Gå til innhold

Ditt neste reisemål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge skal du være borte, og hva skal du gjøre der? Jeg har mest lyst på en tur til Wien nå, kanskje langhelg. Med slott, museer, pariserhjul osv :)

Anonym poster: 632083a929cfa06b8e49514cd4825132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min neste reise er overlanding i Afrika:D Skal besøke landene Sør-afrika, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Malawi og Mosambik:D Reiser om 75 dager og skal være borte i 7 uker:) gleeder meg!:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

India, Thailand, Kambodsja,vietnam, Malaysia, Indonesia og Singapore! Reiser i slutten av Mars, blir borte i litt over to måneder.

Endret av Fnisu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fullt så eksotisk som de andre her. Men jeg gleder meg!

Toscana i påsken.

Synes et glass chianti i solveggen blant oliventrær, vinmarker og sypresser er bedre enn appelsin og kvikklunsj i snøen :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

York og London i mars! :)

Oj, glemte å skrive hvor lenge!! To uker i York, og fire dager i London.

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min neste reise er overlanding i Afrika:D Skal besøke landene Sør-afrika, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Malawi og Mosambik:D Reiser om 75 dager og skal være borte i 7 uker:) gleeder meg! :)

Ååååå du er heldig! Har vært til afrika mange ganger og det er bare fantastisk. Du kommer til mange flotte land. Har også vært i Sør afrika, Botswana og Zimbawe. Skal du på en overland tur? Hvilket selskap reiser du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå du er heldig! Har vært til afrika mange ganger og det er bare fantastisk. Du kommer til mange flotte land. Har også vært i Sør afrika, Botswana og Zimbawe. Skal du på en overland tur? Hvilket selskap reiser du med?

Jeg skal reise med Drifters på begge turene, den ene turen er 18 dager gjennom Sør-Afrika, lit tid på egen hånd og 24 dagers gjennom de andre nevnte landene:) Gleder meg heeelt utrolig masse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise med Drifters på begge turene, den ene turen er 18 dager gjennom Sør-Afrika, lit tid på egen hånd og 24 dagers gjennom de andre nevnte landene:) Gleder meg heeelt utrolig masse:D

Drifters er veldig bra, der har du gjort ett godt valg. Jeg reiste med de til Botswana i fjor. Tror begge de turene er veldig bra. Har tenkt å dra med de til Mozambique til neste år - eller kanskje Namibia turen.

Knall opplegg hele veien - og gled deg til camping ute bushen. Spennende når man får elefanter, hyener eller kanskje en løve tuslende rett utenfor teltet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Spania i påsken. Kos og avslappning. :)

Anonym poster: 880e18879dd085a486ca1642e9fd6e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt neste er noe så "kjedelig" som London. Vært der før og sånt, så det er mest for selskapet og fotballen. Har lyst til å dra til Japan, egentlig. Det hadde vært artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Russland, Mongolia, Kina og Hong Kong. Reiser via den transmongolske jernbanen fram til Beijing med enkelte stopp underveis. Og en måned i Kina/ Hong Kong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til Praha med søsteren min. Tre dager med shopping, champagne og høy fnisefaktor. Severdighetene tar vi som vi går forbi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DevilAngel

Island!! Reiser faktisk til fredag og kommer hjem søndag, så det blir en helg :P Vi skal bade i de varme skildene, hehe. Og oppdage mer av isand!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...