boks Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #1501 Del Skrevet 19. mars 2016 4 timer siden, Favole skrev: To måneder allerede Det går så fort! Godt at hun har blitt bedre, syke små er virkelig ikke noe særlig Hurra for to mnd med amming, det er kanonbra Jeg er så spent på den biten selv.. Håper dere fikk en fin dag med grilling, så koselig fortsatt god helg til dere! Helt sprøtt, fødte jeg ikke i forrige uke liksom? Veldig glad hun er bedre. Var dritekkelt når hun sleit sånn med å puste og ikke spiste. Fysj Takk, du er god Det går nok så fint atte, og hvis ikke vet vi at utfallet blir ganske awesome med mme også siden storebror ble så fin Er noe med at man har gjort dette før som gir en ro, selv om det ikke nødvendigvis går. Men jeg har trua på deg Hadde det ikke vært for lite interessert unge hadde det nok blitt fullamming her også, men når hun ikke gidder og bare sovner så fort noen nevnte pupp så får man jo ikke gjort så mye etter en stund Dagen har vært helt super. Ungen storkoste seg og lillesøster var SÅ flink og tålmodig i vognen. Søskenvogn var supert og S har vært ute i nesten hele dag, minus lunsj, daglur, kveldsbad og litt Karsten og Petra før sengen. I bilen hjem i ettermiddag kl 17 sa hun at hun ville legge seg Hun pinte seg gjennom kveldsmat og sovnet som en sten kvart på syv. Ikke hørt et pip siden Likere. Menne. Får vel nesten sove. Lillesøster sover i sengen sin så får benytte anledningen her! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mars 2016 #1502 Del Skrevet 20. mars 2016 Så bra at du holdt ut i to måneder! MME-barna blir fine de og Så herlig med en sånn utedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #1503 Del Skrevet 20. mars 2016 42 minutter siden, Tekola skrev: Så bra at du holdt ut i to måneder! MME-barna blir fine de og Så herlig med en sånn utedag! De er ganske fantastiske ja Var kjempedeilig i går og i dag skal vi i dyreparken tenkte vi. Elsker at våren har kommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. mars 2016 #1504 Del Skrevet 20. mars 2016 10 timer siden, boks skrev: Helt sprøtt, fødte jeg ikke i forrige uke liksom? Veldig glad hun er bedre. Var dritekkelt når hun sleit sånn med å puste og ikke spiste. Fysj Takk, du er god Det går nok så fint atte, og hvis ikke vet vi at utfallet blir ganske awesome med mme også siden storebror ble så fin Er noe med at man har gjort dette før som gir en ro, selv om det ikke nødvendigvis går. Men jeg har trua på deg Hadde det ikke vært for lite interessert unge hadde det nok blitt fullamming her også, men når hun ikke gidder og bare sovner så fort noen nevnte pupp så får man jo ikke gjort så mye etter en stund Dagen har vært helt super. Ungen storkoste seg og lillesøster var SÅ flink og tålmodig i vognen. Søskenvogn var supert og S har vært ute i nesten hele dag, minus lunsj, daglur, kveldsbad og litt Karsten og Petra før sengen. I bilen hjem i ettermiddag kl 17 sa hun at hun ville legge seg Hun pinte seg gjennom kveldsmat og sovnet som en sten kvart på syv. Ikke hørt et pip siden Likere. Menne. Får vel nesten sove. Lillesøster sover i sengen sin så får benytte anledningen her! Natta Det er helt vilt hvor fort tiden går, og med to små går den nok enda fortere. Håper alle holder seg friske fremover! Får krysse fingrene for ei skikkelig puppeguri, men vil hun ikke så er det jo ingen krise. Mett og fornøyd baby er det viktigste, uansett hvor maten kommer fra. For en herlig dag! Gleder meg til ordentlig vår her også Er så mye mer koselig å være ute da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mars 2016 #1505 Del Skrevet 20. mars 2016 Ååh, dyreparken Vi skal dit med ungene for første gang i år, gleder meg såååå! Har bestilt fint vær til de tre ukene vi planlegger på Sørlandet i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #1506 Del Skrevet 10. juni 2016 Jada så neida, snart 