Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #21 Skrevet 17. februar 2013 Vi kvinner må begynne å sette grenser for vår egen del. Vi må også ha en moden holdning som hever seg over de som ikke behandler oss bra, uten at vi tar "talk to the hand" opplegget. Vi bestemmer selv over våre kropper og våre følelser og det er Vi som må ta tilbake kontrollen og ikke la oss tråkke på. Føles ikke noe rett så er det ikke rett!
Strixvaria Skrevet 17. februar 2013 #22 Skrevet 17. februar 2013 Men måten du ville hun skulle avslutte det på er ikke normal folkeskikk. Det er drittslenging og unødvendig. Vi er da voksne mennesker, selv om han kanskje ikke er det, og ikke viser henne den respekten hun fortjener. Jeg ser ikke på en slik siste-stikk-melding som drittslenging. Noe ala "jævla mannehore", derimot, dét er drittslenging. 1
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #23 Skrevet 17. februar 2013 Jeg ser ikke på en slik siste-stikk-melding som drittslenging. Noe ala "jævla mannehore", derimot, dét er drittslenging. Jeg kan garantere at han vil kjenne det mer hvis hun oppfører seg skikkelig og bruker følelsene mot han, enn en slik siste stikk melding som bitre kvinner vanligvis bruker. Det blir det samme som når vi kjefter på mannfolka og det går inn det ene øret og ut det andre. Det å fortelle en mann at det han holder på med er noe vi ser på som under vår verdi smeller mer! De har følelser de også, og når du frem til de kan du faktisk skape noe i dem. 1
Strixvaria Skrevet 17. februar 2013 #24 Skrevet 17. februar 2013 Jeg kan garantere at han vil kjenne det mer hvis hun oppfører seg skikkelig og bruker følelsene mot han, enn en slik siste stikk melding som bitre kvinner vanligvis bruker. Det blir det samme som når vi kjefter på mannfolka og det går inn det ene øret og ut det andre. Det å fortelle en mann at det han holder på med er noe vi ser på som under vår verdi smeller mer! De har følelser de også, og når du frem til de kan du faktisk skape noe i dem. Hva mener du hun skal gjøre da, helt konkret? La meg gjette; bruke enda mer tid på ham; at de skal sette seg ned og 'snakke sammen'? Jo fortere hun blir kvitt ham, jo bedre. Jeg ser ingen grunn til 'å skape noe i følelsene hans', eller hva du nå mente med den setningen - poenget her er vel å GTFO før det er for sent og TS sitter igjen med en ulykkelig forelskelse? 1
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #25 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Hva mener du hun skal gjøre da, helt konkret? La meg gjette; bruke enda mer tid på ham; at de skal sette seg ned og 'snakke sammen'? Jo fortere hun blir kvitt ham, jo bedre. Jeg ser ingen grunn til 'å skape noe i følelsene hans', eller hva du nå mente med den setningen - poenget her er vel å GTFO før det er for sent og TS sitter igjen med en ulykkelig forelskelse? Du trenger ikke gjette, du kan lese hva jeg har skrevet at jeg synes hun skal gjøre: Dette handler om dine følelser i en situasjon og det er dine følelser du skal ta hensyn til. Når du trekker deg synes jeg du skal si at denne relasjonen ikke føles rett for deg og at du ønsker han lykke til videre og at dere godt kan være venner, men ikke være intime. Og ja, jeg mener at hun skal trekke seg NÅ, hvis det var uklart ut i fra det jeg skrev over. Hun fortjener bedre, men hun fortjener også at han ikke skal sitte igjen med esset, noe han vil gjøre hvis hun tar avskjed med han på den måten som du sier. Da vil han bare tenke at "haha, hun ble lurt og pult og taklet det ikke" Hvis hun viser at hun er et voksent menneske som ble følelsesmessig engasjert og ikke lar seg bli behandlet tror jeg hun vil gjennvinne litt av den respekten han nå ikke har for henne. Endret 17. februar 2013 av Nettinettet 1
Purple Basil Skrevet 17. februar 2013 #26 Skrevet 17. februar 2013 TS, jeg synes du skal rett og slett skal si at relasjonen mellom dere ikke er riktig for deg, og at du ønsker å trekke deg ut (siden du nå lurer på hvordan du skal komme deg bort). Krysser fingrene for at du får det til! Det er virkelig ikke lett når det står på, men i ettertid vil du være glad for det. 3
