Gå til innhold

Mini-boks <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er serviceingeniør i oljebransjen! :)

Tydelig at de små blir større der inne når man kan kjenne de så godt som nå, og større blir de :fnise:

Skrevet

Da var det natta her :)

I dag har vi skrudd sammen sengen til lille :hjerte: Det føltes uvirkelig og nå må jeg nesten klype meg selv i armen når jeg går forbi den. Fine senga :rodmer:

Mannen syns det var stas å skru den sammen, herlig å se på :):rodmer:

Ellers har det ikke skjedd så mye her i dag. Kjørte mannen på jobbfest i ettermiddag. Etter det har jeg kost meg med indisk og vært hos ei venninne på film :)

Nå ligger jeg i sengen og kjenner på lilles hikking og venter på at mannen skal komme hjem om et par timer maks :)

Håper alle har hatt en fin fredag. God helg! :blomst:

Skrevet

Ååh, så morsomt å få opp senga til lille :rodmer: Er noe med mannfolk som holder på med babyrelaterte ting, fantastisk fint ;)

Ha en fin helg :blomst:

Skrevet

Ja, det er noe helt eget med det :fnise::hjerte:

Takk for det og lige så :)

Ligger her og håper mannen kan komme seg hjem snart, er såååå trøtt og han har ikke nøkkel med seg. :)

Skrevet

Vi skal skru sammen sprinkelsenga i dag :danse:

Min kjære kom også hjem i natt :rodmer:

Ha en fin lørdag! ;)

Skrevet

Da var det jammen 33 uker her. 1 uke til jeg regnes som høygravid og 4 uker til man regnes som "fullgått" og snuppa ikke lenger regnes som prematur! :danse:

Mannen kom hjem kl 3 i natt og har holdt et forbanna liv i sengen så ble 1 time på meg i natt :fnise: Ikke så lett å sove når noen kommer kastende over deg i tide og utide :P

Sto opp tidlig, spiste frokost og dro ned i byen. Fikk handlet inn middag og litt ulltøy til lille skatt :hjerte: De har fått inn så mye fint i butikkene nå, men nå er det virkelig stopp på tøyfronten på en stund. :ler:

Sov et par timer her nettopp og nå skal jeg sette pizzadeig til heving. Blir hjemmelaget pizza og film i kveld siden vi ikke orket det på torsdag. I morgen tenkte vi oss på kino med noen venner. Spent på hvordan snuppa reagerer på kino etter å ha hatt full fest i magen i går kveld når jeg var på film hos ei venninne :fnise: Fine jenta :hjerte:

Skrevet

33 uker :danse: Det går virkelig unna, tar deg vel snart igjen :P

Kjent problemstilling! Bra du fikk noen timer søvn utpå dagen da :) Det er så vanvittig mye fint i butikkene nå, spesielt ulltøy :) Ikke lett å gi seg med handlingen når man kommer over så mye fint akkurat.

Ha en fin kveld med pizza og film, tror det blir det samme hos oss :)

Skrevet

Før du rekker å si uke 33 så er du der du og Favole :fnise:

Tiden bare forsvinner om dagen føler jeg. En uke er virkelig ikke noe lenger, lurer på hvordan det blir når disse søte små kommer :ler::hjerte:

Jeg veeet, også tenker man liksom "jaja, bare et par ting til så holder det"... Ooooogså finner du noe mer :fnise: Mannen syns alt var kjempefint og sa han gledet seg til å se det på :hjerte: Han er så god. Koser, nusser og snakker med lille i magen :rodmer:

Kos dere med film og pizza dere også :klem:

Skrevet

33 uker :hoppe: syns du at magen er tung nå? Får du vondt i ribbeina om du sitter rett opp lenge?

Skrevet

Syns ikke egentlig magen er så veldig tung nei, men får vondt i ribbeina av å sitte ja. Spesielt når lillemor bestemmer seg for å bruke de som leke :fnise:

Skrevet

Min mage er litt tung nå, men blir sikkert enda mer tung :P Guttungen min leker ikke der oppe, han presser seg så høyt opp som han klarer, men jeg får vondt uansett.

Hatt en fin helg? :)

Skrevet

Hatt en fin helg ja! :)

Vært sosial og slappet av! Deilig det!

I dag er det 50 dager til termin! :hjerte: Sykt å tenke på at om 64 dager så er hun her uansett! :)

Gleder meg sånn til å se henne, bli kjent med henne og bare elske henne mer enn noe annet! :rodmer:

Hun var kjempebølle under kinoen i går :fnise: Tror hun syns stillingen min var noe ubehagelig eller noe for plutselig bestemte hun seg for at det var veldig greit å snu seg helt. Først lå hun med hodet ned, snudde seg med hodet opp, hikket litt og hoppet på blæren før hun snudde seg helt ned igjen :ler: Søta :hjerte:

Skrevet

Moro å lese hos deg :)

Bra film?

Skrevet

Så koselig med et nytt "ansikt" her inne *Frida*. :blomst:

Likte filmen ja. Endte opp på "Skyggejegerene" :)

Ikke lenge til du har termin, føler du deg klar? :)

Skrevet

Min ticker er faktisk helt rett, regnet på det så jeg har 59 dager igjen :) *Frida* har bare 14 dager oj! Så ikke det i stad.

Ikke hørt om den filmen, grøsser? Jeg liker grøssere ;)

Skrevet

Min ticker er tre dager feil den.. Merkelig!

Det er definitivt ingen grøsser :fnise: Du har helt sikkert sett reklame om den på tv :) Jeg kan ikke se grøssere. Jeg kan få mareritt av Indiana Jones så du kan jo se det for deg :fnise:

Skrevet

Selv om jeg alltid husker masse drømmer så får jeg aldri mareritt av grøssere ;) Følger lite med på reklame egentlig.

Skrevet

Puuuh, da kan redebyggeren i meg roe seg litt. ALT er i hus (hvis vi ser bort i fra at vi glemte stellebordet :fnise: ) I dag har vi jammen kjøpt inn alt det vi manglet. Tusenlappene har flydd kan du si :ler:

Men himmel og hav så deilig å vite at alt er kjøpt i hvertfall.

Nå gjenstår bare å skru sammen kommoden og rydde alt på plass. Også vaske all 60 vask da. DEILIG!!! :danse:

I morgen skal jeg til akupunktur for bekkenet, spent på hvordan det blir :) Timen begynner i en annen by kl 8, så skal si man skal opp tidlig i morgen :fnise:

Var og hentet ut den ene apotekpakken i dag, den fra Apotek 1. En del kjekke ting i den :tommelsmil:

Også dagens beste beskjed; MANNEN SKAL IKKE TIL ANGOLA ALLIKEVEL!!!! :bolledeig::danse: Jeg er så GLAD! :hjerte:

Skrevet

Åååh så bra at han ikke skal dra likevel :) Skjønner du er glad for den!!

Må være deilig å ha alt på plass, gleder meg til å få alt på plass selv, men har forhåpentligvis litt tid på meg ;)

Skrevet

Så braaaaa at han ikke skal reise!! :danse:

Og så bra at alt er på plass ;) Men bli ikke overrasket om det dukker opp småting dere vil ha :) Trudde at vi var ferdige selv men er noen småting vi vil ha allikevel.

Lykke til med akupunkturen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...