3 mnd siden sist da Skal si Her går det ganske fint. Snuppa vokser som ugress, føler hun vokser foran øynene mine. Vi har stokke sleepi seng og har hatt mini frem til i går. Da måtte vi utvide den, burde egentlig vært gjort for noen uker siden for hun var egentlig for lang for den. Vokser til og med fortere enn storesøster gjorde enda så fort vi følte det gikk. Gikk opp for meg at i går var siste gangen vi hadde en så liten seng på rommet vårt, ever. De vokser jo så fort. Ellers skjer det i grunn ikke så mye annet enn hverdagen altså. Mannen jobber og har vært en del på kurs. Vært alene med begge to. Fått, om mulig, enda mer respekt for alenemødre. Hvordan gjør de det? I kveld skal mannen på sommerfest på jobben, men han fikk bare gå så lenge han kjørte bil for har vært så mye alene med ungene i det siste at jeg kjenner jeg ikke orker at han skal være ubrukelig i morgen. Kroppen hangler og hangler så håper virkelig den har tenkt å finne ut av det snart. Ikke så mye spennende å melde om altså God sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 11. juni 2016 #1507 Del Skrevet 11. juni 2016 Fin oppdatering! Håpar du har det bra oppi all travelheten 🍉🍦☕ God sommar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #1508 Del Skrevet 11. juni 2016 2 timer siden, *Frida* skrev: Fin oppdatering! Håpar du har det bra oppi all travelheten 🍉🍦☕ God sommar! Har det ganske bra altså I går ble jo suksess. Begge ungene i seng innen 1915, hjemmelaget pizza, vin og film på mor. Ingen våknet før jeg gikk og la meg heller og da var mannen hjemme igjen og gikk inn til eldste. Liker god sommer til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 2. september 2016 #1509 Del Skrevet 2. september 2016 Hvordan går det med dere? Travle dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. september 2016 Forfatter #1510 Del Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, Verdande skrev: Hvordan går det med dere? Travle dager? Uhm, jepp største i verste trassen gjennom sommeren, begge syke (inkludert mora), tenner, utviklingssprang og ødelagt fot har en tendens til å få timer og dager til å forsvinne i et jafs Men vi har det rimelig fint altså! Minste blir 8 mnd om to uker. Atte hva for noe? Sommeren bare forsvant. Jenten begynner å få skikkelig glede av hverandre og det er så sykt herlig å se på båndet de har. Blir helt varm bare av tanken. Tenk at de er mine Og med dere @Verdande? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 2. september 2016 #1511 Del Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, boks skrev: Uhm, jepp største i verste trassen gjennom sommeren, begge syke (inkludert mora), tenner, utviklingssprang og ødelagt fot har en tendens til å få timer og dager til å forsvinne i et jafs Men vi har det rimelig fint altså! Minste blir 8 mnd om to uker. Atte hva for noe? Sommeren bare forsvant. Jenten begynner å få skikkelig glede av hverandre og det er så sykt herlig å se på båndet de har. Blir helt varm bare av tanken. Tenk at de er mine Og med dere @Verdande? Nei nei, minsta ble jo nettopp født! Åh, det er så koselig når de begynner å kommunisere seg imellom! Travle dager her også! Barna er jo nå to og tre, elsker og hater hverandre litt som det passer seg, som søsken flest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. september 2016 Forfatter #1512 Del Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, Verdande skrev: Nei nei, minsta ble jo nettopp født! Åh, det er så koselig når de begynner å kommunisere seg imellom! Travle dager her også! Barna er jo nå to og tre, elsker og hater hverandre litt som det passer seg, som søsken flest! Hun ble jo liksom det, men kalenderen vil det annerledes altså Det er så sykt herlig Sånn seriøst TO og TRE år alt Dine ble jo hvertfall født i går Blir helt skremt av denne tiden jeg!! Ser for meg tidvise intriger Har ikke