Gjest roysen Skrevet 23. februar 2013 #41 Skrevet 23. februar 2013 Ja, er det det? Sånn egentlig? Jeg er selv homofil, er derfor jeg lurer på Anonym poster: 7ea21f4e3769a7a13bfeccbead236ad3 Patologer sier de kan tydelig se på hjernen om en person har hatt homoseksuell adferd. Det er visst en del av hjernen som er mye større. Hvorfor dette skjer er en annen sak, men jeg holder en knapp på næringsmangel under graviditeten.
Berentsens Skrevet 23. februar 2013 #42 Skrevet 23. februar 2013 Hvorfor opptatt av hva som skyldes homofili? Er det ikke mer interessant å finne ut hvorfor så mange er heterofile? Hva er det i deres hjerne, gener, miljø eller hva det nå måtte være, som gjør at flesteparten av oss mennesker er heterofile? Finner man årsaken til det, finner man helt sikker også årsaken til at noen er homofile.
Berentsens Skrevet 23. februar 2013 #43 Skrevet 23. februar 2013 Patologer sier de kan tydelig se på hjernen om en person har hatt homoseksuell adferd. Det er visst en del av hjernen som er mye større. Hvorfor dette skjer er en annen sak, men jeg holder en knapp på næringsmangel under graviditeten. Hm...gjelder det homofile generelt, eller tenker du på den forskeren som så på hjernene til homofile som hadde aids/døde av aids?
Gjest roen Skrevet 23. februar 2013 #45 Skrevet 23. februar 2013 Hm...gjelder det homofile generelt, eller tenker du på den forskeren som så på hjernene til homofile som hadde aids/døde av aids? Homofile generelt. Også dyr!
Berentsens Skrevet 24. februar 2013 #46 Skrevet 24. februar 2013 Homofile generelt. Også dyr! Kan du poste navnene på disse patologene, eller linke til forskningen som er gjort?
Testosteron Skrevet 25. februar 2013 #47 Skrevet 25. februar 2013 Noen blir påvirket av miljøet og omgivelsene de er i, og blir homofile av det, mens andre (slik meg selv) er født homofil. Når skjønte du at du er homo?
mkgleez Skrevet 1. mars 2013 #48 Skrevet 1. mars 2013 Når skjønte du at du er homo? Så fort vi kom i alderen der vi gutter begynte å kjenne på seksuelle lyster, begynte å se på det motsatte kjønn osv, gjorde jeg det motsatte - jeg kikket på guttene. Det betyr at jeg alltid har visst det. Har aldri følt tiltrekning mot jenter, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. 2
jabx Skrevet 9. mars 2013 #49 Skrevet 9. mars 2013 Hvorfor dette skjer er en annen sak, men jeg holder en knapp på næringsmangel under graviditeten. Nei, det er ikke næringsmangel.
Tibbie Skrevet 9. mars 2013 #50 Skrevet 9. mars 2013 Mulig. Men vi må ikke glemme at homofili er like vanlig blandt dyr som mennesker. Jeg føler det blir mer riktig og "naturlig" om dyr er på samme måte. Jeg tror homofili er en av tingene som skal redde oss fra dommedag eller mer fattigdom. Det blir mindre barneproduksjon og flere som kan ta vare på de som ikke har verger. Det blir en svært gjevn og fin fordeling! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå