Gå til innhold

Blir jeg bare brukt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal gjøre det. Jeg lover. Jeg må bare møte han fordi han har lånt en datamaskin av meg!

Dessuten ønsker jeg ikke å være bitter eller ond fordi jeg tenker:

Disse som driver på med dette MÅ ha noen relasjonsproblemer. Nå har jeg jo testet dette knulleopplegget flere ganger og det har dere andre også og jeg har sett at det er UMULIG at ingen ender opp med følelser... Han derimot virker til å trives veldig godt.. Og det er helt sant at jeg ikke forstår hvorfor han ikke er fornøyd med meg, jeg syns egentlig han burde vært forelska i meg og ikke omvendt! Så jeg syns faktisk litt synd på fyren. Å søke etter nye mennesker på den måten tror jeg er et ekstremt sug etter bekreftelse...Noe jeg trodde man slutta med i 20årene! Bytte ut damer hver uke, for å få "flest mulig" på "den lista".. Du vet? Ja ok, ferdig.. Jeg får dataen min, også sier jeg at vi ikke ses mer.. Men jeg greier ikke å være uhyggelig.... Jeg bare greier det ikke, for jeg er ikke sint nok..

Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk veldig vanskelig å forstå (ville innse) at den andre faktisk ikke bryr seg når man bryr seg selv.

Et uheldig psykologisk fenomen.

• Liker 2
Skrevet

..og jeg vil gjerne, for min egen stolthet, dra fra han med hevet hode uten å vise at han har greid å knekke meg! Den gleden skal han ikke få her i gården

Skrevet

haha.. jeg VISSTE du kom til å digge den! *knis*

Vel, men jeg ville aldri sendt en sådan melding selv. Det er jeg for gammelt til.

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hvor gamle er dere, ts?

Anonym poster: 6103484b81003e51b1d90f0b6a6c1bbd

Skrevet

Jeg var på vei til å skrive dette, kom på det nå når gjest skrev.

Jeg er 27 år og han er 33 år.

Det burde jeg sagt tidligere!

Skrevet

Jeg skal gjøre det. Jeg lover. Jeg må bare møte han fordi han har lånt en datamaskin av meg!

Dessuten ønsker jeg ikke å være bitter eller ond fordi jeg tenker:

Disse som driver på med dette MÅ ha noen relasjonsproblemer. Nå har jeg jo testet dette knulleopplegget flere ganger og det har dere andre også og jeg har sett at det er UMULIG at ingen ender opp med følelser... Han derimot virker til å trives veldig godt.. Og det er helt sant at jeg ikke forstår hvorfor han ikke er fornøyd med meg, jeg syns egentlig han burde vært forelska i meg og ikke omvendt! Så jeg syns faktisk litt synd på fyren. Å søke etter nye mennesker på den måten tror jeg er et ekstremt sug etter bekreftelse...Noe jeg trodde man slutta med i 20årene! Bytte ut damer hver uke, for å få "flest mulig" på "den lista".. Du vet? Ja ok, ferdig.. Jeg får dataen min, også sier jeg at vi ikke ses mer.. Men jeg greier ikke å være uhyggelig.... Jeg bare greier det ikke, for jeg er ikke sint nok..

En tiur med relasjonsproblemer...

Anonym poster: 20e9ba6d5b6b6ebae20f03349353cea3

• Liker 2
Skrevet

Du treffer veldig spikeren på hodet med dette innlegget her! Det handler om bekreftelse og det handler om usikkerhet hos de. Dermed trenger du ikke være uhyggelig, det er det han forventer. Når du henter PC'en og forteller han at du har funnet ut at dette ikke gir deg noe lenger og at du vil lete etter en kjæreste vil han kanskje kjenne det litt..

Det jeg har lært er at menn og kvinner som er slik har et behov for kjærlgihet de også, de er like sårbare som alle oss andre, de bare holder gitteret oppe ved å ikke involvere seg med noen de KAN få følelser for. Livredde for å miste kontrollen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at du må ha dataen din tilbake, men kan du ikke bare be om at han gir den til venninnen din og så gir hun den videre til deg? Siden han tydeligvis dater dere begge..

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner at du må ha dataen din tilbake, men kan du ikke bare be om at han gir den til venninnen din og så gir hun den videre til deg? Siden han tydeligvis dater dere begge..

Den der er også en bittersøt pille.
Skrevet

Du treffer veldig spikeren på hodet med dette innlegget her! Det handler om bekreftelse og det handler om usikkerhet hos de. Dermed trenger du ikke være uhyggelig, det er det han forventer. Når du henter PC'en og forteller han at du har funnet ut at dette ikke gir deg noe lenger og at du vil lete etter en kjæreste vil han kanskje kjenne det litt..

