Gå til innhold

Ditt neste reisemål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drar på kjærestetur til Florida 17. mars -to uker med sol og sommer. Vi skal i mange parker, samt shopping, bilkjøring og selvsagt litt strandliv.

Min første USA-tur, gleder meg stort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Israel i påsken i to uker! Ikke noe religiøst altså. Var der tre ganger i 2012. Sååå deilig å være der, dessuten kommer kjæresten min fra der. Gleder meg!

Anonym poster: 70aea420850ca751d92b8ed7532a7440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på romantisk langhelg (4 dager) til Roma i vår. Til sommeren skal vi på familieferie i Toscana og Umbria i to uker.

Planlegger en høsttur/førjulstur til London også... skal bare se hvor mye penger som er igjen etter sommerferien, og lete etter rimelige flybilletter da

Anonym poster: 11d216df12a74e85ce2b2763bf74111c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråbestemte oss igår for å booke kjærestetur til Edinburgh i påsken, tre dager i suite og bare være luxusdyr :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påske i Paris. Så forsommertur til Roma, om jeg finner en billig tur.. :)

Anonym poster: 020b28dd58bf16a4c85398a68946762a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i London en langhelg rundt 1 . februar, kjørestetur. En uke i Berlin i Vinterferien med barn og i påska reiser vi til Gdansk med barn.

Til sommeren reiser vi 3 uker til Roma og omegn, hele storfamilien.

Håper også på en familietur til london i høstferien, men den er ikke bestilt.

Anonym poster: ff489da72a8849f4093befb51669799b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar en uke til las Palmas om 2 uker.. veldig impulsivt, bestilte i dag! Ellers skal jeg 1 uke til portugal i juli, og 16 dager til ZANZIBAR i august!! :) Der skal jeg i "serengeti", som er den største nationalparken i verden...!

Du bør kanskje sjekke kartet litt... Serengeti ligger ikke på Zanzibar, men i Tanzania.. :)

Forresten så er både Tanzania og Zanzibar fantastisk. Har vært der to ganger. Har desverre ikke fått med meg Serengeti, men har vært i Ngorongoro og Manyara samt Kilimanjaro.

Kan gi mange tips om Zanzibar om du ønsker. :) Har funnet drømmestedet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange spennende reiser.. Vi har ikke planlagt sommeren enda, men skal en svipptur til Sverige i påsken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai. :)

Anonym poster: d748bbbe9cd0faa771a28b3f4c9e3e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zanzibar er en øygruppe som hører til Tanzania, hvor nasjonalparken Serengeti ligger - på fastlandet. Så om du tenker deg på safari så håper jeg for din del at du bare blander litt nå.

Min neste ferie går til St. Petersburg om ca. 2 uker. Gleder meg! :)

Jeg skal være 1 uke på zanzibar, for så å ta båt over til Tanzania, og så dra til serengeti! Så jeg har full kontroll.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje sjekke kartet litt... Serengeti ligger ikke på Zanzibar, men i Tanzania.. :)

Forresten så er både Tanzania og Zanzibar fantastisk. Har vært der to ganger. Har desverre ikke fått med meg Serengeti, men har vært i Ngorongoro og Manyara samt Kilimanjaro.

Kan gi mange tips om Zanzibar om du ønsker. :) Har funnet drømmestedet der!

Jeg er klar over det, jeg skal være på zanzibar 1 uke, for så å ta båten over til tanzania og da dra til serengeti! Jeg vet at ikke serengeti ligger på zanzibar, jeg bare gadd ikke skrive en hel avhandling her inne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris på onsdag til mandag! Woho! Sist jeg var der var jeg sammen med min (daværende) kjæreste. Nå skal jeg bare besøke en venninne og handle på forever21 og fine bokbutikker.

Anonym poster: f5065ddfc9bde1a6e0edf98fb9579f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nettopp kommet hjem fra en tur til Kuwait, Dubai og Oman :D

Nest tur blir nok ikke like langt unna.. vi satser på en islandstur i løpet av våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble brått bestilt tur til København i mai, etter eksamner. Venninnetur. Å som jeg gleder meg :danse:

Anonym poster: 3b8596cce5ae286b1920e7d63ba2cd9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...