Gå til innhold

Gave til en jente på 39 år - hva skal en gi da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal en gi til en jente som blir 39år?

Budsjett: kr 2000,-

Str: L/XL

Stil: 2013-look

Farge: Ikke svart

Kroppform: mannlig (sitat henne selv, noe som jeg har sagt at det ikke er :) ) , brede hofter

Høyde: ca 180

Sko str: 42

Har dere noen tips så send meg en linker her inne så kan jeg se på det.

Noe som hun kan bruke til hverdags på jobb eller på fritiden

Dette er samboeren som spør :)

Anonym poster: 2072a7573630d7321421f9eb4d47b2e0

Anonym poster: 2072a7573630d7321421f9eb4d47b2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samboeren din sagt at hun ønsker seg klær? Det er ikke så lett å kjøpe for andre hvis ikke personen som skal ha gaven har kommet med tydelige ønsker.

Hva med å heller kjøpe noe som kan gi en felles opplevelse for dere? For eksempel billetter til konsert, forestilling eller reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboeren din sagt at hun ønsker seg klær? Det er ikke så lett å kjøpe for andre hvis ikke personen som skal ha gaven har kommet med tydelige ønsker.

Hva med å heller kjøpe noe som kan gi en felles opplevelse for dere? For eksempel billetter til konsert, forestilling eller reise.

TS: Ja hun ønsker klær. Vi skal på en lengre tur ved påsketider..så det kan jeg ikke gi henne..og det vet hun ikke noe om ;) HYSJ!!!

Anonym poster: 2072a7573630d7321421f9eb4d47b2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med at en eller annen alltid skal komme inn og si noe i retning HÆ ERU OVER TJUE OG KALLER DEG JENTE???

Ser liksom ikke hvorfor det skulle plage noen.

Jeg er for ordens skyld ikke TS. Jeg er imidlertid også hankjønn, og følgelig helt ubrukelig på klær til damer på 39.

Anonym poster: 4c7b895040cfe6d93cc40bf68d2bc169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig greia med at en eller annen alltid skal komme inn og si noe i retning HÆ ERU OVER TJUE OG KALLER DEG JENTE???

Ser liksom ikke hvorfor det skulle plage noen.

Jeg er for ordens skyld ikke TS. Jeg er imidlertid også hankjønn, og følgelig helt ubrukelig på klær til damer på 39.

Anonym poster: 4c7b895040cfe6d93cc40bf68d2bc169

TS:

Takker for kjempegodt forsalg som du kom med. Jeg skal ta med dette videre. Dersom du ikke har noe mer fornuftig å komme med så anbefaler jeg at du tar deg en gåtur eller finner på nyttig å gjøre. For du har tydligvis ikke noe fornufig å komme med her.

Anonym poster: 2072a7573630d7321421f9eb4d47b2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Også beklager jeg at sa jente på 39 år dersom det var noen som tok det ille opp. Jeg ønsket bare svar å få gode tips hva en skal kjøpe når folk ønsker seg klær til gave.

Anonym poster: 2072a7573630d7321421f9eb4d47b2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Kanskje noko pent yttertøy er det enklaste? Ei vårjakke, til dømes? Med eit stilig skjerf til? Då er ikkje det med størrelsen så "akkurat". Eit triks er å kikke litt i bh-ar og penjakker ho har, L/XL kan vere så mangt. Prøv å finne talstorleiken, altså 40/42/44/46. Bh-storleiken kan vere til nytte for butikkekspeditøren viss du ikkje har noko anna å gå etter. Å sjå litt på kva merke ho har frå før kan også gi ein peikepinn om kva butikk du bør gå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 39.....

Irrelevant. Det er hva man føler seg som betyr noe.

Anonym poster: eb5933b584c6c144036686a707f39bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med ei stilig regnkåpe? Har ei selv som jeg liker å bruke når det regner og jeg skal noe annet ute enn å gå på tur, ikke alltid det er så fint med ei vanlig allværsjakke..

F.eks noe ala denne;

http://www.miinto.no/p-106747-regnkaape

Klær er alltid vanskelig å kjøpe til andre, med mindre en er veldig sikker på stil og hvilket snitt som kler fasongen.. Men; hva med en god cardigan i angora eller et annet mykt og varmt garn? Pent både til bukser og skjørt, og kan brukes til både penere klær og dongeri...

Denne f.eks;

http://www.miinto.no/p-120243-cathrine-hammel-angora-cardigan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...