Gå til innhold

I sold my soul to the Devil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lest mange artikler og sett en del dokumentarer der folk forklarer hvordan feks musikk bransjen lurer folk til å gjøre en sweet deal med djevelen selv... de selger sjelen sin for fame and money

Der de skriver en kontrakt med blodet sitt, og noen dager etterpå, så får de en avtale fra en av de større plateselskapene... De sier djevelen gjør deg rik, du får alle damene du vil ha, dop, ja alt du kan tenke deg...

Det er mange som gjør mange syke ting for litt berømmelse...

Det er mange filmer om dette, om satanistisk symbolisme osv rundt om på nettet...

Det nye kalle navnet til Rihanna er jo The Illuminati Princess...

Det er jo laget en dokumentar om dette, som heter exposed to the music industry"

Eminem, DMX, 2pac, Lill Wayne, alle disse har innrømmet at de har solgt sjelen sin til djevelen for fame... de har inngått ett sykt rituale for å komme så langt de har gjort...

Eminem synger om djevelen selv i mange av hans sanger, hvor han forklarer i detaljer hvordan han solgte sjelen sin...

Det er tusenvis av mennesker som har gjort dette, og alle har blitt rik, berømt og fått det de ønsker seg, ( hollywood) når de prøver å komme seg ut av dette, så dør de eller får dårlig publisitet i media... feks michael jackson, 2pac, witney huston...

Hvem er det som egentlig er så dum at de selger sjelen sin, og er det faktisk mulig? er det noe så kratfig, som kan gjøre dette?

Jeg er selv troende, og når jeg leser og hører om sånne ting, så blir jeg litt redd....

Den største løynen satan har gjort er å få deg til å tro at han ikke eksisterer!

Anonym poster: 5c81596ca4d098ce67332b2f222a5ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er ganske stygt gjort å anta at noen har solgt sjelen sin til satan bare fordi de er rik, berømt og suksessfull. De som sier at de har, har et image å opprettholde. De som ikke har sagt noe, bør man la vær å si noe om og ha litt respekt. Det går an å ha et talent man er født med, eller et som kan komme fra Gud, for de som tror det. Hvorfor må det være det verste hele tiden?Er det noen som jobber for satan her så er det media, spesielt tabloidene/kjendisblader. De lyver om andre mennesker. De skaper de sykeste løgnende om helt uskyldige personer du kan forestille deg og får folk til å tro på det.

Anonym poster: 17e8cd59fa4c85877c3a4326020e8a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest mange artikler og sett en del dokumentarer der folk forklarer hvordan feks musikk bransjen lurer folk til å gjøre en sweet deal med djevelen selv... de selger sjelen sin for fame and money

Der de skriver en kontrakt med blodet sitt, og noen dager etterpå, så får de en avtale fra en av de større plateselskapene... De sier djevelen gjør deg rik, du får alle damene du vil ha, dop, ja alt du kan tenke deg...

Det er mange som gjør mange syke ting for litt berømmelse...

Det er mange filmer om dette, om satanistisk symbolisme osv rundt om på nettet...

Det nye kalle navnet til Rihanna er jo The Illuminati Princess...

Det er jo laget en dokumentar om dette, som heter exposed to the music industry"

Eminem, DMX, 2pac, Lill Wayne, alle disse har innrømmet at de har solgt sjelen sin til djevelen for fame... de har inngått ett sykt rituale for å komme så langt de har gjort...

Eminem synger om djevelen selv i mange av hans sanger, hvor han forklarer i detaljer hvordan han solgte sjelen sin...

Det er tusenvis av mennesker som har gjort dette, og alle har blitt rik, berømt og fått det de ønsker seg, ( hollywood) når de prøver å komme seg ut av dette, så dør de eller får dårlig publisitet i media... feks michael jackson, 2pac, witney huston...

Hvem er det som egentlig er så dum at de selger sjelen sin, og er det faktisk mulig? er det noe så kratfig, som kan gjøre dette?

Jeg er selv troende, og når jeg leser og hører om sånne ting, så blir jeg litt redd....

Den største løynen satan har gjort er å få deg til å tro at han ikke eksisterer!

Anonym poster: 5c81596ca4d098ce67332b2f222a5ee6

Ble interessert i Illuminati etter MJ's død. Det påståes å være en religion der Satan blir dyrket og tilbedt, men jeg er litt usikker på hva de egentlig legger i ordet Satan; et overnaturlig vesen eller ondskap som finnes i mennesker? Synes det er merkelig hvis de tror på djevelen, det er tross alt snakk om intelligente mennsker som har konspirert i hundrevis av år!

Anonym poster: 75eee6f235f79295386cfa629b3779a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Rihanna solgt sjelen sin til Djevelen? Jeg trodde han hadde dibs på den allerede for flere år siden, jeg? Jeg mener, hun er da virkelig synden legemliggjort? Heit lita snelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...