Gå til innhold

Ditt neste reisemål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drar en uke til las Palmas om 2 uker.. veldig impulsivt, bestilte i dag! Ellers skal jeg 1 uke til portugal i juli, og 16 dager til ZANZIBAR i august!! :) Der skal jeg i "serengeti", som er den største nationalparken i verden...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiser til Tallinn om noen uker:) skal være en langhelga,

Gled deg, det er en super by :)

Anonym poster: 632083a929cfa06b8e49514cd4825132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først for tur står Warsawa om to uker. Var der i oktober på jentetur, denne gangen er det med mann og barn. Tre netter med kvalitetstid, barna får bestemme hva vi skal gjøre,regner med at det blir mye bading i hotellets basseng.

I mai skal vi 15 dager til Abu Dhabi, familieferie, shopping, bading, Ferrari world, Water world og en del spa behandlinger på mor :)

Første helga i juni skal mannen og jeg på kjærestetur og bryllup til København, enten 2 eller 3 netter.

Siste uka i juli og første i august blir det familieferie igjen til Kroatia. Da er det bading og besøke noen av storbyer i nærheten som står for tur. Leier bil og tar det som det kommer.

Gleder meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irland i en uke neste mandag på studietur med klassen. Skal bl.a. på literary pub crawl, Guiness store house og hundeveddeløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten Gran Canaria i morgen eller Tenerife på søndag.........restplasser........

Anonym poster: 28efe18b11c838e7e2836b9aa80100b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irland i en uke neste mandag på studietur med klassen. Skal bl.a. på literary pub crawl, Guiness store house og hundeveddeløp.

Gled deg til Guiness store house :laugh: Kjempe kjekt å høre hvordan alt ble til :)

Irland er det fineste landet jeg har vært i, det er bare helt fantastisk nydelig med masse hyggelige mennesker. Er mest glad i å være på "landet" men Dublin er også flott :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn til byen på mandag. Jobb, ca åtte timer.

Spennende, håper du blogger ;)

Anonym poster: 632083a929cfa06b8e49514cd4825132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers skal jeg 1 uke til portugal i juli, og 16 dager til ZANZIBAR i august!! :) Der skal jeg i "serengeti", som er den største nationalparken i verden...!

Zanzibar er en øygruppe som hører til Tanzania, hvor nasjonalparken Serengeti ligger - på fastlandet. Så om du tenker deg på safari så håper jeg for din del at du bare blander litt nå.

Min neste ferie går til St. Petersburg om ca. 2 uker. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er en mann.

Jobber Gud bare åttetimersskift? Det forklarer mye.

Anonym poster: 632083a929cfa06b8e49514cd4825132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber Gud bare åttetimersskift? Det forklarer mye.

Anonym poster: 632083a929cfa06b8e49514cd4825132

Åtte timer, ja :)

Og hva med deg? Hvor lang arbeidsdag har du? Hvordan fungerer det med jobb og slikt når man er anonym forresten? Lønn, for eksempel. Hvordan vet arbeidsgiver hvem de skal betale og hva de skal betale for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal du være borte, og hva skal du gjøre der?

Anonym poster: 632083a929cfa06b8e49514cd4825132

Forhaapentligvis blir det langhelg et varmt sted i Europa i sen August. Kjaerestetur med masse sightseeing, god mat, soling paa stranda osv. :rodmer:

Med skolen skal jeg til Tyskland i slutten av Mai, saa det ser jeg ogsaa frem til! Vet ikke helt hva som skjer der enda, men det blir nok masse god mat og sightseeing der og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...