Gå til innhold

Lurt meg

Fremhevede innlegg

Gjest abcdefgh
Skrevet (endret)

Huff TS! Føler virkelig med deg ! Her har du blitt grovt utnyttet av en verpepsyk dame i sin verste alder (26). Hun har lyvd på seg bruk av et prevensjonsmiddel som ved perfekt bruk gir en graviditetsfrekvens på 0.3% pr. år. Ingenting som irriterer meg mer enn disse h**** som med overlegg lurer menn til å pule på seg barn! Samfunnsparasitter av verste sort... Skulle vært gjennomført tvangsabort helt opptil 9mnd med påfølgende kastrering.

Endret av abcdefgh
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff TS! Føler virkelig med deg ! Her har du blitt grovt utnyttet av en verpepsyk dame i sin verste alder (26). Ingenting som irriterer meg mer enn disse h**** som med overlegg lurer menn til å pule på seg barn! Samfunnsparasitter av verste sort... Skulle vært gjennomført tvangsabort helt opptil 9mnd med påfølgende kastrering.

Nei, vettuhva! At barnet ble unnfanget på en sånn måte, betyr ikke at man skulle få lov til å drepe det. Og jeg vil påstå det er drap å ta livet av et sunt, friskt og levedyktig barn etter at det er levedyktig utenfor livmoren, selv om det ikke er født. Hvorfor skal barnet få dødsstraff for det moren har gjort!?

Jeg liker ikke å kalle folk ting, siden det drar meg ned på et nivå jeg ikke egentlig vil være, men her kommer det: Ditt hjernedøde fjols!

Endret av Raven Emerald
  • Liker 5
Skrevet

Har du sex med ei dame du ikke vil ha ei fremtid med, bør du bruke kondom i tillegg til p-piller, mellom 2 og 4 av hundre som går på piller, blir gravid

Anonym poster: ce586b9b75b78e6b526958a4891a834c

• Liker 1
Skrevet

Ts tror du må bestemme deg enten du er 26 enten 30 :) Har lest ditt innlegg fra 4 desember, trodde du var pappa allerede jeg :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lurer forresten på hvorfor du har kopiert denne tråden fremfor å svare i den som allerede eksisterte?

Kjeder du deg og har lyst på litt liv, eller var du ikke fornøyd med svarene du fikk første gang? Jeg barer lurer jeg, siden startinnleggene ikke bare er like, men identiske. En smule søkt, spør du meg!

:heks:

Det var noe kjent med dette innlegget ja. Måtte lese datoen på innlegget to ganger og begynte nesten å lure på om jeg var synsk for dette hadde jeg jo lest før :P

Snålt at dama hadde termin i desember og februar :-/

Endret av Missy1
Skrevet

Det var noe kjent med dette innlegget ja. Måtte lese datoen på innlegget to ganger og begynte nesten å lure på om jeg var synsk for dette hadde jeg jo lest før :P

Snålt at dama hadde termin i desember og februar :-/

Ikke sant? Jeg måtte lete litt før jeg fant den andre tråden, og kunne ikke annet enn å le da de var identiske, mer eller mindre. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Synes du setter damene i et dårlig lys nå, etter svaret ditt å dømme, kan ikke damer stoles på. Er det det du mener?

Jeg velger å se det slik at menn ikke kan stoles på. Først velger de bort beskyttelsen og når det får konsekvenser ønsker de å velge bort ansvaret. Ikke så veldig tillitsvekkende, er det? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ts tror du må bestemme deg enten du er 26 enten 30 :) Har lest ditt innlegg fra 4 desember, trodde du var pappa allerede jeg :P

Det var det første som slo meg også at dette har vi lest før! Mistenker at hensikten med innlegget er å dra igang den sedvanlige krangelen om menns ansvar vs. kvinners! Bortsett fra det er jeg sikkert enig med alle andre her. :)

Skrevet

Saklig i ræva mi at du alltid har passet på og aldri har stolt på NOEN.

For å kritisere andre får du opptre perfekt selv. Først.

Tror du han trenger en lærepreken nå? 9 mnd for sent og det er ikke det han ber om.

Moonstruck.

Anonym poster: ea433d1110962e9b730a14ba8e7a1a6f

Du, når jeg har et uforpliktende opplegg gående så krever jeg alltid kondom i tillegg til min egen prevensjon, sånn at ting som det her ikke skal skje, det er ellers en regel når man ikke er i et fast monogamt forhold, fordi det kan jo være at alle parter koser seg med flere enn bare en person, ikke sant?

Mener dere at dette er min feil siden hun sa hun brukte piller?

Jeg må da kunne stole på at hun snakker sant. Jeg var forelsket i denne daten og trodde det skulle vare. Hvordan skal en forholde seg til ei jente en kjenner som sier hun bruker piller. Dette er ikke neo ONS.

Det hjelper ikke hvor forelsket du er hvis du ikke er i et monogamt forhold og dere to har blitt enige om at kondom ikke skal brukes. Du skulle ha beskyttet deg selv, mot kjønnsykdommer og graviditet og hadde du brukt kondom hadde det her aldri skjedd, så slutt å skyld på den damen og begynn å ta ansvar for eget sexliv i fremtiden.

Lykke til.

Skrevet

Skulle vært gjennomført tvangsabort helt opptil 9mnd med påfølgende kastrering.

Jeg antar du syns det er greit å ta ett balltre og slå i hjel to-åringer, også! "Nei, unnskyld, du skjønner, det passet meg ikke å få barn!"

Anonym poster: 49800cbc98e7a76c1838428f64395198

• Liker 1
Gjest abcdefgh
Skrevet

Nei, vettuhva! At barnet ble unnfanget på en sånn måte, betyr ikke at man skulle få lov til å drepe det. Og jeg vil påstå det er drap å ta livet av et sunt, friskt og levedyktig barn etter at det er levedyktig utenfor livmoren, selv om det ikke er født. Hvorfor skal barnet få dødsstraff for det moren har gjort!?

Jeg liker ikke å kalle folk ting, siden det drar meg ned på et nivå jeg ikke egentlig vil være, men her kommer det: Ditt hjernedøde fjols!

Barnet har jo ikke livets rett? Far vil ikke ha det , og mor er ikke istand til å oppdra et barn med de verdier hun besitter. Hva er passende straff for disse kvinnene da? Om mødrene får beholde barna får jo det ingen konsekvenser. Om det er alvorlig straff for en slik forbrytelse (tvangsabort opp til maks dato for abort /tvangsadopsjon ved fødsel) , bør det vel virke avskrekkende for damene å prøve på noe sånt. Selvfølgelig satt på spissen med tvangsabort opp til 9 mnd. Menn trenger flere rettigheter i en så alvorlig sak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg velger å se det slik at menn ikke kan stoles på. Først velger de bort beskyttelsen og når det får konsekvenser ønsker de å velge bort ansvaret. Ikke så veldig tillitsvekkende, er det? :klo:

Jævla godt poeng.

• Liker 1
Skrevet

Det et gjennomgående her at damer på KG.synes det er griet damer gjør som dette.

Det viser hvilken moral de har......Det er en dobbelmoral som ikke er sann. Jeg tviler på om synes det var greit om det var mannen som født barnet. Dette viser hvilken kjønnskamp de fører uten å tenke på individet uansett kjønn. Stakkars små barn som blir født som gutter. De har en dyster framtid i dette landet. JA det mener jeg for det en leser her gjennomsyret at en mannsfiendlighet som ikke er sann.

Det skrirves om at kvinner er redd for kvinnehatet fra menn. Dette vise kanskje at kvinnehatet på sin plass. Skal vi slå hverandre ihjel? Det er faktisk det vi har gjort om vi satte ord og meninger ut i praksis. Vi skal vokte oss vel for at de ikke skjer. Jeg tviller ikke på at det kommer til å skje. Dette for den utviklingen vi set nå vil bar akselrere. Det vil være de som ikke orker mer etter personlige tragedier, og de som har en idelogi som sier at nå er det på tide med en opprensking.

Skrevet

Har du sex med ei dame du ikke vil ha ei fremtid med, bør du bruke kondom i tillegg til p-piller, mellom 2 og 4 av hundre som går på piller, blir gravid

Det forteller bare at damer er UTROLIG SLØVE LATE som ikke giddet passe på å bruke p piller riktig.

Riktig bruk gir faktisk kun 0,3% graviditet pr.år.

Skrevet

Hun var min faste sexpartner. Hun løy om prevensjon. Jeg synes det er feil av henne.

Nøytralt tenker jeg om det er straffart å lyve om bruk av prevensjon?

Kan en gå til rettsak om dette, noen som vet om eksempler?

Barnet blir født så det kan en ikke hindre.

Erstattinger økonomisk er det som blir gitt etter søksmål.

Ser at jeg vil blir registrert som far om hun oppgir. Men kunne jeg få erstattning i form av ikke betale barnebidrag pga.jeg er blitt lurt med en slik løgn. Hun innrømmer dette.

Det beste du kan gjøre her er å gjøre minst mulig. Om hun fører opp "ukjent far" slipper du bidrag de neste 18 årene. Om du tror du kan få noen form for erstatning ved å rote med denne saken tar du feil......du vil bli tilkjent farskapet og sitter med skjegget i postkassa.

