Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #61 Skrevet 21. februar 2013 Merkelig egentlig. Her myldrer det av negative tråder om kvinner i forpliktende/uforpliktende forhold. Vi er løse, ikke til å stole på, golddiggers, sladrete, backstabbing bitch osv. Med et slikt stempel på oss.....hvorfor blir dere da så jævlig overrasket når enkelte kvinner lyver om prevansjon? Med et slikt stempel på oss.....burde dere ikke være ekstra påpasselig med hvor spermen deres lander? Når menn blir ufrivillig fedre er det ikke fordi dere stolte på damas ord, det er fordi dere er så fokusert på deres 5 minutters nytelse at dere glemmer at etter den søte kløe kommer......den sure svie. Som man reder ligger man. Ps. Det tragiske er at i mange tilfeller blir den "sure svie" etterhvert til et fullbårent barn uten far. Pps. Nei, jeg bifaller ikke at kvinner med vitende og vilje lurer menn til å bli fedre. Anonym poster: 6aae1628e860c126b2968c004993e241 Jeg foretrekker å stole på folk. Tillit er samfunnets lim. Det betyr ikke at jeg viser grenseløs tillit (da ville jeg vært dum), men hvis jeg ikke kan stole på at folk holder det de lover (slik hun lovte at hun beskytter seg) så er det plent umulig å omgås folk også, spesielt å inngå relasjoner med dem. I hans sko ville jeg nå ha tatt ansvar, dvs. tatt farskapstest, påtatt meg bidragsplikt hvis jeg var faren og krevd alle rettigheter som følger med farskapet.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #62 Skrevet 21. februar 2013 Jeg foretrekker å stole på folk. Tillit er samfunnets lim. Det betyr ikke at jeg viser grenseløs tillit (da ville jeg vært dum), men hvis jeg ikke kan stole på at folk holder det de lover (slik hun lovte at hun beskytter seg) så er det plent umulig å omgås folk også, spesielt å inngå relasjoner med dem. I hans sko ville jeg nå ha tatt ansvar, dvs. tatt farskapstest, påtatt meg bidragsplikt hvis jeg var faren og krevd alle rettigheter som følger med farskapet. Innlegget mitt var myntet på de menn som ser på kvinner som annenrangs borgere som ikke tenker på annet en svindel og bedrag. Anonym poster: 6aae1628e860c126b2968c004993e241
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #63 Skrevet 21. februar 2013 Innlegget mitt var myntet på de menn som ser på kvinner som annenrangs borgere som ikke tenker på annet en svindel og bedrag. Anonym poster: 6aae1628e860c126b2968c004993e241 Men nå er det jo ikke sikkert at TS gjorde det, er det vel? Å betrakte kvinner på denne måten er såpass sjokkerende at jeg vil tro de færreste gjør det. Halvparten at verdens befolkning skal være svindlere? Det er fullkommen dumskap.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #64 Skrevet 21. februar 2013 Nå er det ikke mange menn som ser på kvinner som annen rangs borgere. Bare å skrive det forteller hva slags syn hun har på menn. Jeg tror at om ikke menn blir hørt rundt likestilling og barne spørsmål vil føre til en oppblomstring av en hatebølge mot kvinner. Det hele er blitt så forferdelig til fordel kvinner. Slike grupper får grobunn med dagens politiske holdninger. Senest i dag ble det uttalt av det faglige råd for likestilling at verneplikten var i strid med likestillingsloven. Allikevel går likestillingsministeren i mot dette. Dette er en krigserklæring mot de elementene som mener noe annet og jobber for likheter mellom kjønnene. Skal det være slik at faglige utvalg blir satt til siden har ikke vårt politisk system noen framtid.
waco Skrevet 21. februar 2013 #65 Skrevet 21. februar 2013 Hei, Er 26 år og lurer på hva jeg skal gjøre og hvilke rettigheter jeg har som far. Saken er den at jeg hadde samleie med en dame i samme alder som meg. Det var ingen følelse involvert, kun sex. Dette varte i ca. et halvt år. Vi slutter og date og tre måneder senere så ringer hun meg og forteller at hun er gravid. Hun innrømmer at hun sluttet på p pillen uten å si ifra til meg. Jeg, som sikkert mange andre ville gjort, reagerte med sinne og frustrasjon. Jeg fortalte at jeg ikke ville ha noe med dette å gjøre. Nå har tiden gått og hun har termin denne måneden. Ikke vet jeg om hun har født, ikke vet jeg om det er gutt eller jente. Ikke tar hun telefonen. Dette er en vrien sak og jeg ser ut til å bli den komplette taperen i denne saken. Hva bør jeg gjøre? Hun sa at hun kom til å sette meg opp som ukjent far også. Nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte og jeg vet heller ikke hva jeg må passe meg for i forhold til penger, foreldrerett etc. Alt av svar og tips tas imot med åpne armer . Ps: hvis noen føler for å si noe fornedrene om denne dama er det bare å slå seg løs. Det går pokker ikke an å gjøre dette bare fordi man vil ha et barn! Jeg tenker, stakkars meg men mest og viktigst av alt. Stakkars barn! Vennlig hilsen far som ikke vet når han skal bli far og ikke heller om han skal få sønn eller datter... I fremtiden så vil det komme lover som forbyr kvinner å manipulere frem barn. Da kan menn fraskrive seg farsansvaret slik det var før barneloven av 1740! =)
waco Skrevet 21. februar 2013 #66 Skrevet 21. februar 2013 Selv tviler jeg sterkt på at du kommer noen vei med det. Saken stopper vel opp straks du må innrømme din egen ansvarsfraskrivelse ved å ikke bruke kondom. Hvorfor mener kvinner at menn må bruke kondom mens kvinner selv skal ha rett til abort? Hater dere like rettigheter og menn om jeg tør spørre? Og hvorfor forsvarer du kvinner som manipulerer i stedet for å foreslå lovendringer slik jeg gjør når jeg ser urettferdigheter? 1
