Gå til innhold

Hva er det mest overraskende/ekle/sjokkerende/flaue du har oppdaget/funnet ut om venner/familie/bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gang lånte jeg PCen til en venninne. Av en eller annen grunn gikk jeg inn på bildemappene hennes. Der var det bilder av henne og hunden hennes. Hunden slikket henne! Ikke i ansiktet nei...

Jeg sluttet å ta kontakt med henne etter det... Noe annet jeg bør kutte ut er å låne andres PC.

DET er drøyt!!

Anonym poster: c7cc6a37cafec6e5dd6cef5c14d79060

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det var masse utflod i denne g-strengen tror jeg vi her snakker om 4-5 års terapi. I beste fall. Utflod er ikke sånn man bare glemmer.

Du burde ta deg en jobb i helsevesenet, så blir litt utflod bare piece of cake.

Ikke spor av, da blir trådene ryddet tre ganger og så stengt av late moderatorer.

Anonym poster: c7cc6a37cafec6e5dd6cef5c14d79060

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... For en ekkel og kvalmende tråd. Trådstarter, du liker å rulle deg i andres sørpe. Kanskje noen skriver om din dritt her? Det hadde du vel likt.

Anonym poster: bd8b8947faf5ef5d72c2e7ae34dc3a94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At onkelen til pappa har forgrepet seg på begge døtrene sine og på niesen sin. Idioten lever fortsatt og har aldri blitt tiltalt. Ene datteren tok selvmord for noen år siden.

Anonym poster: 30a96092f3100dc65125058e62221039

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At onkelen til pappa har forgrepet seg på begge døtrene sine og på niesen sin. Idioten lever fortsatt og har aldri blitt tiltalt. Ene datteren tok selvmord for noen år siden.

Anonym poster: 30a96092f3100dc65125058e62221039

For en jævel :kjefte:

Kompisen til eksen og søstra hans ble også seksuelt misbrukt av stefaren gjennom oppveksten. Kunne aldri forestilt meg noe sånt.

Snoket på en venninnes mapper på dataen og fant nærbilder av kjønnsorganer når hun hadde sex.

Anonym poster: 752ef65acff8e57bb31230228339646d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ca. 17 år feiret jeg nyttårsaften hos en venninne. Midt under nyttårsmiddagen begynte moren til venninnen min å legge ut om størrelsen på de forskjellige penisene hun hadde vært borti, og hvem som var gode i senga og hvem som ikke var det. Det var utrolig kleint å høre på, og jeg synes så utrolig synd på venninna mi!

Fikk også senere høre at venninnen min hadde funnet moren sin i senga med en kompis av seg (altså, en kompis av datteren)!!

Anonym poster: 5d1e8e618587659340ea3a5c040ca052

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at min morfar var utro mot mormor for _ganske_ mange år siden. Det hadde jeg aldri trodd om verdens beste morfar. Det ble et barn ut av det, men morfar og barnet (som nå er voksen) har ikke kontakt lengre, etter at begge to ble enige om det.

Anonym poster: 7ef10a7c1282d366d7f0fd0163d91ef0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævel :kjefte:

Kompisen til eksen og søstra hans ble også seksuelt misbrukt av stefaren gjennom oppveksten. Kunne aldri forestilt meg noe sånt.

Snoket på en venninnes mapper på dataen og fant nærbilder av kjønnsorganer når hun hadde sex.

Anonym poster: 752ef65acff8e57bb31230228339646d

Hvordan kjente du henne igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi va 12 og på klassefest- drev og lukter på div såper og shampoer verten har på badet. Den ene flasken, som så ekstra lukrativ og flott ut var fylt m brukte tamponger... Glemmer ikke den lukta nei : /

Anonym poster: f14c0f6c22d45a20b8a54f9691ba0829

det må være noe av det sykeste jeg har hørt.

Anonym poster: 38f0c54dd5c4fcc4f3303eb3a2c022a7

:ler: Det samme gjør jeg, men med tøymyknerflasker. Trygt for rørene, og mindre kliss enn å styre med å pakke de i papir.

Eller jeg tar den ut, hiver den i en tom flaske som allerede skal hives og skrur korken på. Ingen lukt, og mye mindre søppel.

Urk... jeg klarer ikke se på resirkulering av plast på samme måte etter dette. :sjokkert:

Anonym poster: 93ff2636252d2a481d1556e6a08f585a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjente du henne igjen?

Det var altså på hennes egen pc. Og det var andre bilder der også, hvor hun poserte naken og skreva foran kamera.

Anonym poster: 752ef65acff8e57bb31230228339646d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det samme gjør jeg, men med tøymyknerflasker. Trygt for rørene, og mindre kliss enn å styre med å pakke de i papir.

Du har kanskje fått svar (men jeg har ikke lest hele tråden). Trygt bør det være for rørene uansett hvordan du kaster de. For kastes det i dass så tetter du alt av rør :P Og det kan bli ganske kostbart å få fiksa! Så tamponger skal aldri i do, kun i søppelet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant den hemmelige sexbloggen til søsteren min. Fant den ved et uhell da jeg lånte PCen hennes, leste en stund og skjønte ikke at det var hennes blogg før jeg så at hun var innlogget... :( Skulle ønske jeg aldri hadde visst om dette, for nå vet jeg at hun er en løstøs som har gruppesex og det som verre er. Hun skriver anonymt, så ingen vet hvem hun egentlig er bortsett fra meg. Hun vet ikke at jeg vet, og det er nok best slik.

Samme her :sjokkert:

Anonym poster: 347658bd71ed30695a512fe78f64167c

Husk at mange dikter opp historier til sexbloggene sine, trenger ikke være sant/ selvopplevd!

Anonym poster: 55ec5e669e2f4c3678730b54e4a129a3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hendelsen er kanskje ikke akkurat så veldig "sjokkerende", men heller litt "ekkelt" kanskje.

Hadde ei venninne på besøk en kveld, og jeg er sikker på at hun satt og gasset hele kvelden. Det kom sånne små stinkbomber gjennom HELE kvelden. Det luktet sånn surt og ekkelt fjert!

Vi satt og så på film i kjellerstua mi, ganske nærme hverandre. Jeg begynte til slutt å kikke litt "tilfeldig" på henne når jeg merka stankbombene, men hun bare satt og stirret helt uanfektet på skjermen.

Jeg syntes rett og slett det ble litt frekt, når du slipper deg over 10 ganger på besøk hos noen, så kan du iallfall stå for det og si at "uff, jeg er så dårlig i magen i ikveld", benytte deg av doen, eller noe lignende. Da hadde jeg fått litt mer forståelse/medlidenhet.

I stedet prøvde hun bare å slippe unna med det. Det blir for dårlig! Det var jo ikke noe moro for meg å sitte og lukte på hennes tarmgass sånn uten videre.........

Jeg syntes det var ekkelt, og det blir lenge til neste filmkveld!!

Anonym poster: e448fbdd7a2f2f24bc366654cdd7070a

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en historie som går flere år tilbake i tid.

Jeg hadde vel akkurat blitt 13, og kan ikke ha gått mer enn i første klasse på ungdomsskolen.

Var hjemme hos ei venninne om kvelden, og vi satt nede på den felles pc`en deres og spilte SIMS.

Måtte på do, og gikk til nærmeste toalett. De hadde hovedtoalettet oppe i stua, der foreldrene for det meste holdt til. Men det var også en lite brukt do i etasjen der vi befant oss med både dusj og toalett.

Gikk inn på denne, døra var ulåst, men i det jeg åpner den opp, står faren der kliss naken. Han hadde akkurat dusjet, og var på vei ut av dusjen, dvs jeg så han naken fra topp til tå med utstyret blottet!!

Jeg reagerte helt på autopilot, og bråsnudde og gikk tilbake til pcen. Ingenting ble sagt i ettertid om dette.

Ikke akkurat det verste å tenke på nå i ettertid. Men der da og da, som 13-åring, var dette bare "sååååå pinliiiiig" :P

Anonym poster: e448fbdd7a2f2f24bc366654cdd7070a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan dere komme med MER?! Jeg trenger denne tråden..Ler meg i hjel.. :fnise:

jdahlfajdøf

Endret av vestia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mange dikter opp historier til sexbloggene sine, trenger ikke være sant/ selvopplevd!

Tro meg, jeg har vurdert det frem og tilbake og skulle så gjerne ønske det var oppspinn. Jeg leter etter tegn på at det bare er ting hun dikter opp, men nei. Bloggen får dessverre en del brikker til å falle godt på plass...

Et eksempel er en sydentur hun skrev om, hvor litt av hvert gikk for seg... Da jeg leste det tenkte jeg tilbake på da hun kom hjem fra turen og jeg spurte henne om hvordan hun hadde hatt det. Da var hun usedvanlig ordknapp. Det var liksom ingenting å fortelle fra den turen. Dette er ei som vanligvis kan legge ut i en time om en ti minutters tur til butikken, så jeg syntes det var litt rart allerede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å tette igjen dassen til kjæresten min. Hadde diaré og skulle trekke ned. I steden for at vannet går ned, så flyter det oppover istedenfor!! Rimelig pinlig å måtte forklare hva som hadde skjedd + at han måtte inn å fikse det. (Som betyr å se oppi dassen, og det så veldig ekkelt ut ja) :-S

Anonym poster: c4595cb2b96787c98ccbab713079ca3d

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste som har skjedd i hele mitt liv må være da jeg skulle hjem til en gutt å se film. Jeg fikk velge film, og vi satte oss i sofaen... Minuttene gikk, og det var kjempe kjedelig. Sendte mld til søstra mi og skrev lignende "Kan du hente meg??? Orker ikke være her lengre, det er så kjedelig!!! Redd meg"... Ja jeg vet det var slemt skrevet, men jeg var vel bare 15-16 :-S

Jeg trykket "send" på meldingen, så plutselig piper det i han sin mobil. Jeg var så klart nysgjerrig på hvem det var, så klarte å lure øynene mine bort på meldingen. Han snur seg mot meg og sier "Hva faen er dette????", og da skjønte jeg va jeg hadde gjort galt.

Helt sykt, men jeg ble faktisk STUM. Fikk ikke fram et ord, så jeg bare løp ut og aldri såg meg tilbake.....Slettet han fra msn, men ser han på senteret den dag i dag.... Rimelig flaut.

Anonym poster: c4595cb2b96787c98ccbab713079ca3d

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...