Gå til innhold

Jaja så "krympa" bunaden min i skapet da...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at jeg har lagt på meg i det siste og jeg måtte prøve bunaden, jaja så hadden den "krympa" så klart...Tenker veldig om jeg skal sy den ut eller ikke før 17 mai, jeg er veldig glad i å bruke bunaden min og det er jo bare på 17 mai det går (i hverfall nå fortiden). Jeg brukte den ikke i fjor for da var jeg ute å reiste rundt 17 mai perioden så mye kan ha skjedd med vekten min siden sist (det er ikke sååå merkbart egentlig). Jeg har fortsatt smal midje men likevel så er kjolen for trang for jeg har fått større bryster(?!), det gjør jo at stakken trekkes mer oppover og den ser mer sprengt ut. Har ikke endret bunaden siden jeg var 20 år, altså det var 8 år siden, tenårene er i hverfall forlengst forbi... Er det like greit å sy kjolen ut? Jeg har tenkt å trene og spise sunnere, men vet ikke om jeg kommer til å gå ned i vekt :S

Anonym poster: 433a58c68fe753417e2f04db273ae0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet å se om vekta gikk ned etter endring av matvaner, litt kjedelig å sy den ut og så måtte sy den inn igjen.

Anonym poster: ed76537227697327f65810502ab5bbd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg ville ventet å se om vekta gikk ned etter endring av matvaner, litt kjedelig å sy den ut og så måtte sy den inn igjen.

Anonym poster: ed76537227697327f65810502ab5bbd5

Det er lenge til 17. mai, gå inn i en avrusningsperiode, null sukker, koffein og sånt. Kun grønnsaker og multivitamintilskudd :-D

Men seriøst, jeg tror det er lurt å skulle slanke seg litt fremfor å heller sy den ut, jeg har selv gått opp i vinter. Tror det er vanlig :-) Sitter mer stille osv, og spiser mens man sitter inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Det er lenge til 17. mai, gå inn i en avrusningsperiode, null sukker, koffein og sånt. Kun grønnsaker og multivitamintilskudd :-D

Men seriøst, jeg tror det er lurt å skulle slanke seg litt fremfor å heller sy den ut, jeg har selv gått opp i vinter. Tror det er vanlig :-) Sitter mer stille osv, og spiser mens man sitter inne.

Men samtidig er det vanlig å bli mer barmfager når man blir eldre, når jeg tenker etter? Men tror at 5 kg ned er fullt mulig til 17. mai :-) 2 kg per måned, og så er du i pluss igjen (minus) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er har funnet ut at man blir mer barmfager når man blir eldre, jeg er ikke akkurat 20 år lengre :P Tror den uansett må sys litt ut, men jeg kommer nok til å trimme mer fremover. ts

Anonym poster: 61ca16202d7d4ad4afbaedcf0db371a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men samtidig er det vanlig å bli mer barmfager når man blir eldre, når jeg tenker etter?

Seriøst? Jeg synes puppene mine har vokst veldig siste halve året-og jeg fyller da 42...Buksene passer enda mens puppene omtrent flommer ut av BHen. Dette ville jo forklart det?! (sorry for OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg synes puppene mine har vokst veldig siste halve året-og jeg fyller da 42...Buksene passer enda mens puppene omtrent flommer ut av BHen. Dette ville jo forklart det?! (sorry for OT)

Puppene mine vokste aldri så mye som de gjorde etter at jeg fylte 24.. Så noe er det i det.

Anonym poster: 06bec1a2a328c3b5e48b9cf6ddced126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...