Gå til innhold

"Å iiik noen så tissen min". Verden raser sammen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er vel omtrent sånn mange reagerer. Hvorfor det? Hva er så farlig med at noen ser musa di? Noen reagerer jo som det var verdens undergang. Har aldri skjønt det der. Sett rett på, så er det jo ikke noe annet enn en strek. En strek med pels for noen. Kjønnshårene blir jo som en ekstra truse, en liten sensur. Er slik jeg ser det.

Nå går jeg ikke rundt å blotter musa mi til alle som spør, men om noen skulle se den så er ikke det verre for meg enn om noen ser hendene mine. Er det ingen flere som har det sånn?

Anonym poster: 590d03dbb9e87ca49fdd7a0533eccfd7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke reagert. Men er vell andre som ville reagert? "Så dåsa hennes igår.." Det er vell de som liker og snakke om det som gjør dette til et "sårt" tema.

Anonym poster: 5cfa640c0e451bb6b5cc3c6a7d5bd6c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye verre for den som må se det ekle kjøttsårlignende griseriet :spy:

Anonym poster: 80295d010be775855826c1b8623b379b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Jeg kunne fint ha stått foran en stor forsamling splitter naken, helt uten problemer. Det er ikke dermed sagt at det ikke finnes ting som gjør meg brydd - jeg kan også føle meg ubehagelig blottlagt og avkledd, men da i metaforisk forstand. Jeg har definitivt en sone som føles intim og privat, men den befinner seg et helt annet sted enn på mitt fysiske legeme.

Derfor føles det heller ikke som om jeg gir spesielt mye av meg selv når jeg har sex, for eksempel (siden tråden ligger på seksualitet). Det ligger ikke mye intimitet i den seksuelle akten i seg selv for min del, og derfor oppleves sex også ganske fritt og uproblematisk. Det er bare to fysiske legemer i kontakt med hverandre for nytelsens skyld. De relasjonene jeg ser på som intime og personlige er de hvor jeg har gitt av mitt indre, hvor den andre parten har fått trenge forbi det rent fysiske og tatt del i lengsler og drømmer og sterke følelser. Uavhengig om vi har opplevd hverandre nakne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har aldri kommet i fare for å vise den frem.... Tror jeg ville synes det hadde vært ganske flaut da. Viser jo noe ganske privat og intimt, og i hvert fall jeg hadde følt meg mer sårbar på den måten.

Anonym poster: 9f862c52e55df12db58bdc3b370d4c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsorganet er ment til seksuelt samkvem eller utskilling av enkelte stoffer. Førstnevnte anser jeg som høyst privat og ikke noe noen tilfeldige har å gjøre med, og sistnevnte ønsker jeg heller ikke å dele med noen etter at jeg passerte potte-stadiet.

Nakenhet er forbehold den man er i partnerskap med. Kjønnsorganene er en svært stor del av nakenheten, og dermed anser jeg det som 'iiiik verdens undergang' om jeg skulle boltre dem fritt for ei fremmed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Har aldri kommet i fare for å vise den frem.... Tror jeg ville synes det hadde vært ganske flaut da. Viser jo noe ganske privat og intimt, og i hvert fall jeg hadde følt meg mer sårbar på den måten.

Anonym poster: 9f862c52e55df12db58bdc3b370d4c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel omtrent sånn mange reagerer. Hvorfor det? Hva er så farlig med at noen ser musa di? Noen reagerer jo som det var verdens undergang. Har aldri skjønt det der. Sett rett på, så er det jo ikke noe annet enn en strek. En strek med pels for noen. Kjønnshårene blir jo som en ekstra truse, en liten sensur. Er slik jeg ser det.

Nå går jeg ikke rundt å blotter musa mi til alle som spør, men om noen skulle se den så er ikke det verre for meg enn om noen ser hendene mine. Er det ingen flere som har det sånn?

Anonym poster: 590d03dbb9e87ca49fdd7a0533eccfd7

En strek??!? Selvom du har bollemus så betyr ikke det at alle andre har det. Musa til alle jenter ser forskjellige ut, noen har store lepper, andre har stor klitoris, og noen har bollemus som deg. Hadde alle sin sett helt lik ut hadde det kanskje ikke vært så spess, men uansett så er det en privat del av kroppen som man ikke har lyst til å blotte for alle og enhver.. Get it?? Om du liker å blotte musa di, så be my gest.

Anonym poster: 5a6ca16430ecc7b5591be348d4df3cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...