Pene sko... Skrevet 17. februar 2013 #27 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Du avslutter det enkelt og greit på en redelig måte. Hjerteløse utnyttere av noen damer og menn bryr seg midt i ryggen om hva du synes om deres oppførsel og deres totale mangel på folkeskikk, samt respekt. Du må ikke tro at disse ligger og vrir seg samvitttighetsfullt i sengen pga av at du presterte en sjelfull eller bitter avskjed som kaster lys på alt som manglet og feilet i "forholdet". Du er glemt i samme øyeblikk du sier farvel omtrent. Trist, men sant. Men for all del vis normal folkeskikk og si takk for deg på en høflig og uttrykkelig måte. Å bare ty til sudden silence blir litt for barnslig, imo. Når dette er sagt er det bare å bite tennene sammen, brette opp ermene og gå videre. Du finner noen som bryr seg omsider. Gode ting hender også for gode mennesker. Det tror jeg på. Endret 17. februar 2013 av Pene sko... 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #28 Skrevet 17. februar 2013 Jeg ville faktisk bare ha sendt en tekst der det står følgende: Jeg har andre mennesker i mitt liv som jeg heller vil bruke tid på. Du får ha lykke til videre. Ikke noen forklaring. Ingenting. Bare enkelt og greit slik. Han har ikke rett på noe mer utdypende beskjed. Anonym poster: 6103484b81003e51b1d90f0b6a6c1bbd 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #29 Skrevet 17. februar 2013 Tusen takk for at dere er så hjelpsomme Jeg skal se han til uka og da skal jeg takke for fine stunder og si at det ikke blir mer fysisk mellom oss. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men jeg kan si det når han går. Jeg kan ha en hyggelig kveld med han først. Vil jo ikke at han skal være bitter på meg eller noe, vil heller at han kan sitte igjen og klø seg i hodet og tenke "hva skjedde der? alle går jo gråtende fra meg"........ Men burde mest kanskje åpne profilen min og legge ut DET fine bildet av meg selv.. Da trenger jeg jo kanskje ikke bruke ord.. Da får han smake egen medisin, og kanskje den smaker vondt for han også.. Men jeg har rett og slett ikke samvittighet til det, og det er pinlig........ Jeg gjør ikke det... ts Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #30 Skrevet 17. februar 2013 Tusen takk for at dere er så hjelpsomme Jeg skal se han til uka og da skal jeg takke for fine stunder og si at det ikke blir mer fysisk mellom oss. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men jeg kan si det når han går. Jeg kan ha en hyggelig kveld med han først. Vil jo ikke at han skal være bitter på meg eller noe, vil heller at han kan sitte igjen og klø seg i hodet og tenke "hva skjedde der? alle går jo gråtende fra meg"........ Ja, det kommer nok denne tiuren til å tenke... Anonym poster: 20e9ba6d5b6b6ebae20f03349353cea3 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #31 Skrevet 17. februar 2013 Jeg vil egentlig snu alt på hodet og få det slik at det er han som sitter der og sutter på tommeltotten sin. Jeg har lyst til å spørre han hvorfor alle disse venninnene hans (x'ene hans) som han så uskyldig fletter inn i alle sammenhenger ikke er sammen med han lenger og om han er avstumpa eller om han er langt fra monogam eller om han har kronisk tiltrekning mot spenning som han finner i å møte NYE damer. Eller om han rett og slett bare ikke syns jeg er bra nok. MEN WHAT EVER. Jeg skal ikke synke så dypt som han og jeg liker ikke å leke med folks følelser. Jeg har bare lyst. Men jeg leker like mye med mine. SKRU DERE AV FØLELSER! NÅ!!!!Å! Ts Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #32 Skrevet 17. februar 2013 Tusen takk for at dere er så hjelpsomme Jeg skal se han til uka og da skal jeg takke for fine stunder og si at det ikke blir mer fysisk mellom oss. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men jeg kan si det når han går. Jeg kan ha en hyggelig kveld med han først. Vil jo ikke at han skal være bitter på meg eller noe, vil heller at han kan sitte igjen og klø seg i hodet og tenke "hva skjedde der? alle går jo gråtende fra meg"........ Men burde mest kanskje åpne profilen min og legge ut DET fine bildet av meg selv.. Da trenger jeg jo kanskje ikke bruke ord.. Da får han smake egen medisin, og kanskje den smaker vondt for han også.. Men jeg har rett og slett ikke samvittighet til det, og det er pinlig........ Jeg gjør ikke det... ts Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5 Jeg skulle ønske at jenter som deg slutter med å tenke at dere skal gjøre alt på en slik fin og ordentlig måte og helst ansikt til ansikt. Du sparer ikke deg selv for ubehag på dette viset. Og vet du hva? du kommer til å fortsette med å møte han og ha sex med han. DET er jeg hundre prosent sikker på. Jeg skulle virkelig ønske at du klarte å se dette selv. Anonym poster: 6103484b81003e51b1d90f0b6a6c1bbd 4
