Gå til innhold

Mellomblødninger etter tre år med Cerazette


Lensbaby

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har brukt pillene Cerazette i rundt tre år nå og har vært storfornøyd. Spesielt fornøyd med å slippe unna mensen og de forferdelige smertene og humørsvingene jeg slet sånn med før. Nå i det siste har jeg vært plaget med hyppige mellomblødninger. Har hatt tre-fire mellomblødninger de siste to månedene. Den ene fungerte som en vanlig mens og dro med seg vanlige menssmerter og dårlig humør, mens de andre har vært mindre blødninger uten smerter eller humørendring.

Har hørt at om man blir hyppig plaget med mellomblødningene skal man gå til legen? Jeg har virkelig ikke lyst til å bytte pille, da jeg er livredd for å ha mensen igjen. Sist endte det opp med depresjoner og angst, og dit vil jeg ikke igjen. I tillegg har jeg kronisk hodepine, noe som også er en av grunnene til at jeg bruker cerazette, da den skal være bra for dem som sliter med hodepine/migrene.

Har ikke vært veldig plaget med mellomblødninger før. Kun en yberliten blødning i løpet av halvåret omtrent.

Vet dere noe om dette? Kommer blødningene til å avta etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det litt i perioder. Har vel gått på dem 5-6 år nå.

Ene gangen var det såpass at jeg brukte tampong, ellers har det bare vært litt brun-rød utflod.

Anonym poster: 01bce949a9f4544b8985eec62309058b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...