Gå til innhold

Studenter selger sex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det kan løses ved å gjøre prostisjon til et lovlig yrke, rettere sagt, et ordentlig yrke, da det er lovlig.

Anonym poster: 28da2ec9bb476bdf4757c6891e679827

Og forhåpentligvis så vil folk akseptere det med tiden da. Også bør folk jobbe litt med fordommene siden og tenke litt på hva de sier.

Prostituerte er faktisk mennesker de også.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

I følge artikkelen er det en rekke norske jenter som finansierer studiene og har en god ekstrainntekt ved å selge sex.

http://www.na24.no/article3574374.ece

Er det noe galt med dette, og blir disse jentene utnyttet på noe vis?

eww gross og nei de blir ikke utnytta, men å degradere seg til det nivået, nei det er bare tragisk
Skrevet

Det er ikke min personlige mening at sex ikke er samfunnsnyttig. Det er fakta. Det skapeer ingen verdi.

Anonym poster: 81c86c4c2ab69b6d547564744c47faad

Hva med oljeutvinning? Det er verre. Tapping av ressurser som har blitt oppmagasinert gjennom millioner av år, samt tilrettelegging for forbrenning av fossilt drivstoff med påfølgende forurensing.

Sex er samfunnsnyttig. Mennesker kan dø eller bli syke eller deprimerte av mangel på kroppskontakt. Det er fullt mulig at sex kan ha bedre helseeffekt enn medisiner og psykiatere.

• Liker 3
Skrevet

Og forhåpentligvis så vil folk akseptere det med tiden da. Også bør folk jobbe litt med fordommene siden og tenke litt på hva de sier.

Prostituerte er faktisk mennesker de også.

Syns du disse jentene som utnytter desperate stakkararer for 15 000 for en natt er verdig noe som helst sympati? Men de største taperne her er studenter generelt som pga sånn møkk som dette må jobbe kveld etter kveld for å få hjula til å gå rundt. Det trasige er smitteeffekten. Flere jenter kommer til å kaste seg på slik at markedsprisene fortsetter å stige, samtidig som yrke blir dårligere betalt og mindre lukrtativt. Luksushorerie kommer til å ende som nødvendig og dårlig betalt desperasjonshoreri for mange jenter. Synd at noen kan sitte å forsvare dette herkens møkka yrkey og den minst verdiskapende og bortkasta primitive yrket som noen sinne har eksistert.

Skrevet

Hva med oljeutvinning? Det er verre. Tapping av ressurser som har blitt oppmagasinert gjennom millioner av år, samt tilrettelegging for forbrenning av fossilt drivstoff med påfølgende forurensing.

Sex er samfunnsnyttig. Mennesker kan dø eller bli syke eller deprimerte av mangel på kroppskontakt. Det er fullt mulig at sex kan ha bedre helseeffekt enn medisiner og psykiatere.

Hva så? Det har fortsatt ingen essensiell verdiskaping. tror dere alle kan gå rundt å leve av å ligge med hverandre? Noen må sanke mat, produsere strøm, bygge tak over hodet etc. Bunnslamp som utnytter at andre gjør alt det essensielle for dem og puler til seg penger andre må tjene inn og skaffe for dem. Penger vokser ikke på trær. De må skapes gjennom produksjon av noen essensielle verdier. Sex er ikke en av dem. Da er du den som står uten arbeidsoppgaver og bostavelig talt sucker up for å få andre til å gi opp lønningene sine til deg.

Skrevet

Syns du disse jentene som utnytter desperate stakkararer for 15 000 for en natt er verdig noe som helst sympati? Det trasige er smitteeffekten. Flere jenter kommer til å kaste seg på slik at markedsprisene fortsetter å stige, samtidig som yrke blir dårligere betalt og mindre lukrtativt. Luksushorerie kommer til å ende som nødvendig og dårlig betalt desperasjonshoreri for mange jenter. Synd at noen kan sitte å forsvare dette herkens møkka yrkey og den minst verdiskapende og bortkasta primitive yrket som noen sinne har eksistert.

Utnytter? Jeg ser ikke det på den måten. De selger, noen vil kjøpe. At de må punge ut ei krone eller en milliard er ikke noe vi har noe med. Ingen blir tvunget til noe som helst. Er det for dyrt, la vær å kjøp eller velg noen billigere. Sånn er det med alt annet.

Men de største taperne her er studenter generelt som pga sånn møkk som dette må jobbe kveld etter kveld for å få hjula til å gå rundt.

Sorry, men det er sånn verden er. Jeg ser ingen grunn til at man skal ta hensyn til det rett og slett. Da velger jeg heller å bry meg om andre som har det vonndt. Dyremishandling, barnemishandling, barnearbeid. Enn å forby sexkjøp og salg med streng straff bare fordi studenter må jobbe.

• Liker 1
Skrevet

Hva så? Det har fortsatt ingen essensiell verdiskaping. tror dere alle kan gå rundt å leve av å ligge med hverandre? Noen må sanke mat, produsere strøm, bygge tak over hodet etc. Bunnslamp som utnytter at andre gjør alt det essensielle for dem og puler til seg penger andre må tjene inn og skaffe for dem. Penger vokser ikke på trær. De må skapes gjennom produksjon av noen essensielle verdier. Sex er ikke en av dem. Da er du den som står uten arbeidsoppgaver og bostavelig talt sucker up for å få andre til å gi opp lønningene sine til deg.

Holde folk friske er en verdiskapning, om det så er sexsalg, massører,, psykologer, eller lignende.

Skrevet

Og hva med all annen underholdning? Jeg liker metal musikk, såpeoperaer eller reality, hva slags samfunnsnytte har det? Men det hører man ikke noen snakke om.

Eller vil du forby det også?

Og nei, jeg ser ingen grunn til å forby det bare fordi jeg ikke liker det.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Holde folk friske er en verdiskapning, om det så er sexsalg, massører,, psykologer, eller lignende.

sex kan også gjøre folk syke om man ikke bruker kondom..
Skrevet

Og hva med all annen underholdning? Jeg liker ikke metal musikk, såpeoperaer eller reality, hva slags samfunnsnytte har det? Men det hører man ikke noen snakke om.

Eller vil du forby det også?

Og nei, jeg ser ingen grunn til å forby det bare fordi jeg ikke liker det.

Glemte et "ikke" der.

Skrevet

Utnytter? Jeg ser ikke det på den måten. De selger, noen vil kjøpe. At de må punge ut ei krone eller en milliard er ikke noe vi har noe med. Ingen blir tvunget til noe som helst. Er det for dyrt, la vær å kjøp eller velg noen billigere. Sånn er det med alt annet.

Sorry, men det er sånn verden er. Jeg ser ingen grunn til at man skal ta hensyn til det rett og slett. Da velger jeg heller å bry meg om andre som har det vonndt. Dyremishandling, barnemishandling, barnearbeid. Enn å forby sexkjøp og salg med streng straff bare fordi studenter må jobbe.

Men sorry, sykefravær og uføre blir det bare mer og mer av, og det kommer hvertfall ikke av at studenter jobber for lite. Du kan sitte å rasjonallisere hvilke nytteverdi sex-salg har, men det har kun nytteverdi for de som vil jobbe kort og lite å selge seg selv. Betale for sex gjør jeg ikke darling, da jeg har antenner og utseende nok til å få meg et ligg på byen når det måtte passe. De fleste er også istand til å få seg sex om de gidder å legge litt innsats ned i utseende og sosial trening.

Skrevet

sex kan også gjøre folk syke om man ikke bruker kondom..

Selvsagt. men det gjelder også ubetalt sex.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Selvsagt. men det gjelder også ubetalt sex.

det e sant.

Men sykdommer aside. Ubetalt sex er sex for lystens skyld for begge, betalt sex er sex kun for penger for den ene. Og det virker på meg desperat at man ønsker penger så mye at man er villig til å ha sex med den første stygge feite grisen (et eksempel bare) som har masse penger, for i mitt hode har man ikke betalt sex med noen man faktisk har lyst til å ha gratis sex med..

Skrevet

Ja, det å få en datter som ender opp med å suge penisen til fremmede menn holder sikkert den nærmeste familien lykkelig og friske ja. Du kan finne noe positivt med skattefusk og svart arbeid også på mikroperspektiv. Gir man penger under bordet slipper jo folk å bli lei seg for å betale skatt, som gjør at de ikek blir deprimerte og holder seg friske lizzom. Hadde det ikke vært for at jegg smugler disse ulovelige varene inn i landet hadde jeg ikke skapt jobb til politimennene som jakter på meg.....spar meg.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, det å få en datter som ender opp med å suge penisen til fremmede menn holder sikkert den nærmeste familien lykkelig og friske ja. Du kan finne noe positivt med skattefusk og svart arbeid også på mikroperspektiv. Gir man penger under bordet slipper jo folk å bli lei seg for å betale skatt, som gjør at de ikek blir deprimerte og holder seg friske lizzom. Hadde det ikke vært for at jegg smugler disse ulovelige varene inn i landet hadde jeg ikke skapt jobb til politimennene som jakter på meg.....spar meg.

tror ikke prostistusjon er bra for den prostituertes psykiske helse iallefall
Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med å gjøre det. Møtte hyggelige mennesker, dro på kino, spiste på restauranter, dro på helgeturer. Hadde så godt som aldri sex med noen av dem. Mange av dem ville bare ha en hyggelig kveld eller helg med en "kjæreste", jeg var enkeltes +1 i bryllup o.l, var til og med hjemme hos en på familiemiddag for å late som om jeg var kjæresten til fyren.

Masse trivelige damer og menn som ikke er grisete gifte foreldre som snusker rundt.

Anonym poster: e597bd1f7b4a751e80eb45bd2e8044e0

• Liker 7
Skrevet

Hvor nevnte jeg noe om familien til yrkesutøveren? Jeg sikter til kunden. Anså det for å komme klart frem i sammenhengen, men tydeligvis ikke. Beklager at jeg var uklar.

Og for å svare på ditt neste spørsmål, om min datter eller sønn ender opp som sexarbeider ser ikke jeg det som verre en massør eller psykolog.

Skrevet

tror ikke prostistusjon er bra for den prostituertes psykiske helse iallefall

det er ikke bra for den nærmeste familiens helse heller. Du gjør dine kunder happy, men gjør alt så mye mer ubehagelig og kleint for alle andre.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med å gjøre det. Møtte hyggelige mennesker, dro på kino, spiste på restauranter, dro på helgeturer. Hadde så godt som aldri sex med noen av dem. Mange av dem ville bare ha en hyggelig kveld eller helg med en "kjæreste", jeg var enkeltes +1 i bryllup o.l, var til og med hjemme hos en på familiemiddag for å late som om jeg var kjæresten til fyren.

Masse trivelige damer og menn som ikke er grisete gifte foreldre som snusker rundt.

Anonym poster: e597bd1f7b4a751e80eb45bd2e8044e0

du er død innvendig stakkars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...