445448e90ab72f5cde6e3

Hvis Anette Sagen er OVER gjennomsnittet, lurer jeg virkelig på hvordan en gjennomsnittlig person ser ut i dine øyne. I mine øyne er Sagen så gjennomsnittlig som man kan få det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pen, men alike vel over gjennomsnittet... jauda

Hvis jeg skal prøve meg på en objektiv vurdering, ja. På min personlige skala er hun nok mer en treer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til meg er hun rett og slett "dritfin". :mrgreen: Men i forhold til andre profilerte kvinner, så er hun bare gjennomsnittlig i mine øyne.

Anonym poster: ab57b2b63132f7b7e65ef5aa4896a54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn i annsiktet? Hun har jo gode kinn hun!

hun har tynne magre skinnben. tynn hake, tynn, tynn tynn. mager ansiktsbenbygning er ikke pent. så er hun veldig avrundet også. dårlig markert. nei ikke noe kjærestemateriale, men helt ok ONS.

Anonym poster: 2495b28b208445448e90ab72f5cde6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så aldri på Greys, men jeg har virkelig sansen for henne, liker rollene hun tar.

Hun er veldig flott, søt og pen, synes jeg :o)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Større?

Anonym poster: 1acba4e10cf77a05b163836dfdf41ac7

Hun er 1,74 i strømpelesten og er ikke størelse null lenger, det er bare det jeg mente.

Hun var kanskje det i tvserien, men i de siste filmene har hun blitt mer naturlig kvinnelig. Som Kate Winslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er smellvakker! Mye fordi hun har så varm glød og utstråling. Hun virker som en veldig jordnær person, og da blir hun automatisk mer attraktiv i mine øyne. Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg sikkert prøvd meg på den dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

91.gorgeouscelebritysmiles-katherineheigl.jpg Ser vi på samme kvinne?

Hun ser bedre ut når hun smiler. Men fysj den hutyen der altså. Ikke er den bare blek og uattraktiv, men den er også sjellete, ugjen og rødaktig. Uff, med sånne hudormer/prikker eller hva man skal kalle det.typisk nordisk, ser forferdelig ut. Klarer bare ikke sånne. Mulig jeg er sær men jenter med sånn hud er bare helt uaktuelle.

Anonym poster: 2495b28b208445448e90ab72f5cde6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser bedre ut når hun smiler. Men fysj den hutyen der altså. Ikke er den bare blek og uattraktiv, men den er også sjellete, ugjen og rødaktig. Uff, med sånne hudormer/prikker eller hva man skal kalle det.typisk nordisk, ser forferdelig ut. Klarer bare ikke sånne. Mulig jeg er sær men jenter med sånn hud er bare helt uaktuelle.

Anonym poster: 2495b28b208445448e90ab72f5cde6e3

Smule overfladisk, du? og jepp! Du er sær

Anonym poster: 6f4ba8bec1d52391b00a3d3eb8a10638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den dama der, hun er så søt og nydelig, pen på en vaarmende måte, ikke sånn kald type pen :P

Anonym poster: 0ec2f0cab6f630333989888028ad1f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...