søsken selv så har ikke noe å sammenlikne med enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. september 2016 #1513 Del Skrevet 2. september 2016 Åtte måneder Så stas det må være når de får mer og mer glede av hverandre. Gleder meg såå til tiden som kommer God helg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 6. september 2016 Forfatter #1514 Del Skrevet 6. september 2016 Den 2. september 2016 at 20.20, Favole skrev: Åtte måneder Så stas det må være når de får mer og mer glede av hverandre. Gleder meg såå til tiden som kommer God helg til dere I knooooow Helt sinnsykt. Ble jo liksom gravid i går da.... Tiden altså! Det er så herlig I helgen lå mannen og sov og jeg og lillesøster hadde vært oppe litt før storesøster våknet. Gikk og hentet henne (hun er nemlig under oppfattelsen av at man IKKE kan gå ut av sengen selv før mamma og pappa kommer, helt OK altså ) og i det vi kommer ned ble hun helt fra seg og lurte på hvor lillesøster var. Sa hun lå i lekegrinden og da ble ungen helt i ekstase og kom seg ikke fort nok bort for å si god morgen til lillesøstra De to altså. Skal legges til at den minste bare var et eneste stort glis oppi der når hennes store helt og forbilde kom. Åh ------------- I går ble en litt mer dramatisk dag enn jeg hadde forventet da jeg stod opp. Mannen og storesøster dro i bhagen mens jeg og lillesøster slappet av og koste oss før det var tid for lur. Ungen sov unormalt lenge (skal ikke klage altså, men man blir jo like satt ut hver gang og like forbanna ineffektiv fordi man ikke har helt trua ). Hun stod opp og lunsj stod på tapeten. Hun eeeeelsker skive med leverpostei så tenkte derfor at hun kunne får spise den selv i sittestolen (vi har henne enda i newborn stolen fordi hun er så vinglete). Unge smørblid og SÅ fornøyd med skive. Plutselig setter en bit seg skikkelig i halsen. Panikk. Ungen fikk den ikke opp og jeg husket jo ikke hva man skal og ikke skal gjøre når de setter noe i halsen. Lot henne prøve litt fordi de som regel får det opp selv, men neida. Måtte derfor få henne opp og trykket hardt oppover bak på ryggen. Skiven løsna. Både hun og jeg kan puste igjen og resten av skiven gikk i søpla for å si det sånn.. Fikk roet oss ned, men hun var så sinnsykt utilpass. Til slutt endte hun i sånn modus hun går i hvis hun er skikkelig overtrøtt. Jeg skjønner jo ikke noe (bare en time siden hun stod opp), men gikk litt med henne før jeg gikk på rommet hennes for å sove. Ungen KLIKKA og jeg fikk ikke kontakt med henne gjennom all gråting (tilsynelatende i søvne....). Ungen sovner i armene mine, men med stadige gråtetokter, huker seg sammen i smerte og surkler og stresser. Endte til slutt opp med å ringe 113 som fikk oss til legen. Når vi kom dit var hun selvfølgelig helt tipp topp.. Vet ikke hva det var og har aldri sett henne sånn før. Endte med at hun hylgrein hele ettermiddagen og fikk legge seg kl 18 og sov uavbrutt til 07:15 i dag Stakkars liten. I dag har vært tipp topp da. Sovet bra og vært skikkelig blidfis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 6. september 2016 #1515 Del Skrevet 6. september 2016 Uff, det hørtes ekkelt ut Bra du ble tatt på alvor og fikk komme til legen, men er jo typisk at alt er i tipp topp stand når man først kommer seg dit... Koselig å lese om søskenkjærligheten da, gøy når de blir så glade av å se hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 6. september 2016 #1516 Del Skrevet 6. september 2016 Uff, så ekkelt! Godt dere fikk tatt en tur til legen, selv om alt var i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. september 2016 #1517 Del Skrevet 6. september 2016 Huff, stakkars dere! Godt at dere fikk en sjekk, alltid bedre å sjekke det ut selv om alt blir bra igjen. Man vet jo aldri liksom. Får håpe det ikke gjentar seg Og søskenkjærlighet, åh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå