Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

38 dager igjen bare?? WOW, tiden går fort! :hjerte:

Den teller tre dager feil den tickeren så er 40 dager igjen, men himmel og hav som tiden flyr ja.. 19 dager til permisjon :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den teller tre dager feil den tickeren så er 40 dager igjen, men himmel og hav som tiden flyr ja.. 19 dager til permisjon :fnise:

Det blir gøy når hun endelig kommer ut!! Tror jeg må handle babyklær til deg i London :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gøy når hun endelig kommer ut!! Tror jeg må handle babyklær til deg i London :fnise:

Jaa, jeg gleder meg sånn.

Haha, du er nå søt og da Missdior. :hjerte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny baby-uke og veldig klar for å gjøre ferdig innspurten. Jeg er så L-E-I om dagen. Alt gjør vondt, snuppa holder på som besatt der inne i det trange magehuset, hormonene raser og ting er litt kjipt i forhold til mine foreldre om dagen.

Et lys i det hele er at mannen har fått seg ny jobb; på kontoret! Jeg er så glad for det. Endelig skal han komme hjem hver dag og får dele hverdagen med meg og den lille jenta vår :hjerte: Så i går gikk vi ut og spiste en bedre middag for å feire. På fredag var han hos en kompis og kom hjem lite edru, men gud så skjønn han var. Han stod leeeenge i gangen og tittet inn på rommet til snuppa og på sengen hennes. Spurte hva han drev med og da sa han at han stod der og gledet seg og så for seg den fine lille jenta vår i sengen sin. :rodmer: Fine mannen :hjerte:

Selv hadde jeg besøk av ei venninne på fredag og det var deilig å ha venninne-kveld igjen :) I dag blir det avslapping og utfylling av noen papirer som skal tilbake til advokaten. Også kaaaanskje jeg skal få fingeren ut med denne sykehusbagen? :plystre:

Ønsker dere alle en fin søndag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis ikke lenge igjen nå, men kan forstå at du blir lei :klem:

Så flott at han har fått ny jobb og kommer til å være hjemme, det er jo helt fantastisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ja! Misforstå meg rett altså, gleder meg fortsatt over å være gravid. :)

Jaaa, jeg er så glad for at det gikk vår vei der! Gleder meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til mannen din! Kjempe bra, glad for familien Boks sine vegner :hoppe:

Har det på samme viset ang magen, vondt og ubehagelig. Gleder meg til å få gutten ut selv om det er kos å være gravid og kjenne alle babybevegelsene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av meg selv her; nå har jeg akkurat stått og stryki alle gulpe-og vaskekluter pluss sengetøyet hennes :fnise:

Også klarte jeg så klart ikke å dy meg; sengen hennes er 100% klar :ler:

Sengetøy, sengehimmel og sprinkelbeskytter er på og uroen henger klar! :rodmer:

Nå kan du bare komme lille skatt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til mannen din! Kjempe bra, glad for familien Boks sine vegner :hoppe:

Har det på samme viset ang magen, vondt og ubehagelig. Gleder meg til å få gutten ut selv om det er kos å være gravid og kjenne alle babybevegelsene :rodmer:

Takk, er veldig glad selv også :danse::fnise:

Godt vi snart er ferdig Yesterday så vi får møte sjarmtrollene våre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og lyst å gjøre klar babysenga, men har tenkt at det er for tidlig :fnise: Men siden du har gjort det så kan vel jeg og ;) Man vet jo aldri når de små kommer ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, er veldig glad selv også :danse::fnise:

Godt vi snart er ferdig Yesterday så vi får møte sjarmtrollene våre :hjerte:

Jaaaa gleder meg sååå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og lyst å gjøre klar babysenga, men har tenkt at det er for tidlig :fnise: Men siden du har gjort det så kan vel jeg og ;) Man vet jo aldri når de små kommer ut :)

Har også følt at det er tidlig når det fortsatt er 37 dager til termin, men jeg klarte ikke la være :fnise:

Nei, jeg sa i går at jeg skulle ønske de kom med en timer som tikket ned. Det ville vært så kjekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også følt at det er tidlig når det fortsatt er 37 dager til termin, men jeg klarte ikke la være :fnise:

Nei, jeg sa i går at jeg skulle ønske de kom med en timer som tikket ned. Det ville vært så kjekt :ler:

Det hadde vært fantastisk ;) Jeg så en gang en film hvor folk kunne kjøpe seg en timer som telte ned til de traff sin store kjærlighet. Når den kom til null så peip den og da var kjærligheten sammen med deg. Begge måtte ha timer da, så hvis din store kjærlighet ikke hadde en timer så telte ikke din før han/henne kjøpte seg en timer. Mener at det var en dårlig film, og jeg trur ikke at jeg vil ha en slik timer. Men en baby-timer hadde vært veldig bra! :fnise:

Da skal jeg ordne senga i løpet av uka :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hørtes ut som en spesiell film :fnise:

Fiks sengen til uken du! Det er jo bare kos. :hjerte:

Kjenner jeg er veldig glad jeg startet med klærne såpass tidlig som jeg gjorde for vet ikke hvor mye jeg hadde orket nå på slutten av det! :)

Hvordan ligger du an i redebyggingen om dagen Yesterday? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på ordet redebygging etter jeg svarte her sist :fnise: Nå som jeg endelig har fått klærne av svigers så føler jeg at jeg er ca ferdig! Er senga, kjøp av litt ullklær, fødebagen (nesten ferdig) og strikkingen av vognteppe igjen! Stresser litt med teppe da. Er også glad jeg nesten er ferdig, som med klærne. Enn du? Pakket fødebagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som stresser med det teppet som skal strikkes :fnise:

Deilig å føle at du begynner å bli klar ser jeg for meg :) Kjenner jeg har senket skuldrene et par hakk selv hvertfall.

Her gjenstår bare dette teppet, hente stellebordet, kjøpe et par kremer og få pakket denne bagen. Har jo ikke fått fingeren ut i dag heller. Ble så vanvittig kvalm og fullt av vonde kynnere så ble sofatjeneste resten av kvelden! :)

Mannen var søt og "installerte" setebeskytter og basen til bilsetet i bilen i sta :hjerte:

I morgen er det jordmor kl 10, spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny baby-uke og veldig klar for å gjøre ferdig innspurten. Jeg er så L-E-I om dagen. Alt gjør vondt, snuppa holder på som besatt der inne i det trange magehuset, hormonene raser og ting er litt kjipt i forhold til mine foreldre om dagen.

Et lys i det hele er at mannen har fått seg ny jobb; på kontoret! Jeg er så glad for det. Endelig skal han komme hjem hver dag og får dele hverdagen med meg og den lille jenta vår :hjerte: Så i går gikk vi ut og spiste en bedre middag for å feire. På fredag var han hos en kompis og kom hjem lite edru, men gud så skjønn han var. Han stod leeeenge i gangen og tittet inn på rommet til snuppa og på sengen hennes. Spurte hva han drev med og da sa han at han stod der og gledet seg og så for seg den fine lille jenta vår i sengen sin. :rodmer: Fine mannen :hjerte:

Selv hadde jeg besøk av ei venninne på fredag og det var deilig å ha venninne-kveld igjen :) I dag blir det avslapping og utfylling av noen papirer som skal tilbake til advokaten. Også kaaaanskje jeg skal få fingeren ut med denne sykehusbagen? :plystre:

Ønsker dere alle en fin søndag! :blomst:

Jeg har jo nesten pakket fødebagen allerede.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...