estrella Skrevet 21. februar 2013 #67 Skrevet 21. februar 2013 Altså, det er jo helt feil. Men hvis man kun vil ha sex, så bør man kanskje være helt sikker på at hun ikke kan bli gravid (m.a.o bør man jo bruke kondom i tillegg til p-piller). Jeg synes ikke personlig noe om kvinner som gjør det der, men nå har det skjedd. Og da synes jeg du bør ta ansvar for det barnet som vil komme til verden. For det barnet er ikke skyldig i at mora er tåpelig. (Uansett må du vel betale bidrag o.l?) 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2013 #68 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Til alle: Les tråden "Far eller ikke" som ble opprettet 4. desember i fjor. Hovedinnlegget til TS der er identisk med hva han har skrevet her. I denne tråden er han 26 år, i den andre 30 år. Damen har termin både i desember og nå i februar. Noe som ikke stemmer? -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bare en mann skrev 04 desember 2012 - 14:33: Jeg er 30 år og lurer på hva jeg skal gjøre og hvilke rettigheter jeg har som far. Saken er den at jeg hadde samleie med en dame i samme alder som meg. Det var ingen følelse involvert, kun sex. Dette varte i ca. et halvt år. Vi slutter og date og tre måneder senere så ringer hun meg og forteller at hun er gravid. Hun innrømmer at hun sluttet på p-pillen uten å si ifra til meg. Jeg, som sikkert mange andre ville gjort, reagerte med sinne og frustrasjon. Jeg fortalte at jeg ikke ville ha noe med dette å gjøre. Nå har tiden gått og hun har termin denne måneden. Ikke vet jeg om hun har født, ikke vet jeg om det er gutt eller jente. Ikke tar hun telefonen. Dette er en vrien sak og jeg ser ut til å bli den komplette taperen i denne saken. Hva bør jeg gjøre? Hun sa at hun kom til å sette meg opp som ukjent far også. Nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte og jeg vet heller ikke hva jeg må passe meg for i forhold til penger, foreldrerett etc. Alt av svar og tips tas imot med åpne armer. Ps: hvis noen føler for å si noe fornedrene om denne dama er det bare å slå seg løs. Det går pokker ikke an å gjøre dette bare fordi man vil ha et barn! Jeg tenker hun har lurt meg grundig men mest og viktigst av alt. Stakkars barn! Vennlig hilsen far som ikke vet når han skal bli far og ikke heller om ham skal få sønn eller datter... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg siterer i sin helhet innlegget Brunhilde viser til. Er det ingen av dere som har lest det? Det er identisk ord for ord med det TS har skrevet nå. Bare alderen er forandret, fra 30 år i desember til 26 nå. Det kan vel ikke være tvil om at noen kjeder seg og vil ha litt action her? Endret 21. februar 2013 av Arabella 1
Trollmor89 Skrevet 24. februar 2013 #69 Skrevet 24. februar 2013 Til alle: Les tråden "Far eller ikke" som ble opprettet 4. desember i fjor. Hovedinnlegget til TS der er identisk med hva han har skrevet her. I denne tråden er han 26 år, i den andre 30 år. Damen har termin både i desember og nå i februar. Noe som ikke stemmer? -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bare en mann skrev 04 desember 2012 - 14:33: Jeg er 30 år og lurer på hva jeg skal gjøre og hvilke rettigheter jeg har som far. Saken er den at jeg hadde samleie med en dame i samme alder som meg. Det var ingen følelse involvert, kun sex. Dette varte i ca. et halvt år. Vi slutter og date og tre måneder senere så ringer hun meg og forteller at hun er gravid. Hun innrømmer at hun sluttet på p-pillen uten å si ifra til meg. Jeg, som sikkert mange andre ville gjort, reagerte med sinne og frustrasjon. Jeg fortalte at jeg ikke ville ha noe med dette å gjøre. Nå har tiden gått og hun har termin denne måneden. Ikke vet jeg om hun har født, ikke vet jeg om det er gutt eller jente. Ikke tar hun telefonen. Dette er en vrien sak og jeg ser ut til å bli den komplette taperen i denne saken. Hva bør jeg gjøre? Hun sa at hun kom til å sette meg opp som ukjent far også. Nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte og jeg vet heller ikke hva jeg må passe meg for i forhold til penger, foreldrerett etc. Alt av svar og tips tas imot med åpne armer. Ps: hvis noen føler for å si noe fornedrene om denne dama er det bare å slå seg løs. Det går pokker ikke an å gjøre dette bare fordi man vil ha et barn! Jeg tenker hun har lurt meg grundig men mest og viktigst av alt. Stakkars barn! Vennlig hilsen far som ikke vet når han skal bli far og ikke heller om ham skal få sønn eller datter... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg siterer i sin helhet innlegget Brunhilde viser til. Er det ingen av dere som har lest det? Det er identisk ord for ord med det TS har skrevet nå. Bare alderen er forandret, fra 30 år i desember til 26 nå. Det kan vel ikke være tvil om at noen kjeder seg og vil ha litt action her? Jo jo jo, har lagt merke til det for leeeenge siden :D
Kontormus Skrevet 24. februar 2013 #70 Skrevet 24. februar 2013 Joda, det var det første som slo meg da jeg leste startinnlegget, og jeg mistet helt interessen!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #71 Skrevet 25. februar 2013 Temaet er aktuelt selv om historien er gammel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå