Gå til innhold

Blir jeg bare brukt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere er nå ganske gode da, engasjerer dere så fælt i min lille teite situasjon. Hvor fantastisk luksus er ikke det? :-)

Han kommer innom en gang til uka, og vi prater ikke før den tid. HELLER IKKE ETTER.

Og hvis dere vil høre resultatet skal jeg fortelle det her, for joda jeg skal gjøre det. Jeg skal høre på dere, for flertallet regjerer :)

Ts

Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5

Jeg synes du skal be han ta med PC'en til deg når han skal komme til deg, så åpner du døra, tar PC'en og forteller han at du desverre har besøk og ønsker han en fin kveld. Så lukker du døra og thats it!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke kommer med pcen så tar du med deg venninnen din og besøker ham. Bruke folk er en ting, tyveri noe helt annet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere siden dere ikke trodde jeg greide det!!!

I går fikk jeg dataen min og sa at jeg ikke ville møte han mer!! (det var litt kjipt og det brenner i fingrene mine, men jeg har ikke svart på noen av sms'ene eller tlf samtalene jeg har fått i går kveld/natt og i dag....)

- Stolt ts

• Liker 6
Skrevet

En mann som dater meg, lager middag til meg, kjøper gaver til meg, har sex med meg... og avlyser avtaler for å DATE VENNINNEN MIN?? Jeg hadde spydd fyren opp i ansiktet.

• Liker 2
Skrevet

En mann som dater meg, lager middag til meg, kjøper gaver til meg, har sex med meg... og avlyser avtaler for å DATE VENNINNEN MIN?? Jeg hadde spydd fyren opp i ansiktet.

Du kan kanskje si jeg gjorde det, spydde vokabulært. Han forlot åstedet med en dam av tårer rundt seg. Burde filmet det

- Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere siden dere ikke trodde jeg greide det!!!

I går fikk jeg dataen min og sa at jeg ikke ville møte han mer!! (det var litt kjipt og det brenner i fingrene mine, men jeg har ikke svart på noen av sms'ene eller tlf samtalene jeg har fått i går kveld/natt og i dag....)

- Stolt ts

Åååååh jeg er så stolt av deg!!!!

• Liker 3
Skrevet (endret)

JA! Du blir bare brukt!

Jeg vet det, vært borti det samme en del ganger tidligere. Mannfolk som bare ville ha seg noe, ha noe selskap, bare for å vente på at det skal dukke opp noe bedre.

Og jeg LOT det skje.. dumme meg. Det nytter likevel ikke å angre på noe man har gjort, bare gjøre annerledes neste gang. Måtte ta tak i meg selv, få tilbake selvrespekt og bli mer selvsikker. På den tida var selvtilliten på bunn...

Lykke til!!

Endret av christine_
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan kanskje si jeg gjorde det, spydde vokabulært. Han forlot åstedet med en dam av tårer rundt seg. Burde filmet det

- Ts

Kanskje han lærer noe av det. Får bare håpe det for hans del.

Uten at du skal tenke noe mer på det selvfølgelig.

Endret av Steinar40
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...