Gå til innhold

Spiseforstyrrelse- der hvor man tidvis overspiser men lar være å brekke seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne spiseforstyrrelsen har vært omtalt på nyhetene men jeg kan ikke huske hva den het og dermed heller ikke finne info om den.

Jeg vet med sikkerhet jeg lider av denne da store mengder mat tidvis er som en balsam hver gang tunge tanker trenger seg på eller livet går meg imot.

Når jeg ikke er inne i denne fasen kompenserer jeg med et supersunt kosthold.

Bringebær , ananas, masse grønnsaker og havrekli samt trening gjør at jeg ikke eser ut fullstendig.

Men jeg har ikke tall på hvor mange daimkaker , potetgull med ost og løk, ferrero Rochepakker jeg har satt til livs siden jeg var 16.

Vet..det er skadelig og jeg kan dø, men når nervene sier stopp er det eneste utvei.

Jeg har gått til psykolog i tre år og pratet meg tom, endevent men spisingen, gjerne i helgene klarer jeg ikke å slutte med,

Slutter jeg kommer panikken.

Noen som har det slik og eller som kan henvise til et nettsted som beskriver denne spiseforstyrrelsen.

Ja jeg har erkjent at det er unormalt og noen vil kanskje si at dette er et stykke på vei til å bli fri, men jeg vil ikke slutte. Orker ikke.

Jeg har sjekket blodsukkeret og kolesterolet og alt dette var veldig bra.

Utrolig for jeg er 46 og har levd slik i 36 år.

To pakker havrekli i uken er kanskje med på å gjenopprette alt det gale..

Anonym poster: c44a0eb3e82cca93925c0796da4885e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 år har jeg levd slik

Ts

Anonym poster: c44a0eb3e82cca93925c0796da4885e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er dessverre er nødt til å stenge denne tråden. Her inne vet vi nemlig ikke hvem som kan svare, og vi vil ikke risikere at du får potensielt skadelige svar.

Jeg skjønner godt at du lurer på hva spiseforstyrrelsen din heter og hvordan du kan få bukt med den.

Hvis du tar kontakt med IKS, som er eksperter på dette, eller med ROS, kan du helt sikket få svar på det du lurer på, og forhåpentligvis også hjelp til å finne ut hvordan du skal bli frisk. Sistnevnte kan gi råd og støtte også skriftlig, hvis du ikke vil ringe noen. Bare send dem det du har skrevet her på mail.

Håper du tar kontakt med dem, og at de kan hjelpe deg videre til å forstå og etter hvert komme ut av spiseforstyrrelsen din. Lykke til!

Rainbow81, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...