Gå til innhold

Kristendommens logikk


Gjest Methusalem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Religion har lenge vært et middel for å kunne kontrollere massene og vi kan se at religioner spiller mindre og mindre rolle nå som massene kan kontrolleres ved hjelp av pengesystemet.

Er ikke religiøs selv, men jeg synes absolutt det er flott at andre er det, så lenge det gjør dem lykkelige og en finner en mening i det en tror på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sjokkerer meg at det er mennesker i dag som kan se MANGE logiske briser i en religion, bare ved å lese i dens hellige bok,som vist nok ble skrevet av mennesker, men ved hjelp av den hellige ånden. Men her mener altså de fleste av dagens "kristne" at gud feilet eller tullet i delene de ikke liker,så de bare ser man bort i fra.

Og all den ignoranse angående gud og religion og man forventer likevel at folk ikke skal le av deg..

Anonym poster: 6f8c6ba173a0ec7701e370d2d8ae19b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke biblen er stødig etter å ha lest sammenlignet det med koranen :sur: . Det ble 0-1 til muslimenes bok. :krangle:

Skal lese nå mer om Muhammad og se hva jeg finner der. :sjokk:

Anonym poster: 28c537b778b18baf291b7165fbd31484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke biblen er stødig etter å ha lest sammenlignet det med koranen :sur: . Det ble 0-1 til muslimenes bok. :krangle:

Skal lese nå mer om Muhammad og se hva jeg finner der. :sjokk:

Anonym poster: 28c537b778b18baf291b7165fbd31484

Muhammed? han som var gift med en 9 åring? ja,han er den rette for veiledning i livet.

Anonym poster: 6f8c6ba173a0ec7701e370d2d8ae19b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke trådtittelen her et klassisk eksempel på et oksymoron?

Anonym poster: 5052124a2da714c305821598a3323ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er noe logisk med kristendommen. Men velger allikevel å tro på at det finnes en gud.

Anonym poster: 28c537b778b18baf291b7165fbd31484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...