Gå til innhold

Studenter selger sex

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

det er ikke bra for den nærmeste familiens helse heller. Du gjør dine kunder happy, men gjør alt så mye mer ubehagelig og kleint for alle andre.

Anonym poster: 81c86c4c2ab69b6d547564744c47faad

det og
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke prostistusjon er bra for den prostituertes psykiske helse iallefall

Heh, jeg har en "vanlig" jobb, og den er garantert verre for min psykiske helse enn det prostitusjon er for de fleste jeg kjenner som driver med det.

Skrevet

du er død innvendig stakkars

Fordi jeg hadde det hyggelig med mennesker?

Anonym poster: e597bd1f7b4a751e80eb45bd2e8044e0

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Heh, jeg har en "vanlig" jobb, og den er garantert verre for min psykiske helse enn det prostitusjon er for de fleste jeg kjenner som driver med det.

det at du kjenner mange som driver med det sier litt om deg.
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Fordi jeg hadde det hyggelig med mennesker?

med mennesker som egentlig ikke bryr seg om deg?
Skrevet

det at du kjenner mange som driver med det sier litt om deg.

Takk :)

Skrevet

Hvor nevnte jeg noe om familien til yrkesutøveren? Jeg sikter til kunden. Anså det for å komme klart frem i sammenhengen, men tydeligvis ikke. Beklager at jeg var uklar.

Og for å svare på ditt neste spørsmål, om min datter eller sønn ender opp som sexarbeider ser ikke jeg det som verre en massør eller psykolog.

Hvis du skal drive å snakke om nytteverdi kan du ikke drive å snakke om at prostitusjon er noe nyttig, utviklende og viktig for andre enn de som er desperate nok til å benytte seg av det. mange andre lider, som nærmeste familie etc på ggrunn av sånn sexarbeid dritt. det er også forjævlig at kommende yrkesaktive blir nødt til å sykemelde seg tidlig fordi de er så alt for overarbeidet i studietiden fordi de måtte gjøre noe mer enn full konsentrasjon om studiene fordi noen vil leve litt mer luxeriøst ved å suge pikk.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvis du skal drive å snakke om nytteverdi kan du ikke drive å snakke om at prostitusjon er noe nyttig, utviklende og viktig for andre enn de som er desperate nok til å benytte seg av det. mange andre lider, som nærmeste familie etc på ggrunn av sånn sexarbeid dritt. det er også forjævlig at kommende yrkesaktive blir nødt til å sykemelde seg tidlig fordi de er så alt for overarbeidet i studietiden fordi de måtte gjøre noe mer enn full konsentrasjon om studiene fordi noen vil leve litt mer luxeriøst ved å suge pikk.

jeg tror studenter som solgte se vil ha vanskelig når de skal søke jobb om det kommer fram hva de har drevet med..
Skrevet

Og hvorfor lider familien? Pga at folk dømmer, eller pga at noen de kjenner har valgt et slikt arbeide?

Gjest Odd Molly
Skrevet

Uansett - hvordan man måtte vrenge og vri og diskutere dette - så er og blir dette jævlig kleint......

Når "studenten" begynner å bruke hodet på litt andre måter- såeee...tja- kanskje begynner det å gnage litt psykisk...

Jeg sliter sånn med å forstå at noen ORKER! rett og slett.

Det fins ingen materielle goder - eller herunder: utdannelse, det er verdt å legge seg på ryggen for.

Ha litt selvrespekt for helv....

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nok av mennesker som bryr seg om meg til at jeg overlever det å dra på kino og sitte stille og se en film med en som ikke bryr seg om meg.

Tror nok det er mange som ikke er dypt følelsesmessig involvert med mennesker de er på en første date med.

Det er ingen forskjell, bortsett fra at jeg fikk betalt for å være på daten og ha det trivelig.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har nok av mennesker som bryr seg om meg til at jeg overlever det å dra på kino og sitte stille og se en film med en som ikke bryr seg om meg.

Tror nok det er mange som ikke er dypt følelsesmessig involvert med mennesker de er på en første date med.

Det er ingen forskjell, bortsett fra at jeg fikk betalt for å være på daten og ha det trivelig.

om jeg var venninna di og jeg visste at du drev å prostituerte deg selv så hadde ikke jeg klart å se på deg på samme måte igjen..
Gjest BettyBoop
Skrevet

Og hvorfor lider familien? Pga at folk dømmer, eller pga at noen de kjenner har valgt et slikt arbeide?

Ja pga at folk dømmer. Man kan ikke akkurat være en stolt forelder når dattra er en hore
  • Liker 1
Skrevet

Dømmer, er du fjern? DU har ikek gjort noe nyttig. Du har blitt sponsa gjennom studiene fordi du var villig til å please noen andre. Du har ikke skapt ny inntekt, ny skatt, nye verdier. Du har tatt og forskynt deg av andres inntekter/lønninger ved å være borti kjønnet deres. Ser du hvor patetisk det er? Skjønner du hvorfor folk dømmer. Hva om alle skulle nektet å jobbe eller leve på den støtten de fikk utdelt, hvor lenge tror du din parasittiske yrkesvalg ville kunne vedvare? Hvvem skal skape verdiene og lønna di da? Du har drevet med et yrke der du ikke har skapt din egen lønn, du har slikket rævfor å få folk til å gi deg penger. Du var sponsa og gjorde nedverdigende ting for å bli sponsa. vokne opp.

Skrevet

Jusstudenter er jo allerede i ferd med å selge sjela si til høystbydende, så for dem er det vel mer av en glidende overgang når de også selger sex.

Vel, de fleste av oss hadde nok valgt å selge sex fremfor å selge sjelen vår. ;)

Skrevet

tror ikke prostistusjon er bra for den prostituertes psykiske helse iallefall

Den eneste grunnen til det er pga folks fordommer. Men jeg er ikke intressert i at noe skal være forbudt fordi at noen blir kvalm.

Folk har ons, folk har sex med mange i løpet av livet, ingen tar noe skade av det. Så at man plutselig får psykiske problemer om man får penger for det er ren BS rett og slett. Samfunnet skaper ofte en del av folk sine psykiske problemer rett og slett pga folks holdninger.

Aksepter og respekter heller folk når de ikke skader noen. Hvem man har sex med, hva man sliker, hvordan man kler seg, det spiller ingen rolle. Det er noe ingen har noe med.

Anonym poster: 28da2ec9bb476bdf4757c6891e679827

• Liker 2
Skrevet

om jeg var venninna di og jeg visste at du drev å prostituerte deg selv så hadde ikke jeg klart å se på deg på samme måte igjen..

Bra for både deg og meg at vi ikke er venner da :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Ja pga at folk dømmer. Man kan ikke akkurat være en stolt forelder når dattra er en hore

Så, man skylder på en prostituerte for at familien blir dømt, og dømmer selv, muligens for å få et bedre grunnlag for å si at prostitusjon er synd og skam? Flotte greier :ler:

Skrevet

Hva har det å si om jeg tilbringer en kveld med en som ikke bryr seg spesielt om meg? Det skjer jo støtt med oss alle. Naivt å tenke annet. Jeg er hyggelig med folk på jobben også, uten at jeg bryr meg om dem, og jeg møter venner/venninner av kjæresten som jeg ikke liker eller i hvert fall ikke har noe forhold til. Er hyggelig med dem også. Her er det betalt i tillegg.

Er forresten ikke den du siterte. Aldri drevet med noe sånt selv, bare ser ingen grunn til å hakke på de som gjør. Enkle og gode penger. Folk kan ta skade av alt, men at du blir følelsesmessig død av å tilbringe en og annen kveld med andre enn en du er glad i er.. Vel. Koko.

Anonym poster: 9c87c421d68e3df71ec89da90d67499a

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Så, man skylder på en prostituerte for at familien blir dømt, og dømmer selv, muligens for å få et bedre grunnlag for å si at prostitusjon er synd og skam? Flotte greier :ler:

det ER synd og skam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...