Det jeg har lært er at menn og kvinner som er slik har et behov for kjærlgihet de også, de er like sårbare som alle oss andre, de bare holder gitteret oppe ved å ikke involvere seg med noen de KAN få følelser for. Livredde for å miste kontrollen.

Nå har jo han egentlig utnyttet henne ved å date venninnen hennes også, så hvorfor i huleste skal hun være "hyggelig" tilbake og ta hensyn til hans ikkeeksisterende følelser og behov?

• Liker 1
Skrevet

Vel, hvis han har gått bak begge damernes rygg så er det egentlig bare en ting å gjøre, få i den der pc og legg fyren død.

• Liker 3
Skrevet

Venninnen min møtte han ikke, jeg vet ikke hva som skjedde, men hun visste jo at jeg "datet" han så hun stilte ikke opp! Hun gjorde det jo for meg. Han ba henne ut samme kveld som jeg og han skulle møtes. Så når hun ringte meg og han hadde sagt ifra til meg så avtalte hun med han og møtte han ikke.. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå har jo han egentlig utnyttet henne ved å date venninnen hennes også, så hvorfor i huleste skal hun være "hyggelig" tilbake og ta hensyn til hans ikkeeksisterende følelser og behov?

Fordi hun er bedre enn han! Og jeg har aldri sagt at hun skal ta hensyn til hans følelser. Det motsatte faktisk. Hun skal ta hensyn til sine følelser og vise han at hun er mer verdt enn det han tror. Det er han som får i fleisen at han ikke er noe kjærestemateriale.

Endret av Nettinettet
  • Liker 2
Skrevet

Netti: Han er nok ikke interessert i å være noe kjærestemateriale. Den her fyren kommer til å drite i hva TS og venninnen gjør uansett hva. Så TS må bare få i sin pc og så kutte ut forbindelsen til ham.

• Liker 1
Skrevet

Fordi hun er bedre enn han!

Bedre enn han? Så det er det alt dette dreier seg rundt? Å vise at en er bedre enn noen andre? Det er jo bare renspikket sprøyt. for han og andre vil ikke legge merke til dette pratet ditt om hvem som er bedre enn hvem.. Uansett hva noen velger å gjøre så gjør ikke det noen bedre eller verre enn noen andre!

Spar meg, gjør det enkelt. Enten elsker man, eller man elsker ikke. Og å gå med hodet hevet handler IKKE om å være bedre enn en annen. Det handler mer om selvrespekt. Og har denne frøkna selvrespekt så lar hun han gå uten et eneste ord med forklaring. Da, vil denne karen stå der og lure på hva i huleste som hendte. Men hun, burde legge ifra seg alle tanker om å forstå han, og bare akseptere at sånn er folk, og gå videre.

• Liker 3
Skrevet

Dere er nå ganske gode da, engasjerer dere så fælt i min lille teite situasjon. Hvor fantastisk luksus er ikke det? :-)

Han kommer innom en gang til uka, og vi prater ikke før den tid. HELLER IKKE ETTER.

Og hvis dere vil høre resultatet skal jeg fortelle det her, for joda jeg skal gjøre det. Jeg skal høre på dere, for flertallet regjerer :)

Ts

• Liker 2
Skrevet

Lykke til! :)

Skrevet (endret)

Bedre enn han? Så det er det alt dette dreier seg rundt? Å vise at en er bedre enn noen andre? Det er jo bare renspikket sprøyt. for han og andre vil ikke legge merke til dette pratet ditt om hvem som er bedre enn hvem.. Uansett hva noen velger å gjøre så gjør ikke det noen bedre eller verre enn noen andre!

Spar meg, gjør det enkelt. Enten elsker man, eller man elsker ikke. Og å gå med hodet hevet handler IKKE om å være bedre enn en annen. Det handler mer om selvrespekt. Og har denne frøkna selvrespekt så lar hun han gå uten et eneste ord med forklaring. Da, vil denne karen stå der og lure på hva i huleste som hendte. Men hun, burde legge ifra seg alle tanker om å forstå han, og bare akseptere at sånn er folk, og gå videre.

Selvfølgelig dreier det seg om selvrespekt og ikke om å være bedre enn noen ., men det er jo liten tvil om at hun er et bedre menneske enn det han er og dermed ikke burde synke på hans nivå!

Det du sier her er jo det jeg har sagt gjennom hele diskusjonen. Men at hun er bedre enn han er det jo liten tvil om. Han ler bak ryggen hennes og prøver å date andre mens de har en greie. Det viser i mine øyne veldig liten verdi iallefall.

Dette handler jo heller ikke om å elske eller ikke.. de har jo ikke noe forhold men sex..

Endret av Nettinettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...