Strixvaria Skrevet 17. februar 2013 #33 Skrevet 17. februar 2013 Jeg skulle ønske at jenter som deg slutter med å tenke at dere skal gjøre alt på en slik fin og ordentlig måte og helst ansikt til ansikt. Du sparer ikke deg selv for ubehag på dette viset. Og vet du hva? du kommer til å fortsette med å møte han og ha sex med han. DET er jeg hundre prosent sikker på. Jeg skulle virkelig ønske at du klarte å se dette selv. Anonym poster: 6103484b81003e51b1d90f0b6a6c1bbd Det er akkurat det jeg tenker også. Særlig når man skal 'ordne opp' og være så søt og snill og for all del ikke være 'den slemme parten' - akkurat det siste er megsuperviktig, for du har jo kontakt med så mange som kjenner han og..eh, nei vent, det stemte visst ikke helt.. then why?? TS, du kommer aldri til å klare å ta igjen med samme mynt, du er for snill og for redd for at han skal synes et eller annet om deg (like that matters). Hvis du er så - unnskyld uttrykket - dum at du faktisk møter denne fyren flere ganger nå, så kommer du til å bli snøret rett inn igjen, og han kan fortsette slik han alltid har gjort. Hadde du vært seriøs når du sier at du er lei av dette, så hadde du kuttet kontakten NÅ, kort og brutalt, men det gjør du ikke. Du lar deg selv bli fanget av følelser og ønskedrømmer som ikke har rot i virkeligheten, og det er din store svakhet i dette spillet - tror du ikke han er fullstendig klar over dette også, og at det er derfor han har så godt tak på deg? Dette har ikke noe med å være snill og søt og god å gjøre, at dét i det hele tatt er et diskusjonspunkt er så typisk flink-pike-syndrom som det får blitt. Nåde om kvinnen skulle bli sittende som den fæle parten som 'slår opp' og outer fyren liksom, da er det bedre å jatte med og klisse på med følelsespreik og samtaler som ikke fører noe steds hen. Hva han måtte mene om noe som helst er da revnende irrelevant; han har da ikke noe med ditt liv å gjøre ellers han, har han vel? Så why bother? Hvorfor gjøre dette her vanskeligere enn det må være? 2
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #34 Skrevet 17. februar 2013 Jeg synes heller ikke du skal være søt og snill og ta hensyn til hans følelser, jeg synes at du skal ta hensyn til dine, men samtidig få respekten tilbake fra han. Jeg synes ikke du skal ha en siste hyggelig kveld med han før du avslutter, jeg synes du skal avsluttet dette direkte neste gang han spør om du vil være med han. Da kan du si at du har kjent litt på det, og føler at dette ikke fungerer helt for deg. Du har lyst på en kjæreste og har derfor bestemt deg for å begynne å date og treffe noen som kan være kjærestemateriale. 3
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #35 Skrevet 17. februar 2013 Nåde om kvinnen skulle bli sittende som den fæle parten som 'slår opp' og outer fyren liksom, da er det bedre å jatte med og klisse på med følelsespreik og samtaler som ikke fører noe steds hen. Hva han måtte mene om noe som helst er da revnende irrelevant; han har da ikke noe med ditt liv å gjøre ellers han, har han vel? Så why bother? Hvorfor gjøre dette her vanskeligere enn det må være? Det eneste man oppnår ved å prøve å være fæl og oute en fyr er at man blir sett på som en bitter bitch som ikke taklet at han bare var ute etter en ting. Hun blir baksnakket fra før og ledd av, ikke gjør ting verre for henne ved å la henne drite seg ut enda mer.. Hva han måtte mener er ikke irrrelevant det er VELDIG relevant fordi vi kvinner bryr oss om hva andre mener om oss, uansett hva vi har lyst til å mene om den saken. Selvfølgelig har hun lyst til å gå ut av dette med hodet hevet og at både han og de han snakker dritt om henne til får respekt for henne. 1
Purple Basil Skrevet 17. februar 2013 #36 Skrevet 17. februar 2013 Nettinettet sier mye klokt her, jeg synes du skal ta til deg rådene fra henne og oss andre hvis du virkelig vil ut av dette. Ikke møtt ham, ikke legg ut fine bilder på Facebook for å "vise ham". Han kommer ikke til å bry seg, han er den han er. Send en høflig sms om at du ikke ønsker mer kontakt, jo før jo bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #37 Skrevet 17. februar 2013 Jeg liker deg Nettinettet Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #38 Skrevet 17. februar 2013 "Jeg gidder ikke å bli holdt på gress; det var gøy mens det varte, men nå er det slutt. Kos deg på datingsidene dine og med min venninne xx (:" Jævla bra. 3
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #39 Skrevet 17. februar 2013 Jeg liker deg Nettinettet Anonym poster: 8b07928189d5d1f668df883fe0d635b5 Takk
Nettinettet Skrevet 17. februar 2013 #40 Skrevet 17. februar 2013 Jævla bra. haha.. jeg VISSTE du kom til å digge den! *knis*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå