Gå til innhold

Nå har jeg fått kjolen min!


krista

Anbefalte innlegg

Jippi!!!!

Den er så nyyyydelig!

Jeg lovet noen av dere å komme med tilbakemelding om hvordan handelen min gjennom Ebay gikk. Jeg er storfornøyd!

Jeg kjøpte altså kjolen av Bellagowns gjennom Ebay. Jeg vant auksjonen den 24. april. Den 3. mai betalte jeg kjolen med Paypal og Bellagowns sendte den fra USA med vanlig flypost 6. mai. Onsdag 29. mai kl. 11.00 ringte det på døren min, og der var kjolen! Jeg er så glad og lettet! Nå er den saken i boks, så nå kan jeg bare glede meg til resten av forberedelsene!

Sara icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå mye!!

Jeg vet alt om det å vente på kjole man har kjøpt på ebay! Angrer litt på at jeg gjorde det i ettertid, for jeg ventet i 6 mnd og betalte 750 dollar uten å få kjolen. Rakk heldigvis å kjøpe en fra designeren så jeg fikk den kjolen jeg ville ha tilslutt.

Hvordan ser kjolen din ut?? Alltid morro å se icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet den også?

Jeg kjøpte min kjole etter å ha sett den på internett, dro til en salong og prøvde str 36 og fant ut at den kunne justeres.

Min måtte justeres ganske mye i midjen, så jeg bare lurte på om du også måtte det.

Det er jo litt sjanse å ta å kjøpe en kjole usett!

Kjempefin forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svenskbrud

Min första reaktion var "Ay chiuaua!!"

Din klänning/kjole är helt underbar!

Du blir helt enkelt tvungen att lägga in en bild på dig själv med kjolen på någon gång.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...