18 år med bidrag er mye penger!!

Så mitt råd er: Ligga unna......fortreng denne fitta!!

Mann

Anonym poster: ede94d096273bceea111175b1baeb408

• Liker 2
Skrevet

Det et gjennomgående her at damer på KG.synes det er griet damer gjør som dette...

Nå er det vel de færrste som sier at "det er greit at damer gjør som dette", det mange av sier er at mannen har ansvar for å beskytte seg hvis han ikke ønsker å bli far. Hva er det som er vanskelig å forstå ved det?

Skrevet

Nå er det vel de færrste som sier at "det er greit at damer gjør som dette", det mange av sier er at mannen har ansvar for å beskytte seg hvis han ikke ønsker å bli far. Hva er det som er vanskelig å forstå ved det?

Dama sier hun går på et prevensjonsmiddel som er 99.3% sikkert hvis det brukes skikkelig. Det skal ikke være nødvendig med kondom da , og han hadde selvfølgelig brukt om han visste sannheten..Skal mannen bruke kondom i et slikt tilfelle er man like paranoid som f.eks:

"Jeg er invitert på middag i morgen , jeg tar med egen mat i tilfelle verten ikke lager middag" "Jeg har kjøpt meg helt ny bil , men jeg har kjøpt to i tilfelle den ene ikke starter" , "Jeg betalte 249kr på butikken , jeg må på nettbank for å sjekke at det ble trekt 249kr " "Det står på kalenderen at det er fredag i morgen , jeg ringer en venn for å dobbeltsjekke at det er fredag i morgen"

Anonym poster: d1a6ae24aaad43bbbd46cb71064889c1

• Liker 1
Skrevet

Dama sier hun går på et prevensjonsmiddel som er 99.3% sikkert hvis det brukes skikkelig. Det skal ikke være nødvendig med kondom da , og han hadde selvfølgelig brukt om han visste sannheten..Skal mannen bruke kondom i et slikt tilfelle er man like paranoid som f.eks:

"Jeg er invitert på middag i morgen , jeg tar med egen mat i tilfelle verten ikke lager middag" "Jeg har kjøpt meg helt ny bil , men jeg har kjøpt to i tilfelle den ene ikke starter" , "Jeg betalte 249kr på butikken , jeg må på nettbank for å sjekke at det ble trekt 249kr " "Det står på kalenderen at det er fredag i morgen , jeg ringer en venn for å dobbeltsjekke at det er fredag i morgen"

Anonym poster: d1a6ae24aaad43bbbd46cb71064889c1

Faktisk ikke, spesielt siden dette ikke var et kjæresteforhold, men litt mer løst. Men igjen, at menn prøver å fraskrive seg ansvar er jo ikke nytt... ;)

Skrevet

Faktisk ikke, spesielt siden dette ikke var et kjæresteforhold, men litt mer løst. Men igjen, at menn prøver å fraskrive seg ansvar er jo ikke nytt... ;)

Han har ikke fraskrevet seg ansvar hvis de var enige seg imellom om at hun skulle bruke prevensjon. I så fall er det hun som skal og bør klandres her, for avtalebrudd.

TS bør nå tenke seg godt om. Selv om tanken på mange års bidragsplikt kan være skremmende, er det godt mulig han angrer seg dersom han trekker seg unna. Hun kan finne på å føre ham opp som far, og da er han jo naturligvis bidragspliktig. Men hvis hun gjør det kan hun ikke nekte ham farsrettighetene hans. Bedre da å forholde seg til situasjonen, ta på seg pliktene og kreve rettene. Hvis det er han som er faren da. Første skritt er å ta en farskapstest når barnet er født.

Skrevet

Merkelig egentlig.

Her myldrer det av negative tråder om kvinner i forpliktende/uforpliktende forhold. Vi er løse, ikke til å stole på, golddiggers, sladrete, backstabbing bitch osv.

Med et slikt stempel på oss.....hvorfor blir dere da så jævlig overrasket når enkelte kvinner lyver om prevansjon?

Med et slikt stempel på oss.....burde dere ikke være ekstra påpasselig med hvor spermen deres lander?

Når menn blir ufrivillig fedre er det ikke fordi dere stolte på damas ord, det er fordi dere er så fokusert på deres 5 minutters nytelse at dere glemmer at etter den søte kløe kommer......den sure svie.

Som man reder ligger man.

Ps. Det tragiske er at i mange tilfeller blir den "sure svie" etterhvert til et fullbårent barn uten far.

Pps. Nei, jeg bifaller ikke at kvinner med vitende og vilje lurer menn til å bli fedre.

Anonym poster: 6aae1628e860c126b2968c004993e241

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...