boks Skrevet 23. august 2013 Forfatter #561 Del Skrevet 23. august 2013 Han er serviceingeniør i oljebransjen! Tydelig at de små blir større der inne når man kan kjenne de så godt som nå, og større blir de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 23. august 2013 Forfatter #562 Del Skrevet 23. august 2013 Da var det natta her I dag har vi skrudd sammen sengen til lille Det føltes uvirkelig og nå må jeg nesten klype meg selv i armen når jeg går forbi den. Fine senga Mannen syns det var stas å skru den sammen, herlig å se på Ellers har det ikke skjedd så mye her i dag. Kjørte mannen på jobbfest i ettermiddag. Etter det har jeg kost meg med indisk og vært hos ei venninne på film Nå ligger jeg i sengen og kjenner på lilles hikking og venter på at mannen skal komme hjem om et par timer maks Håper alle har hatt en fin fredag. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. august 2013 #563 Del Skrevet 23. august 2013 Ååh, så morsomt å få opp senga til lille Er noe med mannfolk som holder på med babyrelaterte ting, fantastisk fint Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. august 2013 Forfatter #564 Del Skrevet 24. august 2013 Ja, det er noe helt eget med det Takk for det og lige så Ligger her og håper mannen kan komme seg hjem snart, er såååå trøtt og han har ikke nøkkel med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 24. august 2013 #565 Del Skrevet 24. august 2013 Vi skal skru sammen sprinkelsenga i dag Min kjære kom også hjem i natt Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. august 2013 Forfatter #566 Del Skrevet 24. august 2013 Da var det jammen 33 uker her. 1 uke til jeg regnes som høygravid og 4 uker til man regnes som "fullgått" og snuppa ikke lenger regnes som prematur! Mannen kom hjem kl 3 i natt og har holdt et forbanna liv i sengen så ble 1 time på meg i natt Ikke så lett å sove når noen kommer kastende over deg i tide og utide Sto opp tidlig, spiste frokost og dro ned i byen. Fikk handlet inn middag og litt ulltøy til lille skatt De har fått inn så mye fint i butikkene nå, men nå er det virkelig stopp på tøyfronten på en stund. Sov et par timer her nettopp og nå skal jeg sette pizzadeig til heving. Blir hjemmelaget pizza og film i kveld siden vi ikke orket det på torsdag. I morgen tenkte vi oss på kino med noen venner. Spent på hvordan snuppa reagerer på kino etter å ha hatt full fest i magen i går kveld når jeg var på film hos ei venninne Fine jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. august 2013 #567 Del Skrevet 24. august 2013 33 uker Det går virkelig unna, tar deg vel snart igjen Kjent problemstilling! Bra du fikk noen timer søvn utpå dagen da Det er så vanvittig mye fint i butikkene nå, spesielt ulltøy Ikke lett å gi seg med handlingen når man kommer over så mye fint akkurat. Ha en fin kveld med pizza og film, tror det blir det samme hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. august 2013 Forfatter #568 Del Skrevet 24. august 2013 Før du rekker å si uke 33 så er du der du og Favole Tiden bare forsvinner om dagen føler jeg. En uke er virkelig ikke noe lenger, lurer på hvordan det blir når disse søte små kommer Jeg veeet, også tenker man liksom "jaja, bare et par ting til så holder det"... Ooooogså finner du noe mer Mannen syns alt var kjempefint og sa han gledet seg til å se det på Han er så god. Koser, nusser og snakker med lille i magen Kos dere med film og pizza dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 24. august 2013 #569 Del Skrevet 24. august 2013 33 uker syns du at magen er tung nå? Får du vondt i ribbeina om du sitter rett opp lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. august 2013 Forfatter #570 Del Skrevet 24. august 2013 Syns ikke egentlig magen er så veldig tung nei, men får vondt i ribbeina av å sitte ja. Spesielt når lillemor bestemmer seg for å bruke de som leke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. august 2013 #571 Del Skrevet 25. august 2013 Min mage er litt tung nå, men blir sikkert enda mer tung Guttungen min leker ikke der oppe, han presser seg så høyt opp som han klarer, men jeg får vondt uansett. Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. august 2013 Forfatter #572 Del Skrevet 26. august 2013 Hatt en fin helg ja! Vært sosial og slappet av! Deilig det! I dag er det 50 dager til termin! Sykt å tenke på at om 64 dager så er hun her uansett! Gleder meg sånn til å se henne, bli kjent med henne og bare elske henne mer enn noe annet! Hun var kjempebølle under kinoen i går Tror hun syns stillingen min var noe ubehagelig eller noe for plutselig bestemte hun seg for at det var veldig greit å snu seg helt. Først lå hun med hodet ned, snudde seg med hodet opp, hikket litt og hoppet på blæren før hun snudde seg helt ned igjen Søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. august 2013 #573 Del Skrevet 26. august 2013 Moro å lese hos deg Bra film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. august 2013 Forfatter #574 Del Skrevet 26. august 2013 Så koselig med et nytt "ansikt" her inne *Frida*. Likte filmen ja. Endte opp på "Skyggejegerene" Ikke lenge til du har termin, føler du deg klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. august 2013 #575 Del Skrevet 26. august 2013 Min ticker er faktisk helt rett, regnet på det så jeg har 59 dager igjen *Frida* har bare 14 dager oj! Så ikke det i stad. Ikke hørt om den filmen, grøsser? Jeg liker grøssere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. august 2013 Forfatter #576 Del Skrevet 26. august 2013 Min ticker er tre dager feil den.. Merkelig! Det er definitivt ingen grøsser Du har helt sikkert sett reklame om den på tv Jeg kan ikke se grøssere. Jeg kan få mareritt av Indiana Jones så du kan jo se det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. august 2013 #577 Del Skrevet 26. august 2013 Selv om jeg alltid husker masse drømmer så får jeg aldri mareritt av grøssere Følger lite med på reklame egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. august 2013 Forfatter #578 Del Skrevet 27. august 2013 Puuuh, da kan redebyggeren i meg roe seg litt. ALT er i hus (hvis vi ser bort i fra at vi glemte stellebordet ) I dag har vi jammen kjøpt inn alt det vi manglet. Tusenlappene har flydd kan du si Men himmel og hav så deilig å vite at alt er kjøpt i hvertfall. Nå gjenstår bare å skru sammen kommoden og rydde alt på plass. Også vaske all 60 vask da. DEILIG!!! I morgen skal jeg til akupunktur for bekkenet, spent på hvordan det blir Timen begynner i en annen by kl 8, så skal si man skal opp tidlig i morgen Var og hentet ut den ene apotekpakken i dag, den fra Apotek 1. En del kjekke ting i den Også dagens beste beskjed; MANNEN SKAL IKKE TIL ANGOLA ALLIKEVEL!!!! Jeg er så GLAD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2013 #579 Del Skrevet 27. august 2013 Åååh så bra at han ikke skal dra likevel Skjønner du er glad for den!! Må være deilig å ha alt på plass, gleder meg til å få alt på plass selv, men har forhåpentligvis litt tid på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 28. august 2013 #580 Del Skrevet 28. august 2013 Så braaaaa at han ikke skal reise!! Og så bra at alt er på plass Men bli ikke overrasket om det dukker opp småting dere vil ha Trudde at vi var ferdige selv men er noen småting vi vil ha allikevel. Lykke til med akupunkturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå